Zeroshift εναντίον διπλού συμπλέκτη

Zeroshift εναντίον διπλού συμπλέκτη

(25/8/2011)

Ένα νέο σύστημα κιβωτίου υπόσχεται πιο γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων ακόμα και από τα DSG!

Λόγος γίνεται για τη βρετανική Zeroshift που ανέπτυξε ένα νέο σύστημα κιβωτίου ταχυτήτων που μπορεί να συναγωνιστεί, ακόμα και να ξεπεράσει τα τελευταίας τεχνολογίας αυτόματα κιβώτια. Ο στόχος της Zeroshift είναι να εξαλείψει την παραμικρή διακοπή της ροπής που μεταφέρεται στους τροχούς κατά τη διάρκεια της αλλαγής ταχύτητας. Το νέο αυτό σύστημα κιβωτίου χρειάζεται μόλις 8 χιλιοστά του δευτερολέπτου για να γίνει η αλλαγή της σχέσης ενώ επίσης θα είναι πιο οικονομικό, ελαφρύ και φθηνό. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, καταφέρνει και μεταφέρει ομαλά τη ροπή από τη μία ταχύτητα στην άλλη και όλη η διαδικασία παρακολουθείται μέσω ενός ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου. Η απόδοση του νέου συστήματος δοκιμάστηκε στο MotoGP καθώς και σε ένα Ford Mustang του 2005 που προοριζόταν για αγώνες ταχύτητας. Η διαφορά σε σχέση με το απλό συμβατικό κιβώτιο του κατασκευαστή ήταν εντυπωσιακές. Ένα από τα σημαντικά προτερήματα του νέου συστήματος είναι ότι λειτουργεί ως αντικαταστάτης του συγχρονισμού σε ένα τυπικό χειροκίνητο κιβώτιο, με αποτέλεσμα να ταιριάζει εύκολα και χωρίς τροποποιήσεις σε αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες ακόμα και σε λεωφορεία!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center