Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/12/2009
TEST
Αυτό που έλειπε…
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 85242 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/12/2009
1,2 turbo με 121 πραγματικούς ίππους
Το turbo μοτέρ των 1,2 λτ. με τους 121 πραγματικούς ίππους προσφέρει σβέλτες επιδόσεις από στάση και εν κινήσει.
Ο νέος TSI κινητήρας των 1,2 λτ., o οποίος κατασκευάζεται από τη Skoda στην Τσεχία και τοποθετείται επίσης στα VW Polo, Golf και Audi A3, έφτασε στο δυναμόμετρο στους 121 ίππους και στα 202 Nm ροπής, έναντι 105 ονομαστικών ίππων και 175 Nm ροπής, απόδοση που στην πράξη επαρκεί για να κινήσει το αυξημένο σε βάρος αμάξωμά του (βαρύτερο κατά 130 περίπου κιλά από το μέσο όρο των μικρομεσαίων 1,3-1,4 λτ.), γεγονός που επιβεβαιώνουν και τα νούμερα των μετρήσεων. Πιο συγκεκριμένα, τα 11,4 δλ. που χρειάζεται για τα 0-100 χλμ./ώρα, είναι ο χαμηλότερος χρόνος στην κατηγορία (μαζί με το ελαφρύτερο κατά 200 σχεδόν κιλά Hyundai Accent 1,4), ενώ οι ρεπρίζ είναι καλύτερες έναντι όλων των ανταγωνιστών του. Παράλληλα, το εν λόγω μηχανικό σύνολο διακρίνεται για την ομαλή και πολιτισμένη του λειτουργία και το θετικό τράβηγμα από τις 2.000 σ.α.λ. και άνω. Ωστόσο, στις χαμηλότερες εμφανίζει μια νωθρότητα, όπως και στις υψηλότερες, όπου δείχνει να "λαχανιάζει". Παράλληλα, το 6τάχυτο κιβώτιο με το θετικό σε αίσθηση επιλογέα έχει μακριές σχέσεις μετάδοσης, με την 6η ειδικά να είναι overdrive.
Θόρυβος (db)
5η ταχ. 100 χλμ./ώρα68,9
6η ταχ. 100 χλμ./ώρα68,2
6η ταχ. 120 χλμ./ώρα71,6
6η ταχ. 140 χλμ./ώρα74,5
Ρελαντί45,7
Μέσος όρος65,78

 
 Νέο Skoda Yeti 1,2 TSI
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία