Διαβάστηκε από 3408αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/8/2011
Σίγουρη, άνετη και στιβαρή
Σωστός «βράχος» στο
δρόμο, η νέα Σειρά 1
προσφέρει συνάμα άνεση
και αλλά και διακριτικά
σπορτίφ ύφος.
Ο νέος τούρμπο
κινητήρας
1,6 λίτρων – 170
ίππων κινεί το
γερμανικό μοντέλο
αρκετά γρήγορα.
Τα γενικά χαρακτηριστικά στην
οδική συμπεριφορά της νέας Σειράς
1 είναι η ιδιαίτερα στιβαρή, αλλά ευχάριστη και διακριτικά «οδηγοκεντρική» αίσθηση καθώς και τα τεράστια περιθώρια πρόσφυσης. Πολύ
καλές εντυπώσεις μας άφησε το
ηλεκτρονικό σύστημα που επιτρέπει
στον οδηγό να επιλέξει ρυθμίσεις
Comfort, Sport και Sport+ ανάλογα
με τον τρόπο οδήγησης. Πρόκειται
για τεχνολογία που επεμβαίνει στο
τιμόνι και στην απόκριση του κινητήρα, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης. Προαιρετικά, το σύστημα αυτό
θα μπορεί να περιλαμβάνει και ρύθμιση της ανάρτησης (χαμήλωμα) για
περισσότερο σπορ αίσθηση.
Το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης κρίνεται πολύ καλό σε
ακρίβεια και πληροφόρηση, ενώ
στον πίσω άξονα συναντάμε στάνταρ ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό που «εντάσσεται» στο DSC (σύστημα ευστάθειας) και ελέγχει ανεξάρτητα τη ροπή που περνάει σε κάθε έναν από τους τροχούς, επιτυγχάνοντας καλύτερη πρόσφυση σε
ακραίες συνθήκες. Η ανάρτηση (με
διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω) δείχνει
προσανατολισμένη προς την άνεση,
επιτρέποντας ωστόσο μηδαμινές
κλίσεις στο αμάξωμα. Όταν το αυτοκίνητο πιέζεται πολύ, ο πίσω άξονας
τείνει λίγο να ξεκολλήσει, ωστόσο
κάθε αντίδραση είναι προοδευτική
και διορθώνεται εύκολα από το
ακριβές και γρήγορο τιμόνι και την
παρέμβαση του DTC.