" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στο ρυθμό της εποχής!

Πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας εμφανίζει ο κινητήρας του Jazz. Αυτό αντικατοπτρίζεται και στις επιδόσεις που είναι αρκετά γρήγορες για την κατηγορία.

Με 5 αστέρια αξιολογήθηκε το Honda Jazz

Ουδέτερο και ήπιο στις αντιδράσεις του παραμένει το ανανεωμένο Jazz στις στροφές, παρότι οι κλίσεις από το αμάξωμα είναι ελαφρώς περισσότερες σε σχέση με πριν.

Νέα μπροστινά φωτιστικά με "καθαρό" κάτοπτρο

Νέα πίσω φανάρια με περισσότερο κόκκινο κρύσταλλο

Πορτοκαλί χρωματισμός για όλα τα όργανα. Αλουμινένιες επενδύσεις σε χειρολαβές και βάση επιλογέα ταχυτήτων. Σκουρόχρωμο πλαστικό και στο πάνω τμήμα του ταμπλό.

Οι ποτηροθήκες μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων είναι πρακτικές και δεν περιορίζουν το ύψος του μπουκαλιού.

Πολύ πρακτικό το διπλό ντουλαπάκι μπροστά από το συνοδηγό. Στην ακριβότερη έκδοση είναι και ψυχόμενο.

Πολύ άνετα κάθεται ο οδηγός του Jazz. Το τιμόνι και το κάθισμα είναι πλήρους ρυθμίσεων.

Μεγάλος σε χωρητικότητα, με πρακτικό άνοιγμα και εκμεταλλεύσιμο σχήμα ο χώρος αποσκευών των 337 λτ.

Η αναδιπλούμενη πλάτη των πίσω καθισμάτων, αυξάνει ακόμη περισσότερο τη χωρητικότητα στα 883 λτ., διασφαλίζοντας μάλιστα ένα επίπεδο δάπεδο.

Aνετα αισθάνονται δύο επιβάτες στο πίσω κάθισμα του Jazz. Το σχεδόν επίπεδο δάπεδο θα βολέψει και τα πόδια ενός μεσαίου καθήμενου.

Οι βάσεις των πίσω καθισμάτων «μαζεύουν» στις πλάτες και έτσι, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του και έναν έξτρα χώρο αποσκευών πίσω από τα μπροστινά καθίσματα.

Στο αμάξωμα του ανανεωμένου Honda Jazz συναντούμε νέα μάσκα και εμπρός προφυλακτήρα

Η ευκολία στους χειρισμούς και η άνεση από την ανάρτηση είναι δύο στοιχεία που εκτιμώνται ιδιαίτερα σε «αστικούς» ρυθμούς κίνησης.

Ενίσχυση ουσίας

Δοκιμή: Honda Jazz 1,4 M.Y. 2012

Διαβάστηκε από 22087 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/10/2011

Mε κορυφαία πρακτικότητα και ευρυχωρία, αλλά και χαμηλότερες τιμές, το ανανεωμένο Honda Jazz «χορεύει» τον ανταγωνισμό στη μικρή κατηγορία.

 
+ Χώροι, πρακτικότητα, ορατότητα, συναρμογή υλικών, ευκολία στην οδήγηση, άνεση, λειτουργία κινητήρα-επιδόσεις, αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων, πληρότητα εξοπλισμού
- Απουσία μαλακών στην αφή υλικών, πλευρική στήριξη καθισμάτων, λίγο αυξημένες κλίσεις αμαξώματος στις στροφές


Το Jazz της Honda έχει αποδείξει ότι κάθε άλλο παρά ένα «μικρό» αυτοκίνητο είναι. Με αμάξωμα ενός όγκου, πολύ καλή εσωτερική εκμετάλλευση, αλλά και κορυφαία πρακτικότητα και χρηστικότητα, το Jazz διεκδικεί έναντι ακόμη και μεγαλύτερων σε μέγεθος αυτοκινήτων, το «δικαίωμα» να αποτελέσει το πρώτο και πολλές φορές και μοναδικό αυτοκίνητο μιας οικογένειας. 
Με μήκος στα 3.900 χλστ., το Jazz διαθέτει τα αισθητικά πρότυπα των αυτοκινήτων ενός όγκου (καμπίνα τραβηγμένη προς τα εμπρός, μικρό καπό, μεγάλες γυάλινες επιφάνειες). Η έκδοση που κυκλοφορεί είναι η ανανεωμένη και εκτός από μοντέρνα εικόνα διαθέτει και καλύτερη αεροδυναμική, ώστε τελικά μαζί με τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, οι εκπομπές CO2 να μειωθούν έως και κατά 2 γρ./χλμ. 

Κινητήρας: Δυνατός και οικονομικός
Μοναδική επιλογή για τον κινητήρα αποτελεί το εξελιγμένο μηχανικό σύνολο των 1.339 κ.εκ., με τεχνολογία i-VTEC (μεταβλητός χρονισμός των βαλβίδων). Πρόκειται για έναν από τους πιο ισχυρούς κινητήρες του είδους στην αγορά, αφού αποδίδει 100 ίππους Η πολύ καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές κιόλας στροφές του συνόλου αυτού είναι δεδομένη, με την απόδοσή του να είναι ακόμη καλύτερη όσο ανεβαίνουν οι στροφές. Στις μετρήσεις μας και από πλευράς επιδόσεων, το νούμερο της επιτάχυνσης από στάσης στα 100 χλμ./ώρα είναι από τα γρηγορότερα στην κατηγορία (10,5 δλ.), ενώ πολύ καλές είναι και οι ρεπρίζ. Στα θετικά του στοιχεία συγκαταλέγεται και η χαμηλή του κατανάλωση (5,5 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με τη Honda), ενώ πλέον, όταν ο οδηγός κινείται σε ήπιους ρυθμούς, στο καντράν εμφανίζεται μια ειδική ένδειξη «ECO», που τον επιβραβεύει. Ο επιλογέας ταχυτήτων τέλος έχει πολύ καλό «κούμπωμα» και μικρές διαδρομές, ενώ διακρίνεται για την γενικότερη ευχρηστία του.

Εσωτερικό – Xώροι: Πρακτικό, μοντέρνο και με προσεγμένη συναρμογή
Μοντέρνα και ενδιαφέρουσα εικόνα παρουσιάζει η καμπίνα του Honda Jazz. Ξεχωρίζει το τριάκτινο, τιμόνι, ο πίνακας οργάνων με τα στρογγυλά όργανα, αλλά και τα κάθετα κυκλικά χειριστήρια του κλιματισμού. Σε επίπεδο ποιότητας, τα πλαστικά είναι σκληρά στην αφή, αλλά με πολύ καλό συναρμογή και φινίρισμα. Σίγουρα όμως, αυτό που εντυπωσιάζει είναι η παρουσία πολλών μικρών και μεγαλύτερων θηκών για μικροαντικείμενα στη βάση της κονσόλας, στο εσωτερικό των θυρών, ανάμεσα από τα καθίσματα, αλλά και στο διπλό ντουλαπάκι μπροστά από το συνοδηγό. Ένα από τα πλεονεκτήματα του ανανεωμένου Honda Jazz αποτελούν οι άνετοι χώροι των επιβατών του και οι αρκετές δυνατότητες διαμόρφωσης του εσωτερικού του. Ειδικότερα, το αυτοκίνητο είναι σε θέση να φιλοξενήσει με άνεση 4 ενήλικους επιβάτες και έναν ακόμη στη μέση του πίσω καθίσματος, με κάποιες παραχωρήσεις κυρίως ως προς το πλάτος. Στον τομέα της πρακτικότητας, τα «Magic Seats» καθίσματα της δεύτερης σειράς ξεχωρίζουν, αφού η διαιρούμενη πλάτη τους αναδιπλώνεται στο ίδιο επίπεδο με το δάπεδο του πορτ-μπαγκάζ, ενώ οι βάσεις τους ανασηκώνονται κατά 90 μοίρες και «κλειδώνουν» στις πλάτες, δημιουργώντας έτσι έναν δεύτερο χώρο αποσκευών. Το πορτ-μπαγκάζ διαθέτει μεγάλη χωρητικότητα 337 λίτρων.

Στο δρόμο: Ανετο και με πολύ καλή οδική συμπεριφορά
Το Honda Jazz παρουσιάζει πολύ καλά επίπεδα άνεσης, ενώ σε συνδυασμό και με τα μεγάλων διαστάσεων μαλακά καθίσματα, προσφέρει άνετες μετακινήσεις εντός και εκτός πόλεως. Ανάλογα πολύ καλή είναι και η ποιότητα κύλισης, ενώ και η προσεγμένη ηχομόνωση δεν αφήνει παρασιτικούς θορύβους να ενοχλήσουν τους επιβάτες του αυτοκινήτου. Σε ένα δρόμο με στροφές, η συμπεριφορά του αυτοκινήτου παραμένει ουδέτερη με τη σύμπραξη πάντα και του στάνταρ Συστήματος Ελέγχου της Πρόσφυσης (VSA), όμως οι κλίσεις του αμαξώματος είναι αισθητές. Στην πόλη, ο οδηγός του Jazz εκτιμά την ευκολία στους χειρισμούς, αλλά και την πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα που εξασφαλίζουν οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και η σχετικά υψηλή θέση οδήγησης. Σε κάθε περίπτωση πάντως, σύμμαχος του οδηγού είναι το πολύ καλό σε αίσθηση τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση, που είναι από τα πιο γρήγορα (3,2 στροφές από άκρη σε άκρη) και άμεσα του είδους. Τα φρένα τέλος είναι πολύ αποτελεσματικά και με βελτιωμένη αίσθηση από το πεντάλ.

Παθητική ασφάλεια
Με στάνταρ 6 αερόσακους, ενεργά μπροστινά προσκέφαλα, ζώνες απορρόφησης ενέργειας στο αμάξωμα και ιδιαίτερα άκαμπτο πλαίσιο, το Jazz είναι σε θέση να προσφέρει υψηλά επίπεδα ασφάλειας στους επιβάτες του. Αλλωστε, ο ανεξάρτητος οργανισμός EuroNCAP έχει ήδη υποβάλει το αυτοκίνητο σε δοκιμή πρόσκρουσης, εκεί όπου το Jazz κατάφερε να αποσπάσει την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων.

Τιμή-Εξοπλισμός: Με τιμή που δεν υπάρχει!
Το Honda Jazz διατίθεται στην ελληνική αγορά με 14.400 ευρώ στην έκδοση Trend. Ωστόσο μετά από προσφορά της αντιπροσωπείας η τιμή του μειώνεται στα 11.940 ευρώ. Και το πλέον σημαντικό είναι ότι η έκδοση αυτή διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό, όπου μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται Σύστημα Ελέγχου της Πρόσφυσης (VSA), 6 αερόσακοι, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, air condition, ηχοσύστημα με χειριστήρια στο τιμόνι, υποδοχή USB και ηλεκτρικά χειριζόμενοι και ανακλινόμενοι καθρέπτες. 

Συμπέρασμα
Το Honda Jazz αποτελεί μια από τις καλύτερες και πιο ολοκληρωμένες επιλογές στη μικρή κατηγορία που μάλιστα, λόγω του ευρύχωρου και πρακτικού εσωτερικού του, ξεφεύγει από τα στενά πλαίσια του αυτοκινήτου που θα χρησιμοποιηθεί ως δεύτερο μιας οικογένειας. Από τη στιγμή μάλιστα που έχει βελτιωθεί το μοναδικό ουσιαστικό του μειονέκτημα, αυτό της «τσιμπημένης» τιμής αγοράς του, το Jazz είναι ένας δυνατός «παίχτης» για την κατηγορία των μικρών. 


200 διαθέσιμα στοιχεία για HONDA  JAZZ
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)


Tags: HONDA JAZZ
 

Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Ξέρεις τι είναι η ισχύς;

Η κίνηση στους δρόμους

Γιατί βάζουν τα αυτοκίνητα σε.. δίαιτα;

Ίδιο μοτέρ, περισσότερα άλογα, άλλη τιμή

Πρώτες βοήθειες σε μοτοσυκλετιστή

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Video: Νέο Volvo XC40 Recharge

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »