ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
10 εξηλεκτρισμένα Kia για να «καις τα μισά»

10 εξηλεκτρισμένα Kia για να «καις τα μισά»

16.974 Επισκέψεις στο άρθρο

Ούτε ένα, ούτε δύο αλλά 10 μοντέλα θα βρούμε στη γκάμα της Kia με τεχνολογίες για να μειώσεις την κατανάλωση. Υβριδικά, plug-in, ηλεκτρικά, mild hybrid αλλά και diesel σύνολα για να «καίτε τα μισά».

Εξηλεκτρισμένη γκάμα Kia για χαμηλή κατανάλωση

Ο σκοπός της Μεγάλης Digital Έκθεσης Οικονομίας του AutoΤρίτη είναι να βρείτε μοντέλα  που θα σας εξασφαλίσουν οικονομία καυσίμου, χωρίς να κάνετε παραχωρήσεις στα θέλω σας. Γιατί μπορεί οι τιμές των καυσίμων να παραμένουν σε υψηλά επίπεδα, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να περιορίσετε τον οικογενειακό σας προϋπολογισμό.
Μια από τις εταιρείες που διαθέτει αρκετές οικονομικές επιλογές είναι η Kia που προσφέρει μια πληρέστατη εξηλεκτρισμένη γκάμα με υβριδικά, plug-in, ηλεκτρικά και mild hybrid σύνολα για να «καίτε τα μισά».

7 χρόνια εγγύηση, η μεγαλύτερη της αγοράς & 5 χρόνια δωρεάν service

Μάλιστα η Kia προσφέρει και την μεγαλύτερη χρονικά εργοστασιακή εγγύηση της αγοράς με 7 χρόνια ή 150.000 χλμ., η οποία είναι μεταβιβάσιμη στον επόμενο ιδιοκτήτη και έχει Πανευρωπαϊκή ισχύ.

Επιπλέον της εγγύησης η Kia προσφέρει και 5 χρόνια δωρεάν service στους κατόχους των μοντέλων της, ολοκληρώνοντας ιδανικά ένα πλήρες πακέτο After Sales υπηρεσιών.

Με τα full hybrid Niro και Sportage γλιτώνεις 1.850 ευρώ το χρόνο

Θα ξεκινήσουμε με το Kia Niro, το νέο οικογενειακό SUV της Kia, το οποίο μάλιστα στην full hybrid έκδοσή του (από 33.490 ευρώ), σε πρόσφατο Mega Test έκαψε τα μισά από diesel. Άλλωστε η συγκεκριμένη έκδοση είναι και η πιο ενδιαφέρουσα για το ελληνικό κοινό. Βασίζεται στον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 GDi της οικογένειας Smartstream και συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 32 kW αποδίδοντας συνδυαστικά 141 ίππους. Μάλιστα, βάσει των μετρήσεών μας είναι το  πιο οικονομικό υβριδικό μοντέλο με μέση κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ..

Δεν είναι ωστόσο το μοναδικό full hybrid Kia, καθώς υπάρχει και το μεγαλύτερο Sportage, ένα από τα πιο εντυπωσιακά σε εμφάνιση C-SUV με φουτουριστική εμφάνιση και υψηλά ποιοτικά στάνταρ. Η αυτοφορτιζόμενη υβριδική του έκδοση έρχεται με κίνηση στους 2 ή στους 4 τροχούς και καταφέρνει εξαιρετικά νούμερα κατανάλωσης, δικαιολογώντας τα 40.990 ευρώ αρχικής τιμής, ενώ χάρη στο ισχυρό σύνολο των 230 ίππων επιταχύνει δυναμικά και πειστικά τόσο από στάση όσο και εν κινήσει.
Και με τα δύο μοντέλα λοιπόν, συγκριτικά με ένα βενζινοκίνητο δεκαετίας γλιτώνεις σχεδόν 2 χιλιάρικα το χρόνο.

3 Plug-In υβριδικά για να μην καις σταγόνα βενζίνη τις καθημερινές

Το Niro όπως και το Sportage προσφέρονται επίσης και ως Plug-Ιn υβριδικά και μαζί με το Xceed συνθέτουν τις PHEV επιλογές της Kia. Τα τρία μοντέλα οποία χάρη στην ηλεκτρική τους αυτονομία, μπορούν να καλύψουν τις καθημερινές ανάγκες μόνο με ρεύμα.

Ξεκινώντας από το μικρότερο Xceed, αυτό αποδίδει 183 ίππους, συνδυάζοντας έναν 1.600άρη θερμικό κινητήρα με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 62 kW, το οποίο αντλεί ενέργεια από τη μπαταρία χωρητικότητας 11,1 kWh, με το σύνολο να υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία 65 χλμ. με μια φόρτιση. Το ίδιο σύνολο φοράει και το Plug-In Niro (από 41.290 ευρώ), με την αυτονομία εδώ να φτάνει τα 50 χλμ.

Το Sportage από την πλευρά του έρχεται με 265 ίππους για καταιγιστικές επιδόσεις, με τη μπαταρία να υπόσχεται 70 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας. Βέβαια από την άλλη έχει και πιο υψηλό κόστος αγοράς, από 49.790 ευρώ και ταιριάζει περισσότερο σε εταιρικούς χρήστες.

Τα αμιγώς ηλεκτρικά EV6 και Niro

Το Niro θα το συναντήσουμε και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (από 37.790 ευρώ), το οποίο χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα σταθερού μαγνήτη με απόδοση 204 ίππων. Πηγή ενέργειας για τον ηλεκτροκινητήρα είναι οι μπαταρίες χωρητικότητας 64,8 kWh με το σύνολο να υπόσχεται αυτονομία 463 χλμ. (WLTP).

Βέβαια η ναυαρχίδα των ηλεκτρικών είναι το EV6, με την αιχμηρή του σχεδίαση και την hi-tech αύρα που προσφέρουν οι δύο curved οθόνες στην καμπίνα. Τον ολοκληρωμένο αυτό χαρακτήρα συμπληρώνει ιδανικά η άνεση και η ποιοτική του κύλιση. Το EV6 (από 43.990 ευρώ) προσφέρεται σε 3 διαφορετικές εκδόσεις ισχύος 180, 229 και 325 ίππων (με την ισχυρότερη να έρχεται και με 4κίνηση), ενώ στην γκάμα του θα συναντήσουμε και την GT έκδοση με 585 ίππους.  

Όφελος 1.000 ευρώ/έτος με τα τρία mild hybrid

Στις πιο «παραδοσιακές» επιλογές κινητήρων θα συναντήσουμε τρία ήπια υβριδικά μοντέλα, τα οποία μπορούν να σας εξασφαλίσουν οικονομία πάνω από 1.000 ευρώ ανά έτος.

Το Kia Stonic, το μικρό SUV της φίρμας, χρησιμοποίει ένα 48βολτο κύκλωμα υποστηρικτικά του 1.000άτη T-GDi  κινητήρα σε απόδοση 100 (από 21.340 ευρώ) και 120 ίππων  (από 23.540 ευρώ- αποκλειστικά αυτόματο). Μάλιστα η έκδοση των 100 ίππων είναι από τις πιο οικονομικές που έχουμε μετρήσει, με μέση κατανάλωση 6,1 λτ./100 χλμ.. Αξίζει να προσθέσουμε πως το Stonic είναι από τα πιο προσιτά μοντέλα της κατηγορίας και ξεχωρίζει για την οδηγική του συμπεριφορά που θυμίζει χάτσμπακ.

Σε ήπια υβριδική έκδοση έρχεται και το μικρομεσαίο crossover της φίρμας, το XCeed. Στη συγκεκριμένη περίπτωση το βασικό μοτέρ είναι ο 1,5 τούρμπο κινητήρας του ομίλου σε απόδοση 160 ίππων (από 24.690 ευρώ), ενώ, όπως και στην περίπτωση του Sportage και εδώ το ήπια υβριδικό σύνολο συνεργάζεται με τον 1,6 λτ. κινητήρα diesel των 136 ίππων.  

Τέλος, το Sportage «φοράει» τον 1,6 λτ. τούρμπο βενζινοκινητήρα TGDi συνεπικουρούμενο από ένα ήπιο 48βολτο υβριδικό σύστημα, σε δύο εκδοχές με 150 (από 30.990 ευρώ) ή 180 ίππους (από 33.290 ευρώ και αποκλειστικά αυτόματο), με το δεύτερο να εστιάζει πιο πολύ στις επιδόσεις και το πρώτο στην οικονομία με τη μεικτή του κατανάλωση σύμφωνα με τα τεστ του WLTP να είναι 6,5 λτ./100 χλμ.. Το Sportage πάντως είναι από τα λίγα μοντέλα που προσφέρεται ως ήπια υβριδικό diesel με πρωταγωνιστή τον 1.600άρη κινητήρα απόδοσης 136 ίππων (σε χειροκίνητο από 33.190 και αυτόματο από 34.890 ευρώ). Μια επιλογή ιδανική γι αυτούς που γράφουν πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα ετησίως σε ταξίδια, μιας και το κορεάτικο SUV ανακοινώνει κατανάλωση από 4,8 λτ./100 χλμ..


 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

FORD
ESPRINTER 5 THINKS