Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/3/2011
TEST
«Ελαφρύ» κοκτέιλ
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 12496 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/3/2011
Είναι σταθερό, όχι όμως και «πιπεράτο»
Το τετράθυρο κουπέ Audi A5 Sportback θυμίζει κοκτέιλ, αφού προέκυψε από τη πρόσμιξη ετερόκλητων συστατικών από το κουπέ Α5 και το τετράθυρο Α4. 
Η έκδοση με τον 1,8 TFSI κινητήρα 
είναι και η πιο… ελαφριά, όχι για… 
το κεφάλι, αλλά για την τσέπη.
Η αίσθηση του τιμονιού απομονώνει κάπως τον οδηγό, αλλά το Α5 Sportback και με τον μικρό κινητήρα είναι σταθερό και απόλυτα ασφαλές.
Οι πρώτες θετικές εντυπώσεις από την οδήγηση αυτή καθ´ αυτή, αφορούν στην ποιότητα κύλισης και την άνεση. Οι αναρτήσεις εξαφανίζουν τις ανωμαλίες, ενώ η πολύ καλή ηχομόνωση απομονώνει τους επιβάτες από τον έξω κόσμο. Σε γενικές γραμμές, το μοντέλο που δοκιμάσαμε, αν και προσθιοκίνητο, ήταν απόλυτα σταθερό και ασφαλές ανεξαρτήτως ταχύτητας κίνησης. Οι κλίσεις στις στροφές είναι κάπως αισθητές, χωρίς όμως να επηρεάζεται το κράτημα. Αν το παρακάνεις με το (μπόλικο) γκάζι και χωρίς τα ηλεκτρονικά βοηθήματα σε επιφυλακή, το εμπρός μέρος θα ανοίξει προοδευτικά την τροχιά του. Αν και το πίσω μέρος δεν αρνείται τα παιχνίδια, η γενικότερη αίσθηση είναι κάπως αποστειρωμένη, κυρίως λόγω της αίσθησης από το σύστημα διεύθυνσης. Ο επιλογέας του 6τάχυτου κιβωτίου, με την μάλλον αραιή διάταξη, είναι απλά θετικός, τα φρένα όμως εντυπωσιάζουν με την αποτελεσματικότητά τους (100-0 χλμ./ώρα σε 37,8 μέτρα).
Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι
Μπροστινή ανάρτηση5 συνδέσμων με διπλά ψαλίδια, αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτησηΠολ/ών συνδέσμων, αντιστρεπτική
Μπροστινά φρέναΑερ. δίσκοι
Πίσω φρέναΔίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ)37,8
Υποβοήθηση τιμονιούΥδραυλική
Διάσταση ελαστικών225/50 R17

 
 Audi A5 Sportback 1,8 ΤFSI 160 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας-Επιδόσεις
Εσωτερικό
Στο δρόμο
Εξωτ. διαστάσεις -Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εκδόσεις - Εξοπλισμός- Βαθμολογία