" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Kia Picanto 1,2 5d

Με πολλές ακμές και νευρώσεις, το αμάξωμα του νέου Kia Picanto κλέβει τις εντυπώσεις και σίγουρα αποτελεί ένα από τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα.

Ξεχωρίζει για την απόδοσή του, την ευρυθμία του και την προθυμία του, το μηχανικό σύνολο των 1,2 λίτρων.

Σημαντικά αναβαθμισμένο σε σχεδίαση και με καλύτερη ποιότητα από πριν έρχεται το εσωτερικό του νέου Picanto.

Νέο τιμόνι 2 ακτίνων, με ευχάριστη σχεδίαση που παραπέμπει σε αυτή της μάσκας.

Η θύρα USB είναι μια ευπρόσδεκτη – και στάνταρ – παρουσία.

Τα σκληρά πλασικά έχουν προσεγμένη συναρμογή και φινίρισμα.

Αρκετά καλή η θέση οδήγησης, με πλήρους ρυθμίσεων κάθισμα – όχι όμως και τιμόνι (απουσιάζει η ρύθμιση σε βάθος).

Τα 200 λίτρα του πορτ-μπαγκάζ είναι ένα πολύ καλό νούμερο για την κατηγορία.

Η πλάτη του πίσω καθίσματος αναδιπλώνεται ασύμμετρα ώστε να φορτωθούν και πιο ογκώδη αντικείμενα.

Ακόμη και επιβάτες με ύψος αρκετά άνω του μέσου όρου, δε θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα με το διαθέσιμο χώρο στο πίσω κάθισμα.

Αρκετά σταθερό και σίγουρο εμφανίζεται το Picanto στις στροφές, παρά την απουσία του ESP. Θα θέλαμε πάντως καλύτερη αίσθηση από το – ηλεκτρικό – τιμόνι.

Οι μεγαλύτερες διαστάσεις έχουν αυξήσει τον κύκλο στροφής στα 9,8 μέτρα (από 9,4), χωρίς πάντως εν τέλει το Picanto να χάνει την «αστική» του ευελιξία.

Kia Picanto 1,2 5d

Δοκιμάζουμε το νέο Kia Picanto 1,2 5d

Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/9/2011

Το 1ης γενιάς Picanto απέδειξε ότι η Kia μπορεί να κατασκευάσει ένα καλό αυτοκίνητο πόλης. Πλέον, με το νέο Picanto, η εταιρεία στοχεύει ακόμη πιο ψηλά και κυρίως, έρχεται για να μας αποδείξει ότι, ένα σύγχρονο μίνι μπορεί να καλύψει ευρύτερες ανάγκες από αυτές που μας είχαν συνηθίσει οι παραδοσιακές προτάσεις της κατηγορίας.

 
Εμφάνιση, ποιότητα και συναρμογή υλικών, χώροι επιβατών, απόδοση κινητήρα-επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, σταθερότητα, ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση, 7ετής εργοστασιακή εγγύηση, χαμηλά τέλη κυκλοφορίας (84 ευρώ)

Κατανάλωση υπό πίεση, απουσία ESP στην εξοπλιστική λίστα, τεχνητή αίσθηση τιμονιού και επαναφορά

Εγγυήσεις (έτη): 7 για μηχανικά μέρη, 5 για το χρώμα και 12 αντισκωριακή
Χρηματοδότηση: Από 0% προκαταβολή, εξόφληση έως 100 δόσεις με επιτόκιο από 7,0%

Η πρώτη γενιά του Picanto παρουσιάστηκε το 2004 και έμελλε να αποτελέσει ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της Kia, συμπληρώνοντας μέσα σε μια 7ετή παρουσία 1,1 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως. Άνω των 300.000 εξ αυτών αφορούν στην Ευρωπαϊκή αγορά και για την Kia η επίδοση αυτή είναι άκρως ικανοποιητική, σε μια κατηγορία μάλιστα όπου ουσιαστικά το Picanto ήταν αυτό που γνώρισε την εταιρεία στους Ευρωπαίους. Έτσι λοιπόν, η πρώτη γενιά του μίνι μοντέλου άφησε μια γερή παρακαταθήκη στη δεύτερη γενιά του, η οποία σήμερα λανσάρεται στην αγορά ως ένα πιο ώριμο αυτοκίνητο, προορισμένο πλέον να καλύψει περισσότερο ολοκληρωμένες ανάγκες που ξεφεύγουν από τα στενά όρια των μεγαλουπόλεων.

Μεγαλύτερο και πολύ πιο μοντέρνο
Με μήκος στα 3,595 μέτρα, το νέο Picanto είναι ένα από τα μεγαλύτερα μίνι μοντέλα της αγοράς και, σε σχέση με το προηγούμενο, είναι μακρύτερο κατά 60 χλστ. Τα 15 εξ αυτών έχουν προστεθεί στο μεταξόνιο που φτάνει στα 2.385 χλστ. και τοποθετείται πλέον, άνω του μέσου όρου της κατηγορίας. Ουσιαστικό όφελος υπάρχει από αυτή την αύξηση και έχει να κάνει με την περαιτέρω βελτίωση στους εσωτερικούς χώρους και την παθητική ασφάλεια. Αλλά και σε σχέση με τη σχεδίαση, το νέο, μεγαλύτερο αμάξωμα επιτρέπει την καλύτερη προσαρμογή της νέας αισθητικής φιλοσοφίας της Kia που έχουμε ήδη δει στα Soul, Venga, αλλά και στην ανανεωμένη οικογένεια Ceed. Πλέον, το Picanto υιοθετεί έντονες ακμές και νευρώσεις, αφήνει στην άκρη τις «χαριτωμένες» καμπύλες του παρελθόντος και τελικά, παρουσιάζεται πιο δυναμικό και πιο μοντέρνο από κάθε άλλη φορά.

Κερδίζει και σε Value for Money
Το λανσάρισμα του νέου Kia Picanto γίνεται στην ελληνική αγορά αρχικά με την άφιξη της 5θυρης έκδοσής του, ενώ τον Οκτώβριο θα ακολουθήσει και το πρώτο 3θυρο Picanto στην ιστορία. Βασική επιλογή είναι η έκδοση με τον 3κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα των 69 ίππων, σε τιμές που ξεκινούν από τα 9.990 ευρώ για το 5θυρο και 9.590 ευρώ για το 3θυρο. Στην περίπτωση του 5θυρου Picanto των 1,2 λίτρων, όπως είναι και αυτό της δοκιμής μας, η Kia έχει ορίσει ως αρχική τιμή τα 10.990 ευρώ (10.380 ευρώ με απόσυρση). Το ποσόν αυτό κρίνεται αρκετά ικανοποιητικό από τη στιγμή που συνοδεύεται με ένα πλήρες εξοπλιστικό πακέτο (6 αερόσακοι, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, ράδιο-cd με Mp3, BlueTooth και θύρα USB κ.λπ.). Επιπλέον αυτών, ισχύει και προσφορά για δωρεάν Parking Radar και Σύστημα Πλοήγησης, γεγονός που αυξάνει ακόμη περισσότερο το ολικό του Value for Money.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Ισχυρός και με πολύ καλές επιδόσεις
Ο 1.200άρης, Kappa κινητήρας του Picanto της δοκιμής μας, είναι η δεύτερη και πιο ισχυρή επιλογή στη γκάμα του μοντέλου, μετά τον 3κυλινδρο 1.000άρη Kappa των 69 ίππων. Η χωρητικότητά του είναι 1.248 κ.εκ. και, σε αντίθεση με το μικρότερο «αδελφό» του, εδώ οι κύλινδροι είναι 4, με οφέλη σε κραδασμούς, λειτουργία και ισορροπία. Η εργοστασιακή του ιπποδύναμη είναι 85 ίπποι και η μέγιστη τιμή της ροπής του 121 Nm (στις 4.000 στροφές), αμφότερα δηλαδή νούμερα, αρκετά αυξημένα για τα δεδομένα της μίνι κατηγορίας. Στην πράξη, το μοτέρ αυτό εμφανίζει πολύ καλό τράβηγμα και είναι εξαιρετικά πρόθυμο στο να ανεβάσει στροφές, ειδικά στο μεσαίο και υψηλό φάσμα λειτουργίας του. Συνεπικουρούμενο δε και με το σφιχτής κλιμάκωσης 5άρι μηχανικό κιβώτιο, προσδίδει στο Picanto πολύ καλές επιδόσεις για την κατηγορία. Σε επίπεδο κατανάλωσης βέβαια, κυρίως λόγω του σφιχτού κιβωτίου, η μέση τιμή που θα δει ο οδηγός είναι σχετικά αυξημένη με ό,τι ισχύει συνήθως στην κατηγορία. Αρκετά χαμηλές πάντως είναι οι εκπομπές CO2, με τα 105 γρ./χλμ. να συνεπάγονται 84 ευρώ για τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας.

Εσωτερικό: Προσεγμένη ποιότητα και ευχάριστη σχεδίαση
Για το εσωτερικό του νέου Picanto μόνο θετικά είναι τα σχόλια μας, ειδικά εφόσον το συγκρίνει κανείς σε σχέση με αυτό του προηγούμενου μοντέλου. Σε επίπεδο ποιότητας λοιπόν, τα σκληρά πλαστικά, τόσο από πλευράς υφής, όσο και από πλευράς φινιρίσματος και συναρμογής, έρχονται συνολικά αναβαθμισμένα και ικανοποιούν τον αγοραστή. Αντίστοιχα, η σχεδίαση που έχει ακολουθήσει η Kia συνάδει στη δημιουργία μιας ευχάριστης ατμόσφαιρας, παρότι έχουν αποφευχθεί οι υπερβολές σε σχήματα και φωτισμό. Υπάρχουν μάλιστα και κάποια τμήματα που προσδίδουν μια σπορ νότα στο εσωτερικό (π.χ. ο πίνακας οργάνων με τους τρεις θόλους), ενώ επιβραβεύουμε την τόλμη της εταιρείας να φέρει και πάλι στην μόδα τα τιμόνια 2 ακτίνων. Ένα ακόμη σημείο που πρέπει να τονιστεί είναι η προσεγμένη εργονομία και η σωστή τοποθέτηση χειριστηρίων και διακοπτών, αλλά και η πολύ καλή θέση οδήγησης (το κάθισμα του οδηγού ρυθμίζεται και σε ύψος). Σημαντικό στοιχείο τέλος για τους αγοραστές της μίνι κατηγορίας είναι ότι μπορούν να αποκτήσουν το νέο Picanto με επιλογή διαφόρων συνδυασμών – 8 συνολικά – χρωμάτων σε ταπετσαρία και ταμπλό.

Χώροι: Πολύ καλοί για 4 ενήλικες
Πολύ καλή ευρυχωρία συναντούμε στο εσωτερικό του νέου Kia Picanto, με τους διαθέσιμους χώρους να είναι άνετοι για έως και 4 ενήλικους επιβάτες. Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε ότι, στο πίσω κάθισμα ακόμη και καθήμενοι που υπερβαίνουν το μέσο όρο ύψους δε θα «βρουν» στην οροφή του αυτοκίνητου, με τις μετρήσεις μας να αποδεικνύουν του λόγου το αληθές, αφού ο διαθέσιμος «αέρας» για τα κεφάλια είναι ο μεγαλύτερος στην κατηγορία. Αντίστοιχα, αρκετός είναι και ο χώρος για τα γόνατα, όπως και το διαθέσιμο πλάτος. Στον τομέα της μεταφοράς αποσκευών, ο όγκος του πορτ-μπαγκάζ έχει αυξηθεί στα 200 λτ. από τα 157 του προηγούμενου Picanto, με τα επιπλέον λίτρα, να ωφελούν βέβαια το βάθος του χώρου και όχι το μήκος, κάτι που ίσως δε βολέψει στη μεταφορά λίγο πιο πλατιών αντικειμένων. Βέβαια, για αυτούς που θέλουν περισσότερα, η πλάτη του πίσω καθίσματος είναι ασύμμετρα αναδιπλούμενη και αυξάνει το νούμερο του διαθέσιμου όγκου στα 870 λίτρα.

Μετρήσεις χώρων (χλστ.)
Κεφάλι οδηγού 63
Κεφάλι πίσω 46
Πλάτος εμπρός 1.302
Πλάτος πίσω 1.279
Πόδια πίσω 79
Χώρος αποσκευών (λτ.) 200
*Οι μετρήσεις χώρων έχουν γίνει με προσομείωση επιβάτη ύψους 1,78 μ. και βάρους 78 κιλών.

Στο δρόμο: Οδική συμπεριφορά που εμπνέει σιγουριά και πολύ καλή ποιότητα κύλισης
Η αύξηση των διαστάσεων και ειδικότερα το μακρύτερο μεταξόνιο, έχουν προσδώσει στο νέο Picanto ακόμη καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά σε σύγκριση με το έτσι κι αλλιώς, πολύ καλό σε αυτόν τον τομέα, Picanto 1ης γενιάς. Έτσι, σε ένα δρόμο με στροφές, το μίνι μοντέλο της Kia εμφανίζεται σταθερό και προβλέψιμο στις αντιδράσεις του, χωρίς απότομες μετατοπίσεις του πίσω μέρους του. Η υποστροφή κάνει την εμφάνισή της μόνο σε οριακές καταστάσεις και, παρότι θα θέλαμε εδώ να υπήρχε το ESP (δεν διατίθεται ούτε προαιρετικά) ώστε να την απέτρεπε, η εξέλιξή της είναι αρκετά ομαλή και δίνει περιθώρια αντιδράσεων στον οδηγό. Στην ευθεία, η σταθερότητα είναι το κύριο χαρακτηριστικό του αυτοκίνητου, ακόμη και όταν οι ταχύτητες ξεπεράσουν τα συνήθη χιλιόμετρα με τα οποία ταξιδεύουν τα μίνι αυτοκίνητα. Η άνεση είναι επίσης καλή, όμως αυτό που εντυπωσιάζει είναι η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ακόμη περισσότερο, η πολύ καλή ηχομόνωση και οι χαμηλοί αεροδυναμικοί θόρυβοι. Το τιμόνι τέλος, έχει αποκτήσει ηλεκτρική υποβοήθηση (υδραυλικό στο προηγούμενο) και έχει αρκετά καλό βάρος, όμως η αίσθησή του είναι αρκετά τεχνητή και η αμεσότητά του δεν ικανοποιεί τόσο, όσο στο πρώτο Picanto. Τα φρένα τέλος, έχουν ικανοποιητική απόδοση (100-0 χλμ./ώρα σε 42,2 μ.)

Παθητική ασφάλεια
Το νέο Picanto έρχεται με στάνταρ πλήρες σετ 6 αερόσακων (η πλουσιότερη έκδοση 1,2 Sport Plus 3d περιλαμβάνει και αερόσακο γονάτων οδηγού), ενώ η ενισχυμένη δομή του αμαξώματος και τα ενεργά εμπρόσθια προσκέφαλα φροντίζουν έτσι, ώστε να προστατεύονται αρκετά αποτελεσματικά οι επιβάτες του. Αυτό αποδείχθηκε και στις δοκιμές πρόσκρουσης του οργανισμού EuroNCAP, εκεί όπου το Picanto έδειξε πολύ ασφαλές σε ό,τι έχει να κάνει με την προστασία ενηλίκων και παιδιών. Η τελική βαθμολόγησή του ήταν 4 αστέρια (αντί 5 των κορυφαίων του είδους), όμως αυτό συνέβη λόγω της απουσίας του ESP από το βασικό του εξοπλισμό.

Συμπέρασμα: Bigger is better!
Το νέο Kia Picanto μεγάλωσε λοιπόν, όχι όμως μόνο σε διαστάσεις, αλλά κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με την παρουσία του στη μίνι κατηγορία: Πλέον, δεν είναι μόνο ένα καλό αυτοκίνητο πόλης, αλλά ένα αυτοκίνητο που τοποθετείται στην κορυφή και ανταγωνίζεται τους καλύτερους του είδους. Σε κάποιους μάλιστα τομείς (π.χ. η ευκολία με την οποία κινείται με άνεση και ασφάλεια στην εθνική), καταφέρνει να ξεφεύγει από τα «στενά» όρια των μίνι μοντέλων θυμίζοντας μοντέλο της αμέσως επόμενης κατηγορίας. Και σε συνδυασμό με τη φρέσκια του σχεδίαση, την προσεγμένη ποιότητα, τους καλούς χώρους, αλλά και την ύπαρξη 7ετούς εγγύησης από το εργοστάσιο, δείχνει ότι έχει όλα τα φόντα ώστε να πρωταγωνιστήσει και εμπορικά.

Tags: KIA PICANTO
 

Νέα Bentley Flying Spur First Edition

U5: Από την Κίνα στην Φρανκφούρτη οδικώς!

Tο πολυγωνικό τιμόνι της BMW iNEXT

Πακέτα Cup και Design για το Mazda MX-5

Η κίνηση στους δρόμους

Κίνδυνος: Έως και 57°C στην καμπίνα με ντάλα ήλιο!

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Tι έχει το Yaris που δεν έχουν οι άλλοι;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »