Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/11/2009
TEST
Όμορφη Pol… η!
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 45530 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/11/2009
Οικονομικός αλλά με μέτριες επιδόσεις
Το μοτέρ των 1,2 λτ. προορίζεται για αστικές μετακινήσεις.
Στο "ζουμί" λοιπόν, το 3κύλινδρο 1,2 λίτρων μοτέρ του Polo της δοκιμής αποδεικνύεται αντάξιο των προσδοκιών των ανθρώπων της VW, κινώντας απλά ικανοποιητικά το μικρό γερμανικό μοντέλο για τα δεδομένα της κατηγορίας, το βάρος του οποίου ξεπερνά τον 1 τόνο (1.077 κιλά). Συνεργάζεται όμως αρμονικά με το πολύ σωστά κλιμακούμενο 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ούτως ώστε το αυτοκίνητο, όταν του ζητηθεί, να μαζέψει χιλιόμετρα (με το γκάζι βαθιά πατημένο) στην Εθνική Εδό. Βέβαια, αυτό δε σημαίνει ότι ο χαρακτήρας του δεν είναι περισσότερο αστικός. Εκεί, η 3κύλινδρη διάταξη αποδίδει αρκετή ροπή στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του κινητήρα, επιτρέποντας στο Polo να είναι ευέλικτο. Τα δύο βασικότερα όμως στοιχεία που χαρακτηρίζουν αυτό το μοτέρ, είναι η χαμηλή κατανάλωση βενζίνης και οι περιορισμένες εκπομπές CO2 αλλά και οι κραδασμοί, που κάνουν αρκετά αισθητή την παρουσία τους στην καμπίνα, δίχως όμως να ενοχλούν ιδιαίτερα τον οδηγό.

 
 Nέο VW Polo 1,2 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία