Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/4/2010
TEST
Γάντι του box(er)
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 18220 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/4/2010
¶ξιος, άξιος!
O πρώτος boxer πετρελαιοκινητήρας βρήκε εφαρμογή και στο Forester.
Με τετράγωνες διαστάσεις (86 x 86 χλστ. διάμετρος x διαδρομή) και σχέση συμπίεσης 16,3:1, ο boxer 16V turbodiesel κινητήρας σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί, φθάνοντας να αποδίδει 147 ίππους και 350 Nm ροπής. Σημασία έχει η ιδιαίτερα χαμηλή τιμή κατανάλωσης (6,3 λτ./100 χλμ.) και ρύπων CO2 (167 γρ./χλμ.). Στην πράξη είναι ήσυχος, δε διστάζει ιδιαίτερα κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. και δεν εμφανίζει κραδασμούς. Μάλιστα, σε αντίθεση με τους περισσότερους turbo diesel, δε διαθέτει αντικραδασμικό άξονα, λόγω της διάταξης και της λειτουργίας των εμβόλων. Συνδυάζεται με νέο 6τάχυτο κιβώτιο πιο κλειστής κλιμάκωσης και θετικό επιλογέα. Οι επιδόσεις είναι ιδιαίτερα ζωντανές, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 9,1 δλ. Στις ρεπρίζ η εικόνα είναι ανάλογη, με τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η να έρχονται σε 7,1 δλ. και τα 80-120 με 6η σε 12,2 δλ.

 
 Subaru Forester 2,0TD
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία