Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/7/2010
TEST
Αλλαγή σκηνικού
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 41501 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/7/2010
Ικανός, αλλά τραχύς και θορυβώδης
O 1600άρης κινητήρας κινεί ικανοποιητικά το αμάξωμα του Duster
Το 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο των 1,6 λτ. με πραγματική ισχύ 102 ονομαστικών ίππων, παρά τη μέτρια απόδοσή του στα χαρτιά, καταφέρνει να κινεί σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το αμάξωμα των 1,25 τόνων, όπως αποδεικνύεται και από τα νούμερα των επιδόσεων. Πράγμα που οφείλεται κατά βάση στην κοντή κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου, ο επιλογέας του οποίου ωστόσο δε διακρίνεται για την ακρίβειά του -ειδικά στις πιο γρήγορες αλλαγές. Παράλληλα, το μοτέρ αυτό εμφανίζει καλή προθυμία και αμεσότητα στο πάτημα του γκαζιού, όπως και ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές, στοιχείο που διευκολύνει στην πόλη με τις συνεχόμενες αυξομειώσεις ταχύτητας. Όμως ο θόρυβος και η τραχύτητα που παράγει από τις μεσαίες στροφές γίνονται αισθητά στο εσωτερικό και μετατρέπονται σε βουητό στις υψηλότερες, γεγονός που ίσως ενοχλήσει σε συνθήκες ταξιδιού, αφού ο κινητήρας ακούγεται από τα 120 χλμ./ώρα με 5η ταχύτητα. Παράλληλα και η κατανάλωσή του είναι "τσιμπημένη" συγκριτικά με εκείνη των μικρομεσαίων χάτσμπακ 1,6 λτ.
Θόρυβος (db)
4η ταχ. 100 χλμ./ώρα72,1
5η ταχ. 100 χλμ./ώρα71,2
5η ταχ. 120 χλμ./ώρα73,6
5η ταχ. 140 χλμ./ώρα76,8
Ρελαντί47,8
Μέσος όρος68,3

 
 Dacia Duster 1,6 4x2
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Χώροι
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία