Το ανανεωμένο A5 Coupe

Όλη η γκάμα του A5 ανανεώθηκε τόσο σε αισθητικό όσο και σε μηχανικό επίπεδο

Οι εξωτερικές διαστάσεις αυξήθηκαν ανεπαίσθητα

Εσωτερικά η γενική διάταξη μπορεί να μη άλλαξε, όμως αυξήθηκαν οι χρωματικές επιλογές, ενώ υπάρχουν και μικροαλλαγές σε τιμόνι, λεβιέ, υλικά

Η μαλακή οροφή στην έκδοση Cabriolet απέκτησε πλέον 4 χρωματισμούς

Η έκδοση A5 Sportback θα διατίθεται και ως 5θέσια

Οι εκδόσεις S5 θα εξοπλίζονται πλέον με V6 και όχι V8 κινητήρα

Το Audi A5 ανανεώθηκε

Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/7/2011

Όλες οι εκδόσεις του A4 (Sportback, Coupé, Cabriolet και S5), ανανεώθηκαν αισθητικά και μηχανικά. Έτσι η αναβαθμισμένη γκάμα έχει αλλαγές σε επίπεδο κινητήρων, τετρακίνησης, συστημάτων ψυχαγωγίας, ασφάλειας και τέλος στον τομέα της οικονομίας, ενώ o μικρότερος κινητήρας είναι ο 1.8 TFSI των 170 ίππων.

 
Αισθητικά το ανανεωμένο A5 έχει μικρές αλλαγές στη μάσκα, νέο προφυλακτήρα εμπρός, και επανασχεδιασμένα φώτα εμπρός/πίσω που διατίθενται πλέον και με τεχνολογία LED (προαιρετικός εξοπλισμός). Οι συνολικές διαστάσεις έχουν αυξηθεί ανεπαίσθητα (κατά μόλις 1 χιλιοστό), ενώ η χρωματική παλέτα περιλαμβάνει πλέον 16 χρωματισμούς. Η μαλακή οροφή της έκδοσης Cabriolet διατίθεται πλέον σε 4 χρώματα, ενώ στο εσωτερικό έχουν επίσης νέα χρώματα καθώς και υλικά. Όλοι οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου έχουν υιοθετήσει τεχνολογία άμεσου ψεκασμού, ενώ η μέση κατανάλωση έχει δεχθεί μείωση που μπορεί να αγγίξει ακόμη και το 22%. Στοιχείο στο οποίο βοηθούν τόσο το σύστημα start&stop καθώς και αυτό της ανάκτησης ενέργειας, που αποτελούν βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.

Το σασί έχει ανανεωθεί με τις ανάλογες ρυθμίσεις σε τετρακίνηση και κιβώτια, ενώ για πρώτη φορά στη γκάμα του A5 το τιμόνι είναι ηλεκτρομηχανικό. Με το τελευταίο μάλιστα η Audi αναφέρει ότι έχει επιτύχει μείωση στην κατανάλωση της τάξης των 0,3 λίτρων (ή CO2: 7 γρ./χιλιόμετρο). Η τετρακίνηση βελτιώνεται με την επιλογή σπορ διαφορικού (sport differential) για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα (επιπλέον εξοπλισμός). Τα συστήματα ψυχαγωγίας διαθέτουν πλέον σύνδεση με το Internet, καθώς και σύνδεση με κινητό τηλέφωνο μέσω Bluetooth. Επιπλέον αλλαγές, είναι το ελαφρώς διαφορετικό τιμόνι, και ο νέος επιλογέας για το αυτόματο κιβωτίο, ενώ το A5 Sportback διατίθεται πλέον ως 5θέσιο.

Η σειρά κινητήρων διαθέτει τρία σύνολα βενζίνης και τέσσερα σύνολα πετρελαίου. Ο μικρότερος κινητήρας βενζίνης είναι ο 1.8 TFSI που αποδίδει 170 ίππους και 320 Nm ροπής, ενώ καταναλώνει 5,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα (CO2: 134 γρ./χιλιόμετρο). Ο 2.0 TFSI παραμένει αναλλοίωτος με την απόδοση στους 211 ίππους, ενώ η γκάμα εμπλουτίζεται με τον 3,0λιτρο υπερτροφοδοτούμενο V6 των 272 ίππων.

Ο τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 2.0 TDI των 177 ίππων σημειώνει κατανάλωση στα 4,7 λίτρα και εκπομπές ρύπων CO2: 122 γρ./χιλιόμετρο. Ο εξακύλινδρος 3.0 TDI αποδίδει 204 ίππους και καταναλώνει 4,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα (CO2: 129 γρ./χιλιόμετρο), ενώ η δεύτερη έκδοση του αποδίδει 245 ίππους. Επίσης, η Audi ανακοινώνει ότι μελλοντικά θα υπάρξει και ακόμη ένας κινητήρας πετρελαίου που θα κάνει το A5 Coupe το πρώτο Coupe που θα τηρεί προδιαγραφές Euro 6.

Αλλαγή και για τη σειρά S5 σε όλες τις εκδόσεις: Sportback, Coupé και Cabriolet. Εκεί έχουμε αντικατάσταση του V8 κινητήρα των 4,2 λίτρων με τον υπερτροφοδοτούμενο V6 3.0 ΤFSI των 333 ίππων. Αυτός καταναλώνει 20% λιγότερο καύσιμο (8,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα), με την επιτάχυνση 0-100 χ.α.ω. να έρχεται σε 4,9 δλ. (S5 Coupe) και την τελική να σταματά ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω.

Tags: AUDI A5