Συνέντευξη με τον Τάσο Αραμπατζή, Διευθυντή Πωλήσεων της GM Hellas

Συνέντευξη με τον Τάσο Αραμπατζή, Διευθυντή Πωλήσεων της GM Hellas

«Η Opel βρίσκεται σε συνεχή ανοδική πορεία»

(7/7/2011)

Στελέχη των εταιρειών μιλούν στο www.autotriti.gr σχολιάζοντας την έως τώρα πορεία της αγοράς αυτοκινήτου.

Α.Τ.: Κάντε μας ένα σχόλιο για την πορεία των πωλήσεων της εταιρείας σας έως τώρα, σε σχέση, τόσο με την προ-κρίσης περίοδο, όσο και με την περσινή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Τ.Α.: Η Opel βρίσκεται σε συνεχή ανοδική πορεία καταλαμβάνοντας μάλιστα την 1η θέση των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων τον Απρίλιο αλλά και τον Μάιο με μερίδιο 12%. Παράλληλα βρίσκεται στην 1η θέση των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων προς ιδιώτες κατά το 5-μηνο Ιαν-Μαίου 2011, έχοντας έχει αυξήσει σημαντικά το μερίδιο της σε 11,1% (από 8,55% το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι), όντας η μόνη μάρκα στην Ελληνική αγορά με τόσο μεγάλη αύξηση μεριδίου. Η επιτυχία οφείλεται στην πολύ καλή πορεία των Corsa, Astra, Insignia και Meriva τα οποία βρίσκονται στην κορυφή των κατηγοριών τους αντικατοπτρίζοντας πλήρως τις προτιμήσεις του Ελληνικού αγοραστικού κοινού στα νέα μοντέλα της Opel και την εμπιστοσύνη στο όνομα της μάρκας και του δικτύου Διανομέων της. Φυσικά, σε απόλυτους αριθμούς, καθώς η αγορά κινείται περίπου στο 1/3 του μεγέθους που είχε προ της κρίσης οι πωλήσεις της Opel έχουν μειωθεί άνω του 50% , για αυτό εξάλλου και η έμφαση δίνεται στην ολοένα και μεγαλύτερη αύξηση του μεριδίου της μάρκας.

Α.Τ.: Από τα στοιχεία που διαθέτετε, πόσο έχει βοηθήσει το μέτρο της απόσυρσης;
Τ.Α.: Το ποσοστό των αυτοκινήτων που πωλούνται μέσω απόσυρσης βαίνει αυξανόμενο, ξεπερνώντας στην παρούσα φάση το 50%. Αυτό όμως συμβαίνει διότι το δικαίωμα της απόσυρσης είναι μεταβιβάσιμο άρα πολλοί κάτοχοι παλαιών αυτοκινήτων απλά αποσύρουν το όχημά τους και μεταβιβάζουν τα πιστοποιητικά σε άλλους ενδιαφερόμενους αγοραστές νέων αυτοκινήτων που θα αγόραζαν αυτοκίνητο ούτως ή άλλως. Θεωρούμε ότι η "καθαρή" συμβολή του μέτρου της απόσυρσης στην αύξηση της αγοράς δεν ξεπερνά το 20%.

Α.Τ.: Με βάση τις εκτιμήσεις σας, πως αναμένετε να κινηθεί η αγορά το επόμενο διάστημα και μέχρι το τέλος του έτους;
Τ.Α.: Με μειούμενη τόσο λόγω των τελευταίων εξελίξεων της οικονομίας και της πολιτικής όσο και λόγω εποχικότητας με μία πιθανή ανάκαμψη πριν το τέλος του έτους λόγω του λήξης του μέτρου της απόσυρσης.

Α.Τ.: Ποιες πρωτοβουλίες, σε κυβερνητικό επίπεδο, θεωρείτε ότι θα βοηθούσαν την αγορά αυτοκινήτου σε αυτή τη δύσκολη περίοδο;
Τ.Α.: Περισσότερο γενικά μέτρα & κίνητρα βελτίωσης του οικονομικού κλίματος και της καταναλωτικής εμπιστοσύνης & ψυχολογίας παρά περισσότερο εξειδικευμένα μέτρα στο χώρο του αυτοκινήτου.

Α.Τ.: Ποιες κινήσεις έχετε κάνει (προσφορές, δώρα, εκπτώσεις κ.λπ.), προκειμένου να προσελκύσετε τους υποψήφιους αγοραστές;
Τ.Α.: Η εμπορική μας πολιτική εστιάζεται γύρω από το μέτρο της απόσυρσης καθώς αφενός μεν στα περισσότερα μοντέλα μας προσφέρουμε το όφελος της απόσυρσης σε όλους τους αγοραστές είτε έχουν είτε δεν έχουν απόσυρση, αφετέρου δε υπάρχουν ευκαιρίες σε ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα οι οποίες διπλασιάζουν ή και τριπλασιάζουν το όφελος από την απόσυρση. &&&&
Toyota
test center