Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/7/2011
Παρουσίαση
Με δείκτη προστασίας 5 (αστέρων)
Μεσαία
Διαβάστηκε από 17804 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/7/2011
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν δομή και συστήματα ασφαλείας που τους επιτρέπουν να υπόσχονται μέγιστη προστασία για τους επιβάτες στην περίπτωση ατυχήματος. Και τα μοντέλα που αποσπούν τη μέγιστη διάκριση των 5 αστέρων από τον οργανισμό EuroNCAP, ολοένα και πληθύνονται. Προς όφελος όλων μας…
Το Opel Ιnsignia είναι ένα από τα μοντέλα της μεσαία κατηγορίας που έχει αποσπάσει από τον οργανισμό Euro NCAP όχι μόνο 5 αστέρια, αλλά και υψηλή βαθμολογία σε όλες τις δοκιμασίες γύρω από την παθητική του ασφάλεια.
H μεσαία κατηγορία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με έννοιες, όπως είναι η οικογένεια και η ασφάλεια. Κατά συνέπεια, η επιλογή ενός μεσαίου οχήματος με βασικό κριτήριο το επίπεδο παθητικής ασφάλειας, είναι μια πραγματικά πολύ σημαντική διαδικασία. Μέχρι πρότινος, ο κυριότερος όγκος των μοντέλων της κατηγορίας, είχε αξιολογηθεί με τέσσερα αστέρια. Τα… πεντάστερα ήταν μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού, ωστόσο οι εξελίξεις έφεραν στο προσκήνιο νέα μοντέλα που θυμίζουν φρούρια και που φυσικά έχουν αξιολογηθεί με τη μέγιστη διάκριση των 5 αστέρων. Ένα από αυτά είναι το Opel Ιnsignia, που εμφάνισε πάρα πολύ καλή συμπεριφορά στη μετωπική και πλευρική σύγκρουση με το πλαίσιο να παραμένει σχεδόν άθικτο. Ανάλογη επίδοση (5 αστέρια), αλλά με ένα βαθμό λιγότερο εμφάνισε το VW Passat που έχει διατηρήσει στο ακέραιο την στιβαρή δομή του πλαισίου της προηγούμενης σειράς στην οποία βασίστηκε, καθώς και τον πλήρη εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας.
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν δομή και συστήματα ασφαλείας που τους επιτρέπουν να υπόσχονται μέγιστη προστασία για τους επιβάτες στην περίπτωση ατυχήματος. Και τα μοντέλα που αποσπούν τη μέγιστη διάκριση των 5 αστέρων από τον οργανισμό EuroNCAP, ολοένα και πληθύνονται. Προς όφελος όλων μας…
Το Τoyota Avensis εκτός από την πολύ καλή βαθμολογία για την προστασία των ενήλικων επέδειξε και ανάλογη… διαγωγή στην προστασία των παιδιών αποσπώντας 42 β.
Το Toyota Avensis είχε ανάλογες επιδόσεις στην πλευρική σύγκρουση, αλλά ελαφρώς υποδεέστερη στη μετωπική. Ωστόσο, σημείωσε μια αξιοπρόσεκτη βαθμολογία. Στο πλαίσιο της δοκιμής, όλα τα συστήματα συγκράτησης λειτούργησαν κανονικά και υπήρξε ελάχιστη άσκηση δύναμης στα πόδια του οδηγού. Ένα ακόμη "πεντάστερο" είναι η Mercedes C-Class με αρκετά καλά αποτελέσματα στη μετωπική δοκιμή, ενώ το πολυτελές μοντέλο εντυπωσίασε με τον τρόπο που προστάτευσε τα πόδια του οδηγού.
Στην προστασία των παιδιών, από τα παραπάνω μοντέλα, το Toyota Avensis έκανε τη διαφορά με 42 β. για να ακολουθήσει το Insignia με 39 β. και το VW Passat με 38 β.
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν δομή και συστήματα ασφαλείας που τους επιτρέπουν να υπόσχονται μέγιστη προστασία για τους επιβάτες στην περίπτωση ατυχήματος. Και τα μοντέλα που αποσπούν τη μέγιστη διάκριση των 5 αστέρων από τον οργανισμό EuroNCAP, ολοένα και πληθύνονται. Προς όφελος όλων μας…
Προ 2009
Η Alfa Romeo 159 ήταν ένα από τα πρώτα μεσαία που αξιολογήθηκαν με 5 αστέρια. Το πλαίσιο συμπεριφέρθηκε πολύ καλά, ενώ ο σχετικός εξοπλισμός προστάτεψε ιδιαίτερα τα γόνατα του οδηγού. Καλή ήταν και η επίδοση για την προστασία των παιδιών.
ΜΕΣΑΙΑ
Μάρκα/ΜοντέλοΠροστασία
ενηλίκων (β.)
Προστασία
παιδιών (β.)
Αξιολόγηση μετά το 2009
max:3648
Opel Insignia34 39
VW Passat33 38
Toyota Avensis32 42
Mercedes C-Class30 34
Αξιολόγηση πριν το 2009
max:3748
Alfa Romeo 15934 34

 
 Ασφαλή αυτοκίνητα από 5 κατηγορίες
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μίνι
Μικρά
Μικρομεσαία
Οχήματα ελεύθερου χρόνου
Μεσαία