• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/11/2010
TEST
One love…
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 21168 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/11/2010
Ικανοποιητικά αποδοτικός
Ο νέος 1.600άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας του Mini One με τους 97 δυναμομετρημένους ίππους (98 εργοστασικοί) αποδεικνύεται καλός. Σε συνδυασμό με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, εξασφαλίζει στο Μini One μέτριες ρεπρίζ αλλά καλή επιτάχυνση από στάση. Μπορεί λοιπόν ο εν λόγω κινητήρας να μη βάζει φωτιά στο δρόμο, ωστόσο στην πράξη κινεί ικανοποιητικά το βάρους 1.129 κιλών αμάξωμα του μικρού μοντέλου, αλλά συγκριτικά με άλλα μικρά 1.600άρια είναι πιο αργό. Στη λειτουργία του είναι ελαστικός και γραμμικός, με τη μέγιστη ροπή (160 Nm) να αποδίδεται στις 3.410 σ.α.λ., εξασφαλίζοντας παράλληλα αρκετά χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου (5,1 λτ./100 χλμ.) και περιορισμένες εκπομπές CO2 (119 γρ./χλμ.). Γενικά, ο εν λόγω κινητήρας χρησιμοποιεί εξελιγμένες τεχνολογίες και εφαρμογές στους τομείς της διαχείρισης βαλβίδων και στο σύστημα εισαγωγής.

 
 Aνανεωμένο Mini One 98PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Xώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία