Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/6/2010
TEST
Χώροι στο maximum
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 22802 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/6/2010
Άνετο και με σίγουρο «πάτημα»
Το Doblo χαρακτηρίζεται στο δρόμο από την ουδέτερη οδική συμπεριφορά και την πολύ καλή άνεση.
Μία από τις σημαντικότερες αλλαγές που έγιναν στο καινούριο Doblo είναι η αντικατάσταση του πίσω άκαμπτου άξονα με την ανεξάρτητη ανάρτηση τύπου πολλαπλών συνδέσμων bi-link. Αυτή, σε συνδυασμό με την "κλασική" δομή των γονάτων ΜακΦέρσον μπροστά (αντιστρεπτική δοκός εμπρός-πίσω), το μακρύ μεταξόνιο των 2.755 χλστ., τα πλατιά μετατρόχια των 1.510 και 1.530 χλστ. εμπρός/πίσω, τις αντιστρεπτικές δοκούς και το στάνταρ ESP, προσφέρει ασφαλή οδική συμπεριφορά σε κάθε περίπτωση. Επιπλέον, η σχετικά μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης παρέχει πολύ καλή άνεση και ο οδηγός λαμβάνει θετική αίσθηση από το τιμόνι με την υδραυλική υποβοήθηση. Στα αρνητικά του γνωρίσματα είναι η σχετικά μέτρια ευελιξία, λόγω κυρίως του αυξημένου πλάτους και ύψους, ενώ δε λείπει μια ευπάθεια του αμαξώματος στους έντονους πλευρικούς ανέμους, λόγω της αυξημένης πλαϊνής του επιφάνειας, όπως και οι αισθητοί αεροδυναμικοί θόρυβοι σε ταχύτητες άνω των 130 χλμ./ώρα.

 
 Νέο Fiat Doblo 1,4 95hp
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία