Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/1/2010
TEST
Πώρωση
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 26727 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/1/2010
Θυμίζει μοτοσικλέτα
Σημείο αναφοράς για ατμοσφαιρικό κινητήρα αποτελούν οι 201 ίπποι (203 στο δυναμόμετρό μας) του 2λιτρου i-VTEC. Χωρίς να διστάζει χαμηλά, μόλις περάσει τις 5.500 σ.α.λ. (ελάχιστα γίνεται αισθητό το σχετικό "σκαλοπάτι"), αποδίδει σαν μανιασμένος μέχρι και τις 8.500 σ.α.λ. Η ευστροφία του είναι χαρακτηριστική, όπως και ο ξεσηκωτικός του ήχος. Η ιδιαίτερα κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου καλύπτει την απουσία σπουδαίας ροπής και τονίζει τον καθαρόαιμο χαρακτήρα της κατασκευής.
Ο αλουμινένιος ατμοσφαιρικός 2λιτρος i-VTEC των 101,5 ίππων/λίτρο ξεσηκώνει τα πλήθη.

 
 Honda Civic Type-R Championship
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία