" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/4/2010
TEST
Face off
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 15933 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/4/2010
Περισσότερο GT και όχι GTI
Στο δρόμο το C30 T5 εστιάζει στην παροχή όσο το δυνατόν καλύτερης άνεσης, παρά στο να ενθουσιάζει σε οδηγική αίσθηση.
Ο φιλικός, πολιτισμένος και πολυτελής χαρακτήρας του ισχυρότερου C30 γίνεται άμεσα αισθητός και στο δρόμο, αφού η ανάρτησή του με τη σχετικά μαλακή ρύθμιση έχει ρυθμιστεί με γνώμονα την προσφορά αυξημένων ανέσεων, παρά την παροχή σπορτίφ οδηγικής αίσθησης. Πράγμα που σημαίνει, ότι το C30 T5 θα καλύψει μακρινές αποστάσεις δίχως να ταλαιπωρήσει τους επιβάτες του, εν αντιθέσει με τα περισσότερα μικρομεσαία GTI, τα οποία κουράζουν μέσω των σφιχτών ή και σκληρών αναρτήσεών τους. Παράλληλα, επιδεικνύει αυξημένη σταθερότητα στις ευθείες σε υψηλές ταχύτητες, που μπορεί να αναπτύξει με ευκολία, ωστόσο το τιμόνι με τη μεγάλη στεφάνη παρουσιάζει ασάφεια και δεν έχει το απαιτούμενο βάρος (δεδομένης της ισχύος του κινητήρα). Στοιχεία που γίνονται περισσότερο αισθητά στις στροφές, όπου οι αντιδράσεις του αμαξώματος στη γρήγορη οδήγηση είναι ουδέτερες και προβλέψιμες, όμως οι κλίσεις που εμφανίζει, τα όχι ιδιαίτερα αποτελεσματικά φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 43,3 μ.) και η απώλεια πρόσφυσης των κινητήριων τροχών, με βαθιά πατημένο το δεξί πεντάλ και απενεργοποιημένο το traction control, υπενθυμίζουν στον οδηγό, ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο μεγάλου τουρισμού.

 
 Ανανεωμένο Volvo C30 T5
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία