Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/2/2011
Πρώτη επαφή
2η νεότητα!
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 8955 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/2/2011
Έμφαση στην άνεση και στην ποιότητα κύλισης
Με πολλές αλλαγές παρουσιάζεται το ανανεωμένο Captiva, οι οποίες αφορούν κυρίως στον ανασχεδιασμό του αμαξώματος και του εσωτερικού, στην προσθήκη νέων κινητήρων και στη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και της ενεργητικής ασφάλειας, στοιχεία που στο σύνολό τους χαρίζουν έναν αέρα φρεσκάδας στο SUV της Chevrolet.
H ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση μεταφέρει αυτομάτως έως και το 50% της ροπής στον πίσω άξονα, βελτιώνοντας έτσι το κράτημα σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.
Καταρχήν το Captiva είναι διαθέσιμο με κίνηση στους εμπρός τροχούς (με τους κινητήρες 2,4 DOHC και 2,2 DSL 163ps) και 4κίνητο με όλα τα μηχανικά σύνολα. Όσον αφορά στην 4κίνηση Torque On Demand, αρχικά η δύναμη πηγαίνει 100% στους μπροστινούς τροχούς, ενώ όταν ανιχνευτεί απώλεια πρόσφυσης, εμπλέκεται και ο πίσω άξονας σε ποσοστό μέχρι 50% επιτρέποντας την κίνηση και σε λίγο πιο δύσβατες, εκτός δρόμου διαδρομές. Το σύστημα δεν απαιτεί επέμβαση από τον οδηγό, αφού χρησιμοποιεί αισθητήρες που ανιχνεύουν την ολίσθηση των τροχών, την κλίση του αμαξώματος, και τη θέση του τιμονιού, ενώ συνεργάζεται πλήρως με το επαναπρογραμματισμένο ABS και το ESC.
Με πολλές αλλαγές παρουσιάζεται το ανανεωμένο Captiva, οι οποίες αφορούν κυρίως στον ανασχεδιασμό του αμαξώματος και του εσωτερικού, στην προσθήκη νέων κινητήρων και στη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς και της ενεργητικής ασφάλειας, στοιχεία που στο σύνολό τους χαρίζουν έναν αέρα φρεσκάδας στο SUV της Chevrolet.
Μέσω των πολλών βελτιώσεων στην ανάρτηση, το ανανεωμένο Captiva βελτιώθηκε σε σταθερότητα και άνεση, αλλά το τιμόνι του μειονεκτεί σε ακρίβεια και πληροφόρηση.
Επίσης, ο βασικός εξοπλισμός ενεργητικής ασφάλειας του μοντέλου περιλαμβάνει, εκτός από το ESC (Electronic Stability Control), TCS (Traction Control System), σύστημα υποβοήθησης κατάβασης (Descent Control System) και BAS (Braking Assist System), ενώ για πρώτη φορά διαθέσιμο είναι και το HSA (Hill Start Assist), το οποίο στις έντονες ανηφόρες κρατά σταθερό το αμάξωμα για 1,5 δλ. αφού ο οδηγός αφήσει το φρένο προκειμένου η εκκίνηση να είναι πιο ομαλή. Αλλαγές υπάρχουν και στην ανάρτηση, όπως είναι η τοποθέτηση πιο σφιχτών ελατηρίων και μεγαλύτερης διαμέτρου αντιστρεπτικών δοκών προκειμένου να μειωθούν οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, ενώ παράλληλα αλλάχτηκαν τα σινεμπλόκ για ακόμα καλύτερη άνεση. Τα παραπάνω διαπιστώσαμε και στην πράξη κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου στα περίχωρα του Ίνσμπρουκ της Αυστρίας, καθώς στις γεμάτες στροφές ορεινές διαδρομές το αμάξωμα παρουσίαζε καλύτερη ευστάθεια με αισθητές αλλά όχι έντονες κλίσεις. Ωστόσο, περαιτέρω βελτίωση θα θέλαμε και στο σύστημα διεύθυνσης που έχει ελαφριά αίσθηση και μέτρια αμεσότητα στις εντολές του οδηγού. Με σιγουριά κινηθήκαμε και στον αυτοκινητόδρομο, όπου εκτιμήσαμε περισσότερο την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, την προσφερόμενη από την ανάρτηση άνεση και την προσεγμένη ηχομόνωση, στοιχεία που άλλωστε συνάδουν με τον οικογενειακό και ταξιδιάρικο χαρακτήρα του ανανεωμένου Captiva.
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι - Ελαστικά
ΈκδοσηΌλα τα μοντέλα
Εμπρός ανάρτησηΓόνατα ΜακΦέρσον, ψαλίδια βάσης και αντ. δοκός
Πίσω ανάρτησηΑνεξάρτητη 4πλών συνδέσμων, αντ. δοκός
Εμπρός φρέναΑερ. δίσκοι 296 χλστ.
Πίσω φρέναΑερ. δίσκοι 303 χλστ.
Υποβοήθηση τιμονιούΥδραυλική ηλεκτρικά ελεγχόμενη και μεταβαλλόμενη
Διάσταση ελαστικών235/60 R17 235/55 R18 235/50 R19

 
 Ανανεωμένο Chevrolet Captiva
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρες
Τεχνικά χαρακτηριστικά