Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/1/2011
Παρουσίαση
Urban myth *(*Αστικός μύθος)
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 57956 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/1/2011
Πιο ευχάριστο το Juke
Ο αστικός μύθος θέλει το μικρό αυτοκίνητο χάτσμπακ, με μικρές διαστάσεις και ικανότητες που περιορίζονται στο κλεινόν άστυ. Το άρτι αφιχθέν Toyota Urban Cruiser και το Nissan Juke όμως, αποτελούν τους εκπροσώπους των μικρών crossover που έχουν διαφορετική άποψη επί του θέματος…
Το Juke διακρίνεται για την ευχάριστη οδική του συμπεριφορά, που συνδυάζει σπορτίφ στοιχεία και πολύ καλή άνεση.
Στο Urban Cruiser κάθεσαι σχετικά ψηλά με το τιμόνι κάπως χαμηλά, παρά τις πολλαπλές ρυθμίσεις του τελευταίου και η αίσθηση που εισπράττεις πλησιάζει αυτή ενός Yaris. Και αυτό μόνο κακό δεν είναι, αφού μεταφράζεται σε εξαιρετική ευελιξία, πολύ καλή άνεση, επιλογέα με πολύ καλό κούμπωμα των σχέσεων και μία τυπική οδική συμπεριφορά, με υποστροφικές τάσεις υπό πίεση και χωρίς τονισμένες κλίσεις. Αυτό βέβαια δε σηµαίνει ότι το Urban Cruiser έχει σπορ χαρακτήρα, αφού η υποστροφή έρχεται γρήγορα εάν το πιέσεις στις στροφές και η αίσθηση του τιμονιού - όπως και των φρένων- είναι µέτρια.
Ο αστικός μύθος θέλει το μικρό αυτοκίνητο χάτσμπακ, με μικρές διαστάσεις και ικανότητες που περιορίζονται στο κλεινόν άστυ. Το άρτι αφιχθέν Toyota Urban Cruiser και το Nissan Juke όμως, αποτελούν τους εκπροσώπους των μικρών crossover που έχουν διαφορετική άποψη επί του θέματος…
Στο Urban Cruiser η αίσθηση που εισπράττει κανείς πλησιάζει αυτή ενός Yaris.
Σε κάθε περίπτωση, το Urban Cruiser κινείται με ασφάλεια, με το στάνταρ ESP (δεν απενεργοποιείται εντελώς) να καιροφυλακτεί. Παράλληλα, ο κινητήρας αποδεικνύεται ευχάριστος στα αστικά του καθήκοντα, με το στάνταρ σύστημα stop&start να δουλεύει άψογα, σχεδόν αθόρυβα. Από την άλλη, τα 160 χλστ. από το έδαφος, οι 18ο γωνίας προσέγγισης και οι 32ο γωνίας φυγής είναι ό,τι πρέπει για να καβαλάει κανείς τα… πεζοδρόμια!
Στον αντίποδα, το Juke διακρίνεται για την ευχάριστη οδική του συμπεριφορά, που συνδυάζει σπορτίφ στοιχεία και πολύ καλή άνεση. Είναι σταθερό τόσο στην ευθεία, όσο και (κυρίως) στις στροφές, κάτι πολύ σημαντικό για ένα αυτοκίνητο με υπερυψωμένο αμάξωμα (ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 180 χλστ, γωνία προσέγγισης 26ο και φυγής 31ο .).
Έτσι λοιπόν, σε μια διαδρομή με στροφές, παρά τις -αναπόφευκτες- κλίσεις από το αμάξωμά του, το Juke διατηρεί την κατευθυντικότητά του ακόμη και υπό πίεση, χωρίς το ESP - που απενεργοποιείται εντελώς- να παρεμβαίνει με το παραμικρό.
Παράλληλα, η ισορροπημένη ρύθμιση της ανάρτησης εξασφαλίζει αρκετά καλά επίπεδα άνεσης και αμβλύνει τις ανωμαλίες κατά το πέρασμα από αυτές. Το τιμόνι, από την πλευρά του, διαθέτει πολύ καλή αίσθηση και είναι γρήγορο κυρίως στην επιλογή Sport του NDCS, ενώ τα φρένα ικανοποιούν με την αίσθηση και την απόδοσή τους.
Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι
MoντέλοNissan Juke 4x2 1,6Toyota Urban Cruiser
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτησηHμιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρέναΑερ. δίσκοι 280 χλστ.Αερ.δίσκοι 275 χλστ.
Πίσω φρένα  Δίσκοι 292 χλστ. Δίσκοι 259 χλστ.
100-0 χλμ./ ώρα (μ.)41,141,8
Υποβοήθηση τιμονιούΗλεκτρική
Στροφ. τιμονιού2,72,6
Διάσταση ελαστικών 215/55 R17195/60R16
Ο αστικός μύθος θέλει το μικρό αυτοκίνητο χάτσμπακ, με μικρές διαστάσεις και ικανότητες που περιορίζονται στο κλεινόν άστυ. Το άρτι αφιχθέν Toyota Urban Cruiser και το Nissan Juke όμως, αποτελούν τους εκπροσώπους των μικρών crossover που έχουν διαφορετική άποψη επί του θέματος…
 Αρκετά πιο ζωντανό είναι το Juke, ειδικά στην επιλογή Sport του Nissan Dynamic Control System.
Ο αστικός μύθος θέλει το μικρό αυτοκίνητο χάτσμπακ, με μικρές διαστάσεις και ικανότητες που περιορίζονται στο κλεινόν άστυ. Το άρτι αφιχθέν Toyota Urban Cruiser και το Nissan Juke όμως, αποτελούν τους εκπροσώπους των μικρών crossover που έχουν διαφορετική άποψη επί του θέματος…
 Oικονομικό και με χαμηλές εκπομπές CO2 το Urban Cruiser, αλλά οι επιδόσεις δεν είναι το φόρτε του.

 
 Το νέο Toyota Urban Cruiser 1,33 κόντρα στο Nissan Juke 4x2 1,6
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Value for money
Χώροι
Παθητική ασφάλεια
Κινητήρες- Eπιδόσεις
Στο δρόμο
Εν κατακλείδι...
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός- Τιμή