Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/5/2011
TEST
RoadSTAR
Κινητήρας- Επιδόσεις
Διαβάστηκε από 41195 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/5/2011
Άνεμος
Η νέα «ανοιχτή» και διθέσια Mercedes-Benz SLK έχει όλα τα 
φόντα να ξαναγίνει η σταρ των ελληνικών δρόμων προσφέροντας τροφή για τις αισθήσεις σε ποσότητες overdose!
Ταιριάζει γάντι στη νέα SLK, αλλά και στα ελληνικά φορολογικά δεδομένα, ο ικανός 1,8 τούρμπο κινητήρας των 184 ίππων.
Ο 1,8 τούρμπο κινητήρας άμεσου ψεκασμού αποτελεί το κέντρο του αγοραστικού ενδιαφέροντος για την Ελλάδα και στην πράξη ταιριάζει γάντι στην SLK. Είναι σε θέση να κινήσει με σπορτίφ ρυθμούς το νέο roadster (0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δλ., 60-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δλ, 80-120 χλμ./ώρα σε 5,0 δλ., τελική ταχύτητα 237 χλμ./ώρα) και εμφανίζει ποιότητα λειτουργίας κορυφαίου επιπέδου -παρότι είναι 4κύλινδρος!
Τραβάει δυνατά από χαμηλά και φτάνει μέχρι τον κόφτη αβίαστα με ελαστικότητα που "λάμπει" στις μεσαίες στροφές.
Η νέα «ανοιχτή» και διθέσια Mercedes-Benz SLK έχει όλα τα 
φόντα να ξαναγίνει η σταρ των ελληνικών δρόμων προσφέροντας τροφή για τις αισθήσεις σε ποσότητες overdose!
Ιδιαίτερα πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας εμφανίζει ο κινητήρας της SLK παρά την 4κύλινδρη αρχιτεκτονική του.
Αποδίδει σχεδόν παντού την απαιτούμενη ροπή και δύναμη, ενώ με σωστή οδήγηση αποδεικνύεται και οικονομικός. Μέσα σε όλα παράγει όμορφο ήχο χάρη στον ειδικό μηχανισμό που διαθέτει στην εισαγωγή του. Μόνο σε πολύ χαμηλές στροφές και σε ανωφέρεια ζητήσαμε κάτι παραπάνω από ροπή. Το ανανεωμένο αυτόματο 7άρι κιβώτιο (έξτρα) αποτελεί μια ικανή εναλλακτική λύση απέναντι στο πολύ καλό χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο (το είχαμε τεστάρει στην παρουσίαση του μοντέλου στην Τενερίφη), αλλά ακόμα και στην επιλογή σπορ εμφανίζει μια μικρή υστέρηση στις αλλαγές προς χάρη της ομαλότητας…

 
 Νέα Mercedes-Benz SLK 200 blueEFFICIENCY
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
3 γενιές SLK
Κινητήρας- Επιδόσεις
3 επιλογές οροφής
Εσωτερικό-Χώροι
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία