Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/4/2011
Πρώτη επαφή
All in Small*
Ώριμο και οδηγικά
Διαβάστηκε από 10155 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/4/2011
Η Kia μεταμορφώνει το Picanto, από ένα χαριτωμένο αυτοκίνητο πόλης, σε ένα ώριμο και γοητευτικό μικρό αυτοκίνητο για τον απαιτητικό σύγχρονο καταναλωτή, που θέλει περισσότερα από ένα απλό μεταφορικό μέσο για την πόλη. Το νέο Kia Picanto έχει όλα τα προσόντα να πείσει και να πρωταγωνιστήσει.
Οι αναβαθμίσεις στην ανάρτηση, σε σχέση με το παλιό μοντέλο, και η προσεγμένη αεροδυναμική του νέου Picanto του προσφέρουν άνεση, σταθερότητα και ευελιξία, εντός και εκτός των τειχών της πόλης.
Στο δρόμο, το νέο Kia Picanto δείχνει εμφανώς ότι δεν πρόκειται για ένα μοντέλο που βασίζεται σε καινούρια πλατφόρμα, αλλά σε ένα πλήρως αναβαθμισμένο πλαίσιο. Έτσι, η ποιότητα κύλισης είναι καλή, ενώ όταν περνάει πάνω από εδαφικές ανωμαλίες, τις όποιες τάσεις υποστροφής, τις καταστέλλει αποτελεσματικά το (προαιρετικό) ESP. Αυτό σημαίνει πως το νέο μοντέλο κινείται με ασφάλεια, ενώ τις σχετικά έντονες κλίσεις από το αμάξωμα στις στροφές, δικαιολογεί ο αστικός προσανατολισμός του.
Ωστόσο, εντύπωση προκαλεί η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, λόγω του μακρύτερου μεταξονίου και της κορυφαίας (για την κατηγορία) αεροδυναμικής, αλλά και η καλή ηχομόνωση που βοηθάει τους αεροδυναμικούς και άλλους μηχανικούς θορύβους να μένουν μακριά από τους επιβάτες. Γενικά, η ωριμότητα του συνόλου αναδεικνύεται περισσότερο από τον εξαιρετικό (σε απόκριση και λειτουργία), νέο 3κύλινδρο κινητήρα, που είναι ικανός από μόνος του να κρατήσει την επιτυχία του μοντέλου στις πλάτες του. Αξίζει να σημειωθεί ότι το ηλεκτρικό τιμόνι έχει τεχνητή αίσθηση που δεν ενοχλεί μεν στον ανοιχτό δρόμο, αλλά βαραίνει άσκοπα σε αστικούς ρυθμούς κίνησης, ενώ τα φρένα έχουν καλή - προοδευτική αίσθηση και δείχνουν αποτελεσματικά.
Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι
Εμπρός ανάρτησηΓόνατα ΜακΦέρσον με αμορτισέρ αερίου και αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτησηΗμιάκαμπτος άξονας με αμορτισέρ αερίου και ελικοειδή ελατήρια
Εμπρός φρέναΑεριζόμενοι Δίσκοι 241 χλστ.
Πίσω φρέναΔίσκοι 234 χλστ.
Υποβοήθηση τιμονιούΗλεκτρική
Στροφές τιμονιού3,4 (από τέρμα σε τέρμα)
Κύκλος στροφής9,8 μ.

 
 Kia Picanto
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Πιο άνετο και πιο «προσωπικό»
Ώριμο και οδηγικά
Νέα σειρά κινητήρων «Kappa»
Αναβαθμισμένο και στην ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά βενζινοκινητήρων*