Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/8/2010
TEST
Δεν έτυχε…, πέτυχε!
Κινητήρας - Κιβώτιο
Διαβάστηκε από 21817 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/8/2010
Με 184 ονομαστικούς ίππους και 270 Nm ροπής διαθέσιμα μόλις από τις 1.800 σ.α.λ., ο turbo κινητήρας των 1,8 λίτρων έχει πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας.
Το νέο μοτέρ άμεσου ψεκασμού της Mercedes με χωρητικότητα 1.796 κ.εκ. και τούρμπο, στην πιο "light" εκδοχή των 184 ίππων, αποτελεί τη βασική επιλογή στην γκάμα της E-Class Coupe. Βέβαια, στην πράξη, κάθε άλλο παρά "light" ή "βασικό" μπορεί να χαρακτηριστεί, αφού είναι τόσο ελαστικό και τόσο ομαλό σε λειτουργία, όσο ο οδηγός της πρεστίζικης Γερμανίδας απαιτεί για ένα χαλαρό cruising, την ίδια στιγμή που με λίγη περισσότερη πίεση στο πεντάλ του γκαζιού, αποκαλύπτει έναν πιο σπορ χαρακτήρα και προσφέρει απλόχερα γρήγορες επιταχύνσεις. Το αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων με το οποίο συνδυάζεται συνάδει περισσότερο στην ομαλότητα που αναφέραμε και όχι στο σπορτίφ του συνόλου, αφού ακόμη και στo πρόγραμμα "S" δεν είναι τόσο γρήγορο στην εναλλαγή των σχέσεων. Σε επίπεδο κατανάλωσης, η E 200 Coupe εντυπωσιάζει με την οικονομία που προσφέρει.

 
 Mercedes E-Class Coupe 200 CGI BlueEFFICIENCY Auto
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας - Κιβώτιο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία