Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/8/2010
TEST
Mercedes E-Class Coupe 200 CGI BlueEFFICIENCY Auto
Δεν έτυχε…, πέτυχε!
Διαβάστηκε από 21817 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/8/2010
Η προσθήκη του 1,8 turbo με τους 184 ίππους στην γκάμα της Mercedes E-Class Coupe δημιουργεί την πλέον ενδιαφέρουσα έκδοση για την ελληνική αγορά, που συνάμα δεν υπολείπεται σημαντικά -σε απόδοση και επιδόσεις- των υπολοίπων εκδόσεων.
Πολυτέλεια, κύρος και επιδόσεις. Αυτά αναζητεί ο υποψήφιος αγοραστής μιας Mercedes E-Class Coupe, και αν μη τι άλλο, το γερμανικό μοντέλο του τα προσφέρει αφειδώς. Όμως, στη φορολογικά ευρηματική ελληνική αγορά, ακόμη και σε ένα τέτοιο upper class μοντέλο, η έκδοση με τον 1,8 turbo κινητήρα αποκτά περισσότερη σημασία από τις μεγαλύτερες… αδελφές της. Ειδικά δε στην αρχική έκδοση των 184 ίππων (200 CGI BlueEFFICIENCY), που παρά την τριπλή επιβάρυνση από το τέλος ταξινόμησης, το φόρο πολυτελείας και το Φ.Π.Α. 23%, διατηρεί την τιμή της κάτω από τα 60.000 ευρώ, έχοντας διαφορά 10.000 ευρώ από την έκδοση με τους 204 ίππους!
Αρχοντική και σπορτίφ 
Η Mercedes E-Class Coupe 200 CGI BlueEFFICIENCY εντυπωσιάζει με την "παρουσία" της στο δρόμο και ειδικά με την κορυφαία άνεση και ποιότητα κύλισης που προσφέρει. Ο οδηγός, καθισμένος στο πολυτελές κάθισμα και πίσω από το τριάκτινο σπορτίφ τιμόνι, απολαμβάνει τη διαδρομή, "εγκλωβισμένος" σε ένα ασφαλές περιβάλλον και πλήρως απομονωμένος από τους εξωτερικούς παράγοντες. 
Εάν τώρα θελήσει να αναζητήσει κάτι περισσότερο στο σπορτίφ τομέα, τότε το αυτοκίνητο θα του δώσει πολύ περισσότερα από όσα και ο ίδιος θα περίμενε, μιας και το κράτημα από τη ρύθμιση της ανάρτησης και το πλαίσιο αλλά και ο έλεγχος με ή χωρίς το ESP στη θέση "On" (δεν απενεργοποιείται πλήρως) είναι δεδομένα.

 
 Mercedes E-Class Coupe 200 CGI BlueEFFICIENCY Auto
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας - Κιβώτιο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία