Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/3/2011
Πρώτη επαφή
Κινητήρες
Διαβάστηκε από 20644 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/3/2011
Η τρίτη γενιά της SLK είναι πλέον γεγονός. Το εντυπωσιακό αυτοκίνητο αισθητικά υιοθετεί πολλά στοιχεία από τα μεγαλύτερα μοντέλα, καθώς και κορυφαία τεχνολογία, όπως η οροφή: Magic Sky Control! Διατίθεται σε τρεις εκδόσεις 184, 204 και 306 ίππων. Ταξιδεύουμε στη μαγευτική Τενερίφη για την πρώτη επαφή. 
 Η νέα Mercedes SLK
Τα μηχανικά σύνολα ξεκινούν από τους 184 ίππους και φτάνουν έως τους 306 ίππους
Από πλευράς κινητήρων η νέα SLK θα διατίθεται με τρία μηχανικά σύνολα. Οι τετρακύλινδρες εκδόσεις είναι οι SLK 200 BlueEFFICIENCY και SLK 250 BlueEFFICIENCY στα 1.796 κ.εκ. με την απόδοση στους 184 και 204 ίππους αντίστοιχα. Μάλιστα η Mercedes αναφέρει ότι η έκδοση SLK 200 είναι η πιο οικονομική στην κατηγορία της με κατανάλωση στα 6,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα (με το αυτόματο κιβώτιο 7G TRONIC PLUS που εδώ αποτελεί επιπλέον εξοπλισμό), και CO2: 142 γρ./χιλιόμετρο. Τα 0-100 χ.α.ω. για το μοντέλο έρχονται σε 7,0 δλ. και η τελική ταχύτητα σταματά στα 240 χ.α.ω. (με το χειροκίνητο κιβώτιο).
Στην περίπτωση της SLK 250 BlueEFFICIENCY το αυτόματο κιβώτιο είναι στάνταρ. Η κατανάλωση είναι τα 6,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα, οι ρύποι CO2 είναι τα 144 γρ./χιλιόμετρο, τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 6,6 δλ. και η τελική ταχύτητα σταματά στα 243 χ.α.ω.
Ακολουθεί η έκδοση SLK 350 BlueEFFICIENCY, με V6 κινητήρα στα 3.498 κ.εκ. και την απόδοση να αγγίζει τους 306 ίππους. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 5,6 δλ. και η τελική ταχύτητα σταματά στα 250 χ.α.ω. ενώ η κατανάλωση είναι τα 7,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα με τους ρύπους CO2 στα 167 γρ./χιλιόμετρο.
Η τρίτη γενιά της SLK είναι πλέον γεγονός. Το εντυπωσιακό αυτοκίνητο αισθητικά υιοθετεί πολλά στοιχεία από τα μεγαλύτερα μοντέλα, καθώς και κορυφαία τεχνολογία, όπως η οροφή: Magic Sky Control! Διατίθεται σε τρεις εκδόσεις 184, 204 και 306 ίππων. Ταξιδεύουμε στη μαγευτική Τενερίφη για την πρώτη επαφή. 
 Η νέα Mercedes SLK
Ο κινητήρας των 184 ίππων δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα στο να κινήσει με σπορτίφ ρυθμούς τη γερμανίδα καλλονή
Το μεγαλύτερο μέρος της επαφής μας με το νέο roadster της Mercedes έγινε με την έκδοση που ενδιαφέρει περισσότερο την ελληνική αγορά και αυτή δεν είναι άλλη από την SLK 200 των 184 ίππων. Ο κινητήρας αυτός δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα στο να κινήσει με σπορτίφ ρυθμούς τη γερμανίδα καλλονή. Αποδίδει την απαιτούμενη ροπή και δύναμη, ενώ με σωστή οδήγηση αποδεικνύεται και οικονομικός. Μέσα σε όλα παράγει όμορφο ήχο χάρη στον ειδικό μηχανισμό που διαθέτει στην εισαγωγή του, ενώ μόνο σε πολύ χαμηλές στροφές και σε ανωφέρεια ζητήσαμε κάτι παραπάνω από ροπή. Από την άλλη, η έκδοση με τον V6 κινητήρα και τους 306 ίππους, που οδηγήσαμε (για μικρότερο χρονικό διάστημα) διαθέτει πιο ραφιναρισμένο και αισθητά περισσότερο δυνατό μοτέρ, ενώ ο ήχος της είναι εξαιρετικός.

 
 Οδηγούμε τη νέα Mercedes SLK!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Υψηλή τεχνολογία
Κινητήρες
Οδική συμπεριφορά