ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/6/2011
Συγκριτικό Test
Με στιλ αθλητικό
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 16845 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/6/2011
Σπορ διαθέσεις
Τα αγωνιστικά του WRC δεν προήλθαν από παρθενογέννηση, αλλά βασίστηκαν στις πολιτικές εκδόσεις που πρωταγωνιστούν στο ράλι της καθημερινότητας μας. Η σπορ αντιπαράθεση των Citroen DS3, Ford Fiesta 
Sport και Mini Countryman μας ανοίγει ένα διαφορετικό παράθυρο με θέα προς τον εθνικό μας αγώνα.
Ζωντανή η οδική συμπεριφορά του Citroen DS3 και χωρίς αυτό να αποβαίνει σε βάρος της άνεσης.

Κάποιοι ισχυρίζονται πως σήμερα όλα τα αυτοκίνητα είναι ίδια. Αυτό όμως δεν ισχύει και η "αγωνιστική" τριάδα το αποδεικνύει έμπρακτα, με το κάθε μοντέλο να έχει το δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα. Όχι όμως και προσανατολισμό μιας και κοινός στόχος είναι η σπορτίφ αίσθηση.
Το Ford Fiesta, στην έκδοση Sport σε βάζει για τα καλά στο παιχνίδι του "οδηγώ, δεν μετακινούμαι". Κοφτερό τιμόνι, θετικός επιλογέας, άμεσες αντιδράσεις συμπεριφορά, που κολακεύεται ιδιαίτερα από τις σφιχτότερες (των άλλων Fiesta) αναρτήσεις του.
Τα αγωνιστικά του WRC δεν προήλθαν από παρθενογέννηση, αλλά βασίστηκαν στις πολιτικές εκδόσεις που πρωταγωνιστούν στο ράλι της καθημερινότητας μας. Η σπορ αντιπαράθεση των Citroen DS3, Ford Fiesta 
Sport και Mini Countryman μας ανοίγει ένα διαφορετικό παράθυρο με θέα προς τον εθνικό μας αγώνα.
To συνολικό οδηγικό πακέτο του Ford Fiesta Sport θα καλύψει απόλυτα τους έχοντες οδηγικές ανησυχίες.
Γέρνει ελάχιστα, κρατάει καλά βιδωμένο το εμπρόσθιο μέρος του χωρίς να υποστρέφει έντονα, ενώ σε κάθε περίπτωση, ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει τη συμπεριφορά του με το γκάζι ή/και τα (εξαιρετικά) φρένα, όταν απενεργοποιηθεί εντελώς το ESP, κάτι αδύνατο στα "απλά" Fiesta. Τo συνολικό οδηγικό πακέτο του Ford Fiesta Sport θα καλύψει απόλυτα τους έχοντες οδηγικές ανησυχίες, χωρίς αυτό να σημαίνει πως φείδεται ευελιξίας και άνεσης στην πόλη.
Όχι πως το Citroen DS3 πάει πίσω.
Τα αγωνιστικά του WRC δεν προήλθαν από παρθενογέννηση, αλλά βασίστηκαν στις πολιτικές εκδόσεις που πρωταγωνιστούν στο ράλι της καθημερινότητας μας. Η σπορ αντιπαράθεση των Citroen DS3, Ford Fiesta 
Sport και Mini Countryman μας ανοίγει ένα διαφορετικό παράθυρο με θέα προς τον εθνικό μας αγώνα.
Κάτι το ύψος, κάτι οι διαδρομές των αναρτήσεων, έχουν αμβλύνει κάπως την κοψιά του Mini Countryman.
Το "πάτημά" του μάλιστα, εμπνέει ακόμη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη, ενώ τα φαρδύτερα μετατρόχια και ελαστικά, εξασφαλίζουν καλύτερη πρόσφυση. Το τιμόνι του πάντως, αν και άμεσο, δεν σε κάνει να νιώθεις τα χέρια σου ως προέκταση των ακρόμπαρων, έχοντας πιο ελαφριά αίσθηση και λιγότερη πληροφόρηση. Το κράτημα πάντως είναι γενναίο και τα φρένα δυνατά, ενώ υψηλού επιπέδου είναι η άνεση του DS3, που δείχνει να ξέρει καλά τη γαλλική συνταγή συνδυασμού άνεσης και ακριβούς οδικής συμπεριφοράς. Δε θα αρνηθεί τα παιχνίδια, αλλά το ESP που δεν απενεργοποιείται, θα βάλει τροχοπέδη στο κάτι παραπάνω.
Το Mini Countryman με τους 120 ίππους δεν κρύβει το βάρος του, όταν πατάς το γκάζι, η οδική του συμπεριφορά όμως είναι τονισμένη. Βέβαια δεν έχει την ίδια αλά καρτ αίσθηση των Μini, παρότι το ηλεκτρικό του τιμόνι (ανάλογο των DS3 και Fiesta) είναι άψογο σε αίσθηση και πληροφόρηση. Κάτι το ψηλότερο αμάξωμα, κάτι οι μεγαλύτερες διαδρομές των αναρτήσεων, έχουν αμβλύνει κάπως την οδηγική κοψιά που διαθέτουν τα Mini. Το πλαίσιό του πάντως αναδίδει μια εντυπωσιακή στιβαρότητα σε όλες τις συνθήκες, ενώ δεν μπορεί κανείς να κλείσει τα μάτια στο πλεονέκτημα του Countryman να ανεβαίνει με ευκολία στα πεζοδρόμια ή να κινείται σε χωματόδρομους.

 
 Οι πολιτικές εκδόσεις των πρωταγωνιστών του WRC
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικά
Kινητήρες - Επιδόσεις
Στο δρόμο
Αντί συμπεράσματος
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός