" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ουδέτερο και ήπιο στις αντιδράσεις του παραμένει το ανανεωμένο Jazz στις στροφές, παρότι οι κλίσεις από το αμάξωμα είναι περισσότερες σε σχέση με πριν.

Με περισσότερο στυλ και καλύτερη αεροδυναμική έρχεται το αμάξωμα του ανανεωμένου Honda Jazz.

Παραμένει πρακτικό, μοντέρνο και με προσεγμένη συναρμογή.

Μεγάλος σε χωρητικότητα, με πρακτικό άνοιγμα και εκμεταλλεύσιμο σχήμα ο χώρος αποσκευών των 337 λίτρων.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Honda Jazz 1,4

Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/9/2011

Διατηρώντας ατόφια την κορυφαία πρακτικότητα και ευρυχωρία που το χαρακτηρίζουν, το ανανεωμένο Honda Jazz «χορεύει» τον ανταγωνισμό στη μικρή κατηγορία.

 
Το Jazz της Honda, από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε το 2002, έδειξε στο κοινό της μικρής κατηγορίας ότι κάθε άλλο παρά ένα «μικρό» αυτοκίνητο είναι. Με αμάξωμα ενός όγκου, πολύ καλή εσωτερική εκμετάλλευση, αλλά και κορυφαία πρακτικότητα και χρηστικότητα, το Jazz διεκδίκησε έναντι ακόμη και μεγαλύτερων σε μέγεθος αυτοκινήτων, το «δικαίωμα» να αποτελέσει το πρώτο και πολλές φορές και μοναδικό αυτοκίνητο μιας οικογένειας. Η πορεία του στην αγορά ήταν επιτυχημένη και έτσι, κατά το λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς του στα τέλη του 2008, η Honda διατήρησε αυτά τα κύρια χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Σήμερα, και με το λανσάρισμα της ανανεωμένης γενιάς του, η ιαπωνική εταιρεία προχωρά κυρίως σε μια αισθητική αναβάθμιση του Jazz, ώστε μαζί με κάποιες βελτιώσεις σε άνεση και οδηγική αίσθηση, αλλά και με νέες μειωμένες τιμές, να του προσδώσει περισσότερα εφόδια για το μέλλον.

Ακόμη πιο μοντέρνο αμάξωμα
Το αμάξωμα του ανανεωμένου Jazz ακολουθεί και πάλι τα αισθητικά πρότυπα των αυτοκινήτων ενός όγκου (καμπίνα τραβηγμένη προς τα εμπρός, μικρό καπό, μεγάλες γυάλινες επιφάνειες), όμως η Honda προέβει σε κάποιες επιμέρους αλλαγές που του έχουν προσδώσει μια ακόμη πιο μοντέρνα εικόνα. Οι πιο σημαντικές εξ αυτών έχουν να κάνουν με τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τη νέα μάσκα, τα πιο μοντέρνα εμπρόσθια φωτιστικά και τους φρεσκαρισμένους πίσω προβολείς. Βέβαια, η νέα σχεδίαση των προφυλακτήρων πέρα από τη διαφορετική αισθητική, βελτιώνει και την αεροδυναμική του ανανεωμένου Honda Jazz, ώστε τελικά μαζί με τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, οι εκπομπές CO2 να μειωθούν έως και κατά 2 γρ./χλμ.

Διαβάστε ολόκληρη τη δοκιμή του ανανεωμένου Honda Jazz στο τεύχος 39 του auto τρίτη που κυκλοφορεί στις 27 Σεπτεμβρίου.

Tags: HONDA JAZZ
 

4 σημάδια που «φωνάζουν» αλλαγή ελαστικών

Προαιρετικές μα value for money

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

«Καπνίζει» το diesel σου; (vid)

Η κίνηση στους δρόμους

8 ρομαντικοί προορισμοί για υπέροχο φθινοπωρινό 3ήμερο !

Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris (+videos)

Νέα BMW M3 προ των πυλών

VW ID.3 VS Hyundai Kona electric

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross

Νέο Volvo XC40 Recharge

To νέο Audi RS3;

Ακάλυπτο το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »