Η Opel δοκιμάζει την επικοινωνία των οχημάτων σε πραγματικά κυκλοφοριακά «σενάρια».
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Opel δοκιμάζει την επικοινωνία των οχημάτων σε πραγματικά κυκλοφοριακά «σενάρια».

Το επικοινωνιακό σύστημα «car-to-x» της OPEL

(18/10/2011)

Στα μέσα του 2012 θα ξεκινήσουν οι δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες για το νέο σύστημα «car-to-x», το οποίο υπόσχεται να βελτιώσει την οδική ασφάλεια.

Πρόσφατα, η Opel ξεκίνησε τις διαδικασίες για να πραγματοποιήσει τις δοκιμές του νέου επικοινωνιακού συστήματος «car-to-x» σε ρεαλιστικές συνθήκες δρόμου. Για να πετύχει αυτή την δοκιμή συνεργάστηκε με 17 εταίρους από τη βιομηχανία, αυτοκινητιστικούς συνδέσμους καθώς και από το χώρο της επιστήμης και της έρευνας.

Το νέο επικοινωνιακό σύστημα «car-to-x» θα δοκιμαστεί στα μέσα του 2012 και θα διαρκέσει για 7 μήνες.

Το νέο επικοινωνιακό σύστημα «car-to-x» θα δοκιμαστεί στα μέσα του 2012 και θα διαρκέσει για 7 μήνες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »



Αναλυτικότερα, το επικοινωνιακό σύστημα «car-to-x» θα συνδέει ηλεκτρονικά τα οχήματα με τις υποδομές, που σημαίνει ότι υπάρχει δυνατότητα ανταλλαγής δεδομένων όχι μόνο μεταξύ των οχημάτων, αλλά και μεταξύ οχήματος και κυκλοφοριακών υποδομών. Η ανάπτυξη και η χρησιμοποίηση του συστήματος επικοινωνίας θα αυξήσει σε σημαντικό βαθμό την οδική ασφάλεια και απόδοση. Όσον αφορά στην χορήγηση του προγράμματος, εκεί εμπλέκονται τρία μεγάλα γερμανικά υπουργεία που είναι το Οικονομίας και Τεχνολογίας, το Παιδείας και Έρευνας και το Κυκλοφοριακών δομών και Αστικής Ανάπτυξης. Η φάση σχεδιασμού και ανάπτυξης έχει ήδη ολοκληρωθεί και τώρα βρίσκονται στη φάση της βελτίωσης και στις δοκιμές.

Η Opel ως συντονιστής του project, έχει αναλάβει και τη φάση των δοκιμών για λογαριασμό όλων των εμπλεκόμενων εταίρων. Φυσικά, η βοήθεια των υπόλοιπων, εκτός των άλλων, είναι και η παράδοση 120 οχημάτων για τη διαδικασία των δοκιμών, οι οποίες, σύμφωνα με τις δηλώσεις της Opel, θα ξεκινήσουν στα μέσα του 2012. Η διάρκεια των δοκιμών θα είναι για 7 μήνες και όλα τα οχήματα θα είναι συνδεδεμένα με την κεντρική βάση δεδομένων που βρίσκεται στη Φρανκφούρτη.

Εκτός από τη λειτουργία σύνδεσης μεταξύ του οχήματος και των υποδομών, θα δοκιμαστεί και η λειτουργία «Προειδοποίηση Οδικών/Καιρικών συνθηκών». Αυτή η λειτουργία θα μπορεί να λάβει πληροφορίες από 4 οδικούς μετεωρολογικούς σταθμούς, σχετικά με το σημείο δρόσου και τη θερμοκρασία που έχει η επιφάνεια του δρόμου, ώστε να ειδοποιείται ο οδηγός έγκαιρα και να προσαρμόζει την οδήγηση και την ταχύτητά του. Η Διεπαφή Ανθρώπου-Μηχανής που χρησιμοποιείται από όλους τους εταίρους για τη δοκιμή είναι προϊόν του DFKI, του Γερμανικού κέντρου έρευνας για την τεχνητή νοημοσύνη.

Τέλος, ο διευθυντής Ανάπτυξης Ηλεκτροκίνησης της Opel, Burkhard Milke, δήλωσε: «Οι οδηγοί κατέταξαν τις προειδοποιήσεις καιρικών / οδικών συνθηκών στην κορυφή της λίστας επιθυμιών τους για μελλοντικά συστήματα επικοινωνίας των οχημάτων. Τέτοια συστήματα παρέχουν σημαντική προστιθέμενη αξία για τον οδηγό και αυξάνουν την οδική ασφάλεια».
peugeot
NISSAN