Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/11/2009
TEST
Τακτική ανανέωση
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 71932 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/11/2009
“Σπιρτόζικος” και με χαμηλότερη κατανάλωση
Το μηχανικό σύνολο των 1,5 λτ. με το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων παρουσιάζει χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2 (7,4 λτ./100 χλμ. και 173 γρ./χλμ. αντίστοιχα, έναντι 7,9 λτ./100 χλμ. και 185 γρ./χλμ. στο προ ανανέωσης μοντέλο), χάρη στη νέα ηλεκτρονική του διαχείριση. Ο κινητήρας αυτός αποδίδει την ίδια ακριβώς ισχύ και διακρίνεται κυρίως για τη ζωντάνια, την ελαστικότητα και την προθυμία που παρουσιάζει στο πάτημα του γκαζιού. Ωστόσο, τα στοιχεία που ενδέχεται να ενοχλήσουν είναι η τραχύτητα και ο αισθητός θόρυβος που παράγει, ειδικά όσο αυξάνονται οι στροφές ή σε ρυθμούς ταξιδιού.

 
 Ανανεωμένο Daihatsu Terios 1,5
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Εκτός δρόμου
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία