Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/4/2011
TEST
Auto Focus
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 57853 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/4/2011
Μοντέρνο και με πολύ καλής ποιότητας υλικά
Καμία ομοιότητα δεν υπάρχει στον θάλαμο των επιβατών του καινούργιου Focus σε σχέση με του προγενέστερου, ο οποίος παρουσιάζει σαφώς πιο μοντέρνα αισθητική και αποπνέει πιο συμπαγή αίσθηση που συνδράμει και το πιο ογκώδες και με μεγάλο βάθος ταμπλό. Σχεδιαστικά, χαρακτηρίζεται από την φαρδιά και "φορτωμένη" κεντρική κονσόλα, τους κάθετους αεραγωγούς και τα νεύρα που το διατρέχουν, στοιχεία που του χαρίζουν την απαιτούμενη φρεσκάδα, χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα ότι είναι κομψό, όπως ισχύει και για το νέο ελαφρώς μεγαλύτερο από πριν 4κτινο (από 3 ακτινών) τιμόνι. Μοντέρνος είναι ο πίνακας οργάνων, με το λευκό φωτισμό και τους μπλε δείκτες, ενώ εντυπωσιάζει η πλαφονιέρα, τεχνολογίας LED και εναλλαγή του χρώματος του κρυφού φωτισμού σε διάφορα τμήματα του εσωτερικού (στην πλουσιότερη έκδοση Titanium).
Στον τομέα της ποιότητας, τις πρώτες εντυπώσεις του παρατηρητή κερδίζει το πολύ καλής υφής παχύ μαλακό πλαστικό που καλύπτει σχεδόν ολόκληρο το ταμπλό και τα πλαϊνά της κεντρικής κονσόλας. Ικανοποιητικής ποιότητας είναι και τα σκληρά πλαστικά, αλλά με σχετικά άγρια υφή κυρίως στις επενδύσεις των θυρών. Σε συναρμογή και φινίρισμα θα μπορούσε να ήταν περισσότερο προσεγμένο, καθώς δεν λείπουν μικροατέλειες, όπως στο σημείο που ενώνεται το ταμπλό με τις μπροστινές κολόνες και τα πλαστικά πλαίσια των παραθύρων. Βελτιωμένη είναι η πολύ καλή πλέον θέση οδήγησης, σε επίπεδο εργονομίας ορισμένα χειριστήρια δεν είναι ιδιαίτερα πρακτικά (π.χ. του ηχοσυστήματος) και χώροι για μικροαντικείμενα υπάρχουν για όλους τους επιβαίνοντες.
H νέα 3η γενιά του δημοφιλούς μικρομεσαίου Ford εστιάζει στην άνεση και στο
Το ταμπλό στο μεγαλύτερο μέρος του, αποτελείται από πολύ καλής ποιότητας παχύ αφρώδες υλικό, ενώ σχεδιαστικά είναι μοντέρνο αλλά σχετικά "φορτωμένο".

H νέα 3η γενιά του δημοφιλούς μικρομεσαίου Ford εστιάζει στην άνεση και στο
Θέσεις για μικροαντικείμενα και μικρά ποτήρια ή μπουκάλια υπάρχουν αρκετές για τους μπροστινούς αλλά και πίσω φιλοξενούμενους.

H νέα 3η γενιά του δημοφιλούς μικρομεσαίου Ford εστιάζει στην άνεση και στο
Τα περιστροφικά χειριστήρια του air condition είναι πρακτικά όχι όμως και του ηχοσυστήματος που προέρχεται αυτούσιο από το Fiesta.
H νέα 3η γενιά του δημοφιλούς μικρομεσαίου Ford εστιάζει στην άνεση και στο Πλήρης ενδείξεων και σύγχρονος αισθητικά είναι ο πίνακας οργάνων, στον οποίο η ψηφιακή οθόνη είναι πληρέστερη στις ακριβότερες εκδόσεις.
H νέα 3η γενιά του δημοφιλούς μικρομεσαίου Ford εστιάζει στην άνεση και στο O διακόπτης απενεργοποίησης του Auto-Start-Stop είναι τοποθετημένος χαμηλά στην κεντρική κονσόλα.
H νέα 3η γενιά του δημοφιλούς μικρομεσαίου Ford εστιάζει στην άνεση και στο Το παχύ μαλακό πλαστικό που συναντάται σε ολόκληρο σχεδόν το ταμπλό αναβαθμίζει την ποιότητα και την αίσθηση στιβαρότητας στο εσωτερικό.
H νέα 3η γενιά του δημοφιλούς μικρομεσαίου Ford εστιάζει στην άνεση και στο Ορισμένες ατέλειες στη συναρμογή και στο φινίρισμα είναι υπαρκτές στο εσωτερικό, όπως για παράδειγμα οι επενδύσεις στις εμπρός κολόνες που δεν εφάπτονται σωστά με το ταμπλό αφήνοντας ορατά κενά

 
 Νέο Ford Focus 5d 1,6 EcoBoost 150 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Στο δρόμο
Πλαίσιο
Τεχνολογία
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία
Μελλοντικά Focus