Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/1/2010
TEST
Να P(α)ixo και εγώ;
Κινητήρας - Κιβώτιο
Διαβάστηκε από 25466 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/1/2010
Με έμφαση στην οικονομία
Ο οικονομικός 1.000άρης κινητήρας του Nissan Pixo προσφέρει σχετικά καλές επιδόσεις, ενώ από πλευράς λειτουργίας δεν αποφεύγεται ο λίγο παραπάνω θόρυβος στο εσωτερικό.
Για την κίνηση του Nissan Pixo φροντίζει ένας 12βάλβιδος 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,0 λίτρου της Suzuki, ο οποίος διακρίνεται για την ισχύ που αποδίδει (73 ίππους στο δυναμόμετρο). Παράλληλα, προσφέρει αρκετή "ζωντάνια" -στο χαμηλό κυρίως φάσμα των στροφών- ευνοώντας την κίνηση στην πόλη. Όμως, από εκεί και πάνω, λόγω κυρίως του αραιής κλιμάκωσης μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων, το Pixo ανεβάζει στροφές σε σαφώς πιο ήπιους ρυθμούς. Από την άλλη βέβαια, το "μακρύ" κιβώτιο συμβάλλει στη συνολική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων του. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η μέση κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται στα 4,4 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 στα 103 γρ./χλμ., νούμερα αμφότερα από τα πιο χαμηλά στην κατηγορία. Σε επίπεδο θορύβου, ως γνήσιος 3κύλινδρος, ο κινητήρας του Pixo θα κάνει αισθητή την παρουσία του στο εσωτερικό, χωρίς παράλληλα να απουσιάζει η κλασική τραχιά λειτουργία.

 
 Nissan Pixo 1,0
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας - Κιβώτιο
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία