Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/4/2010
TEST
Αν έχεις τύχη…
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 30867 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/4/2010
Η πιο σπορ MiTo
Η κορυφαία Alfa Romeo MiTo είναι παράλληλα και η πιο σπορτίφ, αλλά και διασκεδαστική έκδοση στην γκάμα. Αυτό οφείλεται κυρίως στην πολύ καλή λειτουργία των ηλεκτρονικών (του συστήματος ελέγχου ευστάθειας ή VDC, που δεν απενεργοποιείται, και του ηλεκτρονικού εμπρός διαφορικού e-Q2), αλλά και στην ύπαρξη των "ενεργών" αμορτισέρ, που προσαρμόζουν την απόσβεσή τους ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες. Προσθέστε εδώ και τα χαμηλοπρόφιλα Pirelli P Zero Nero (215/40 R18), με ζάντες 18 ιντσών, του αυτοκινήτου της δοκιμής μας και έχετε μια MiTo έτοιμη να στρίψει με τα… όσα! Η υποστροφή βέβαια δε λείπει, αλλά από τη μια εξαλείφεται από το VDC και από την άλλη ελέγχεται από το πολύ καλό σε αίσθηση τιμόνι. Όλα αυτά, βέβαια, στην επιλογή Dynamic του ηλεκτρονικού συστήματος D.N.A., αφού εάν επιλέξετε το Normal, χάνετε από τη μια σημαντικά σε αίσθηση από το τιμόνι, ενώ από την άλλη δεν έχετε ως αρωγό και το e-Q2. Σε επίπεδο άνεσης, τέλος, τα ενεργά αμορτισέρ λειτουργούν πολύ καλά, ώστε να μην ενοχλούνται με το παραμικρό οι επιβάτες της κορυφαίας MiTo.

 
 Alfa Romeo MiTo 1,4 MultiAir 170 PS Quadrifoglio Verde
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία