Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/9/2010
TEST
Λογική συνέχεια
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 47090 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/9/2010
Δυνατός παντού με κορυφαίες επιδόσεις
Ο κινητήρας TSI των 1,4 λίτρων με τη διπλή υπερτροφοδότηση (κομπρέσσορας και τουρμπίνα) αποδίδει για την περίσταση 180 ίππους (150 είχε το προηγούμενο Polo GTI με κινητήρα 1,8 λίτρων). H λειτουργία του είναι γραμμική σε όλο το φάσμα περιστροφής του, παρουσιάζοντας αποθέματα ισχύος και ροπής μέχρι και τον κόφτη (6.900 σ.α.λ.). Λογική συνέπεια της υψηλής απόδοσης, της «γεμάτης» λειτουργίας του, αλλά και της χρήσης 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG είναι οι κορυφαίες για τα δεδομένα της κατηγορίας επιδόσεις τόσο εν κινήσει, όσο και από στάση, που μάλιστα είναι αντάξιες 2λιτρων μικρομεσαίων. Το κιβώτιο είναι άμεσο στη λειτουργία του, αλλά όχι ομαλό στη ρύθμιση Sport και δε δίνει τη δυνατότητα πλήρους ελέγχου στον οδηγό του. Αν και η εργοστασιακή τιμή κατανάλωσης είναι αρκετά αισιόδοξη, σε κανονικούς ρυθμούς κίνησης το Polo την διατηρεί σε κορυφαία –αναφορικά με την κατηγορία- επίπεδα.

 
 Volkswagen Polo GTI
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία