Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/10/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/10/2003
Test mtx
Μέχρι τελευταίας δεκάρας...
Οδική συμπεριφορά
Το στοιχείο που αντιλαμβάνεται άμεσα ο οδηγός του μεσαίου Κορεάτικου οχήματος στο δρόμο είναι η πολύ καλή άνεση από την ανάρτηση. Η τελευταία χάρη στη μαλακή ρύθμισή της αμβλύνει με αποτελεσματικό τρόπο κάθε είδους κακοτεχνίες των δρόμων, ενώ ακόμα και κατά τη διέλευση του αυτοκινήτου από έντονες ανωμαλίες δεν αντιδρά με "ξερό" τρόπο. Η εικόνα αυτή αντιπροσωπεύει το ανανεωμένο Elantra και στον αυτοκινητόδρομο, όπου παράλληλα εμφανίζει πολύ καλή ποιότητα κύλισης ακόμα και κατά το πέρασμά του από άσφαλτο με άγρια υφή. Η βαρύτητα που έχει δοθεί στον τομέα της άνεσης λειτουργεί αντίστροφα για το κοινό που αναζητά σπορτίφ στοιχεία σε μία διαδρομή με στροφές. Σε τουριστικούς ρυθμούς κίνησης το Elantra παραμένει ασφαλές, ενώ όταν πιεστεί εμφανίζει αυξημένες κλίσεις. Οδηγώντας σε σβέλτους ρυθμούς με "γραμμές" η συμπεριφορά του είναι ουδέτερη, ενώ σε απότομες μεταφορές φορτίου π.χ. με άφημα του γκαζιού μέσα στη στροφή, το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου γλιστράει εύκολα. Το τιμόνι με τη μέτρια αμεσότητα δεν προσφέρεται για τέτοιου είδους "αντικοινωνική" συμπεριφορά, όπως και η ρύθμιση της ανάρτησης.
Η πολύ καλή άνεση που προσφέρει στο δρόμο το Elantra έχει τον πρώτο λόγο. Οι έντονες κλίσεις του αμαξώματος και το σχετικά αργό τιμόνι δεν προδιαθέτουν για σβέλτη οδήγηση σε στροφές.

 
 Hyundai Elantra 1,6 facelift
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Οδική συμπεριφορά
Ανετοι χώροι επιβατών