ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/6/2011
Συγκριτικό Test
Με στιλ αθλητικό
Kινητήρες - Επιδόσεις
Διαβάστηκε από 16843 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/6/2011
με οικονομία
Tα αγωνιστικά μοντέλα από 1,6 λτ. αποδίδουν 300 ίππους με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό. Εδώ τα πράγματα είναι πιο… ταπεινά, αλλά και πιο οικονομικά. Το Mini Countryman και το DS3 μοιράζονται τον ίδιο ατμοσφαιρικό κινητήρα (προϊόν συνεργασίας BMW- 
Citroen PSA), που αποδίδει 122 ίππους και ξεχωρίζει για την απουσία κλασικής πεταλούδας γκαζιού. Αντ΄ αυτής υπάρχει μεταβλητό βύθισμα των βαλβίδων εισαγωγής, μαζί με το μεταβλητό χρονισμό. Αίσθηση προκαλεί η απόκριση και η ελαστικότητα του κινητήρα αυτού, που κινεί σαφώς γρηγορότερα το ελαφρύτερο DS3. Και στις δύο περιπτώσεις, είναι χαμηλή η κατανάλωση (5,9 λτ./100 χλμ. στο DS3 και 6,1 λτ./100 χλμ. στο Mini.) και αυτό μετράει πλέον στις μέρες μας αρκετά. Τι να τα κάνεις τα 300 άλογα με κατανάλωση που φτάνει τα 45-50 λτ./100 χλμ;
Το Fiesta με 5,8 λτ./100 χλμ. είναι το οικονομικότερο, αλλά και το πιο σβέλτο μιας και είναι και το ελαφρύτερο. Ο μεταβλητού χρονισμού 1,6 κινητήρας (όπως και οι άλλοι δύο διαθέτει συμβατικό και όχι άμεσο ψεκασμό) έχει νεύρο και καλή απόκριση, ταιριάζοντας "γάντι" με τον χαρακτηρισμό 
Sport της έκδοσης, που ούτως ή άλλως διαθέτει και τονισμένα οδικά χαρακτηριστικά όπως θα δούμε. Το Fiesta έχει και τον πιο ευχάριστο επιλογέα κιβωτίου με ακριβές κούμπωμα και θετική αίσθηση. Όχι πως το Mini πάει πίσω βέβαια, ενώ στο DS3 θα θέλαμε μόνο λίγο μικρότερες διαδρομές.

 
 Οι πολιτικές εκδόσεις των πρωταγωνιστών του WRC
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικά
Kινητήρες - Επιδόσεις
Στο δρόμο
Αντί συμπεράσματος
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός