Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/4/2010
Πρώτη επαφή
Ψυχή τε και ονόματι!
Η νέα Compact πλατφόρμα
Διαβάστηκε από 7768 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/4/2010
Το μεγάλο νέο στον τεχνικό τομέα για την Giulietta είναι η υιοθέτηση μια νέας πλατφόρμας, την οποία η Alfa Romeo ονομάζει "Compact", πάνω στην οποία θα στηριχτούν και άλλα μοντέλα του Fiat Group, αφού αυτό είναι ακριβώς που χαρακτηρίζει την πλατφόρμα αυτή: η ευελιξία. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό του νέου δαπέδου είναι το γεγονός, ότι έρχεται περίπου στο ίδιο βάρος με το δάπεδο της 147, παρ’ ότι μεγαλύτερο σε διαστάσεις και αυτό λόγω της χρήσης πιο ελαφρών υλικών. Στον τομέα των αναρτήσεων, συναντούμε μια νέα αρχιτεκτονική, με την εμπρός ανάρτηση διπλών ψαλιδιών να έχει αντικατασταθεί από την πιο συνηθισμένη στην κατηγορία λύση των Γονάτων ΜακΦέρσον, η οποία χρησιμοποιεί άφθονο αλουμίνιο για περιορισμό του βάρους. Σαφώς πιο ενδιαφέροντα είναι όμως τα πράγματα στην πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, που φέρει σταυρωτούς βραχίονες μεταβαλλόμενου μήκους και μεταξύ άλλων ένα νέο σύνδεσμο μεταξύ του διαμήκους βραχίονα και του σασί, που προσφέρει καλύτερη ελαστικότητα και άρα απορρόφηση των κραδασμών κατά το πέρασμα από ανωμαλίες.
Η νέα πλατφόρμα, παρ’ ότι μεγαλύτερη σε διαστάσεις, έχει το ίδιο βάρος με πριν και παράλληλα δίνει τη δυνατότητα για περισσότερη ευελιξία στην αυξομείωση του μεταξονίου και του πλάτους του εκάστοτε μοντέλου που θα την λάβει. Η πίσω ανάρτηση (φωτό πάνω) πολλαπλών συνδέσμων είναι επίσης εντελώς νέα και συμβάλλει στη σταθερότητα, χωρίς να μειώνει την άνεση.

 
 Νέα Alfa Romeo Giulietta
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες - Κιβώτια
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Η νέα Compact πλατφόρμα
Τεχνικά Χαρακτηριστικά βενζινοκινητήρων