Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/4/2010
Πρώτη επαφή
Νέα Alfa Romeo Giulietta
Ψυχή τε και ονόματι!
Διαβάστηκε από 7768 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/4/2010
Υιοθετώντας ένα από τα πιο γνωστά και ιστορικά ονόματα μοντέλων της Alfa Romeo, η νέα μικρομεσαία Giulietta κλείνει το μάτι στο σύγχρονο "Alfisti", προσφέροντάς του πολύ καλή ποιότητα, άνεση και βελτιωμένους χώρους. Η οδική συμπεριφορά από την πλευρά της είναι πολύ καλή και η σχεδίαση ξεχωριστή!
Η σχεδίαση στο πίσω τμήμα της Giulietta είναι εντυπωσιακή και φέρνει -σε συνδυασμό με τις "κρυμμένες" χειρολαβές των πίσω θυρών- περισσότερο σε κουπέ, παρά σε 5θυρο χάτσμπακ.
Με μια ματιά
 Η νέα μικρομεσαία Alfa
•  Βασισμένη σε νέα πλατφόρμα
 Ελκυστική σχεδίαση και βελτιωμένη ποιότητα
 Αποκλειστικά με turbo κινητήρες
 Στη χώρα μας τον Ιούνιο
Το όνομα "Giulietta" αποτελεί για την Alfa Romeo ένα από τα πιο ιστορικά και σημαντικά στην 100ετή ιστορία της ιταλικής φίρμας. Ήταν το μοντέλο εκείνο το οποίο ουσιαστικά έκανε ευρύτερα γνωστή την εταιρεία στο κοινό της αυτοκίνησης, η πρώτη γενιά του οποίου μέσα σε μια 11ετή πορεία (από τα 1954 μέχρι και το 1965) κατέγραψε περίπου 200.000 πωλήσεις. Έχοντας ξεχωριστή σχεδίαση (ειδικά στην έκδοση Sprint), δυνατούς κινητήρες και σπορτίφ οδική συμπεριφορά, η Giulietta έθεσε νέα στάνταρ στην κατηγορία και ουσιαστικά προετοίμασε το έδαφος για την επιτυχία της επερχόμενης Giulia. Σήμερα, η σύγχρονη ιστορία της Alfa Romeo θα γράψει ότι η νέα Giulietta έρχεται για να αντικαταστήσει την επιτυχημένη 147 -ή τουλάχιστον τις 5θυρες εκδόσεις της, αφού για τις 3θυρες υπάρχει η MiTo- φέρνοντας όμως και πάλι αρκετές καινοτομίες, με κυριότερη εξ αυτών τη νέα Compact πλατφόρμα του Fiat Group. Παράλληλα με τη βελτιωμένη άνεση, την πολύ καλή οδική συμπεριφορά, την αναβαθμισμένη ποιότητα και φυσικά την ξεχωριστή αισθητική, η νέα Giulietta φιλοδοξεί να τονώσει την παρουσία της Alfa Romeo στη μικρομεσαία κατηγορία και να την καταστήσει άμεσα ανταγωνιστική έναντι κυρίως του γερμανικού -premium ή μη- ανταγωνισμού.
Ξεχωριστό στιλ με εντυπωσιακό πίσω τμήμα
Το στιλ είναι κάτι που ποτέ δεν έλειψε από τη σχεδίαση μιας Alfa Romeo και, αν μη τι άλλο, αυτό η νέα Giulietta το έχει άφθονο! Το αμάξωμά της λοιπόν είναι γεμάτο καμπύλες, ο κλασικός θυρεός της Alfa Romeo βρίσκεται και πάλι τοποθετημένος στη "μύτη" του αμαξώματος, ενώ το γενικότερο αθλητικό look τονίζεται από νευρώσεις στα πλάγια, στο καπό ή και στο πίσω τμήμα. Για το μόνο που μπορεί κανείς να παραπονεθεί είναι η έλλειψη περισσότερου δυναμισμού στο ήπιων τόνων εμπρόσθιο τμήμα, ειδικά εάν αυτό αντιπαραβληθεί με το αντίστοιχο τμήμα της 147 ή της μεγαλύτερης 159. Από την άλλη πλευρά, ο εντυπωσιασμός στο μάτι αποζημιώνεται με τη σχεδίαση του πίσω τμήματος, εκεί όπου η έντονη κλίση της οροφής, το τελείωμα των πλευρικών ώμων, αλλά και, κυρίως, τα υπέροχα "σαλιγκαροειδή" φωτιστικά με λαμπτήρες LED δημιουργούν ένα από τα πιο εντυπωσιακά σχήματα των καιρών. Σημειώστε επίσης, ότι η νέα Giulietta έρχεται αρκετά μεγάλη σε διαστάσεις για τα δεδομένα της μικρομεσαίας κατηγορίας (μήκος 4.351 χλστ.), κάτι που όμως, λόγω της σχεδίασης, δε φαίνεται και κυρίως δεν ενοχλεί αισθητικά.
Διαστάσεις: Μήκος: 4.351 χλστ., πλάτος: 1.798 χλστ., ύψος: 1.465 χλστ. και μεταξόνιο: 2.634 χλστ.
iΝFO: Η νέα Alfa Romeo Giulietta θα είναι διαθέσιμη στη χώρα μας τον Ιούνιο. Ήδη πάντως έχουν ανακοινωθεί οι τιμές του μοντέλου, οι οποίες για την 1,4 TB 120 PS Progression ξεκινούν από τα 20.400 ευρώ. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει VDC, D.N.A., 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, κλιματισμό, ηχοσύστημα και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Η έκδοση με τον 1,4 TB MultiAir των 170 ίππων και αντίστοιχο εξοπλισμό κοστίζει από 22.300 ευρώ, ενώ τέλος η κορυφαία 1.750 TBi 235 PS κοστίζει 30.750 ευρώ.

Η ιστορία της Giulietta
Giulietta 1η γενιά (1954-1965)
Η Giulietta "γεννήθηκε" το 1954, όταν και η Alfa Romeo λάνσαρε την κουπέ έκδοση με την ονομασία "Giulietta Sprint". Ακολούθησε η σεντάν έκδοση το 1955, αλλά και η διθέσια κάμπριο εκδοχή (Spider) την ίδια χρονιά. Ο κινητήρας και των τριών εκδόσεων ήταν 4κύλινδρος, σε χωρητικότητα 1.290 κ.εκ. και απόδοση 53 ίππων για το σεντάν και 65 ίππων για την κουπέ και την κάμπριο. Ακολούθησαν εκδόσεις με το ίδιο μοτέρ έως και 97 ίππων. Στην παραγωγή έμεινε μέχρι το 1965, όταν και αντικαταστάθηκε από την Giulia.

Nuova Giulietta (1977-1985)
Η νέα Giulietta λανσαρίστηκε το 1977 ως αντικαταστάτρια των σεντάν εκδόσεων της Giulia και στην 9ετή παρουσία της είχε μόνο σεντάν αμάξωμα. Στηρίχτηκε πάνω στην Alfetta, αποτελώντας μια λίγο μικρότερη εκδοχή της (μόλις 60 χλστ. σε μήκος). Οι κινητήρες αρχικά ήταν οι 1,3 και 1,6 της Giulia (έως 109 PS), ενώ από το 1979 προστέθηκαν και μοτέρ 1,8 και 2,0 λίτρων, σε απόδοση έως 130 ίππων. Το 1981 ακολούθησε η ανανεωμένη γενιά χωρίς αλλαγές στους κινητήρες, στους οποίους όμως το 1983 προστέθηκε η έκδοση 2,0 turbo με 170 ίππους, που ήταν και η πιο ισχυρή στην ιστορία της Giulietta.

 
 Νέα Alfa Romeo Giulietta
Κινητήρες - Κιβώτια
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Η νέα Compact πλατφόρμα
Τεχνικά Χαρακτηριστικά βενζινοκινητήρων