
Γιατί να πάρεις ακριβό SUV ή ένα «στεγνό» μικρό, όταν το Nissan Juke τα κάνει όλα και συμφέρει;
(26/10/2011)
H Nissan έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να κερδίζει τα πιο δύσκολα στοιχήματα. Πρώτα έφερε στην αγορά ένα μικρομεσαίο που μόνο μικρομεσαίο δεν ήταν, και παρόλα αυτά ανέβηκε στην πρώτη θέση της κατηγορίας ισοπεδώνοντας τον ανταγωνισμό. Μετά το Qashqai, σειρά είχε η μικρή κατηγορία με το Juke
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η εποχή που τα αυτοκίνητα έπεφταν σε μία κατηγορία απλά και ωραία έχει περάσει. Οι ανάγκες έχουν γίνει πιο σύνθετες από τη μία, και από την άλλη οι μέθοδοι παραγωγής έχουν εξελιχθεί ώστε με μικρό κόστος να πετυχαίνεται μεγάλη διαφοροποίηση. Και έτσι από ένα «σακί» μηχανικών μερών να ξεφυτρώνουν περισσότερα από ένα μοντέλα, και μάλιστα τελείως διαφορετικά μεταξύ τους.Θέλει όμως τόλμη να ρίξεις στην αγορά κάτι τελείως φρέσκο, και το Juke είναι ακριβώς αυτό. Και για πολλούς αυτή η φρεσκάδα αρκεί από μόνη της για να γίνει ο λόγος που αγοράζουν το Juke. Ανήκει εξάλλου στην πιο νεανική κατηγορία, εκεί όπου πέφτουν οι πιο νέες ιδέες.
Το Juke όμως έχει μια ξεκάθαρη κατεύθυνση. Είναι μικρό σε όλες του τις διαστάσεις, είναι όμως και εμφανώς ψηλό. Μπορεί αν ακολουθούσε μια πιο χαμηλή γραμμή να περνούσε για κουπέ ή μικρό σπορ αυτοκίνητο. Η Nissan όμως δεν αρκέστηκε σε δύο μόνο ρόλους, δηλαδή και μικρό πεντάθυρο, και σπορ κουπεδάκι.
Το Juke έχει εμφανή τα γονίδια των SUV που αποτελούν μέρος της παράδοσης της εταιρείας. Από τη μία το 370Ζ ή ακόμη και το GT-R και από την άλλη το X-Trail και το Pathfinder. Ποιος δε ζηλεύει μια τέτοια γκάμα, ακόμη περισσότερο ποιος δεν τα θέλει όλα σε ένα. Και το Juke κάνει μια πολύ καλή προσπάθεια.
Διαθέτει ακόμη και τετρακίνητη έκδοση για όσους θέλουν να πάνε ένα βήμα παραπέρα, μεταφορικά και κυριολεκτικά. Με αυτόν τον τρόπο κλείνει μια τρύπα σε ένα κοινό που θέλει κάτι μικρό να χωράει, κάτι ψηλό να περνάει από παντού και κάτι σπορ να εμπνέει. Ακούγεται πολύπλοκο, όμως ειδικά στην Ελλάδα αυτές οι ανάγκες γίνονται όλο και πιο συχνές.
Θα έλεγε κανείς πως κλέβει κοινό από όλες τις κατηγορίες, εξάλλου δεν έχει ανταγωνισμό, εκτός ίσως από το Mini Countryman, στις ίδιες διαστάσεις και πολύ κοντά στη φιλοσοφία, έναν αιώνα όμως μακριά στην τιμή.
Εσείς όμως πως το βλέπετε το Juke; Είναι η φρεσκάδα του, το νέο και μοναδικό που φέρνει στην κατηγορία; Είναι το πακέτο ενός ικανού αυτοκινήτου από μία παραδοσιακή μάρκα στην Ελλάδα; Το σήμα της Nissan και τα 6 χρόνια εγγύηση; Ή η πολυσχιδής προσωπικότητα που ταιριάζει στις ανάγκες και τον τρόπο ζωής σας; Τι λέτε;
To Juke είναι ένα καταπληκτικό αυτοκίνητο. Όμορφο, νεανικό, δυνατό (με τον κινητήρα των 190 ίππων), τετρακίνητο. Τα έχει όλα όσα θέλει ένας νέος (στην καρδιά) οδηγός. Τώρα που ετοιμάζεται και το Juke GT-R με τους 480 ίππους, θα είναι το τέλειο.
@ georg Το Juke δεν εχει επιδοσεις;;;;;; 190 ΗΡ στα 1600cc, με άριστη οδική συμπεριφορα, πολυ καλη αποκριση τιμονιού και φρένου, και 18cm ψηλό για να μη βρίσκει πουθενά. Και ο κινητήρας με καδένα. Τι άλλο να ζητήσει κανείς; Δεν θα το άλλαζα με τίποτα!
To nissan juke είναι απλά ο,τι πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά υπάρχει αυτη τη στιγμη...ξεχωρίζει και εντυπωσιάζει...σιγουρα δεν περναει απαρατήρητο...εξαιρετικο αυτοκινητο απο τη nissan που κατα τη γνωμη μου θα παει περιφημα και σε πωλησεις...οσον αφορα τους χωρους...πισω δεν είναι κ τοσο μικρο οσο παρουσιαζεται ενιοτε....2 χωρανε πολυ ανετα...και ενας τριτος στριμωχτα....προσωπικα εχω ενθουσιαστει...θα το παραγγειλω τον φεβρουαριο σε λευκο ( ντίζελ)...εστω και αν μιλαω υποκειμενικα ειλικρινα συνδυαζει suv και sport στοιχεια αρμονικα....μοναδική παραφωνία το πορτ μπαγκαζ των 251 lt....κατα τα αλλα απλα εκπληκτικο!
Προς andri... αν θεωρεις οτι εχει επιδοσεις το 190 δες πρωτα την τιμη του(ναι εχει αρχικη 30.000) και 0-100 8.2. Δεν νομιζω να το θεωρεις αυτο επιδοσεις για μικρο αυτοκινητο 30.000. Δεν θελω τωρα να σου πω τι μπορεις να παρεις με αυτα τα λεφτα για δεν θα τους κανω διαφημιση αλλα ειναι πολλα και καλυτερα. Η μονη λογικη επιλογη ειναι με τους φτηνους κινητηρες βενζινης(ή και ντιζελ αν μπορεις)
to juke ine ena katapliktiko mikro crossover!osi t sxoliazun arnitika kalitera na t odigisun prota...k meta na sxoliasun. Prosopika ixa tin tixi na vretho piso apo t timoni enos juke turbo 190hp me 4wd kathos ke me to cvt gia 10 imeres. (timi sti kirpo 24xil. euro). ontos ta kani ola k xexorizi. osi milun gia mikrus xorus ontos isteri ligo ala as min xexname oti ine ena mikro crossover k oxi ena meseo. katapliktiko to cvt, diamanti kinitiras, kali katanalosi k mia exipni tetrakinisi.. aloste den ine tixeo oti poulai k malista se europaiko epipedo pulai k parapano apo t neo micra.. eponte ekpilixis apo ti nissan. panta oti kalo vgi oli trexun n t sxoliasun arnitika opos egine k me t qashqai...to opooio ontos ine terastio hit akomi k ena xrono prin t telos tis paragogis tu....to opoio tha dosi ti sira tu sto neo qashqai... eki na dume poso makria tha mas pai pali i nissan.
Mπορει η nissan να πετυχε με το micra k to qasqai αλλα με το juke πιστευω εφαγε τα μουτρα της!Τιμολογιακα και απο κινητηρα εχει ξεφυγει ,ποιος θα δωσει 18+ χιλιαρικα για να παρει ενα micra SUV 1600cc και με ρυπους 140+ και καταναλωση 6,7 ονομαστικη?Ψηλο στεναχωρο ογκωδη με προτ μπαγκαζ δυσλειτουργικο και απο το micra και με μεταπωληση αγνωστη.Δυστυχως καει πιο πολυ και απο το qasqai ο ιδιος κινητηρας και τιμολογιακα αξιζεις να δωσεις κατι + για qasqai ιδιως με τις τρεχον εκπτωσεις.Αν κρινω και απο τις πωλησεις,επιβεωνομαι πληρη.Πολυ ιδιαιτερο αυτοκινητο σε πολυ ιδιαιτερη εποχη και χωρα (ελλαδα).Futuro χαρακτηριστηκε και το civic αλλα πειθει σαν αυτοκινητο,το juke se ti?Λιγο απολα λεει και στο τελος ενα τιποτα.
Δεν θέλω καν να ασχοληθώ με τη χρηστικότητα του Juke ως αυτοκίνητο (ούτε supermini ούτε SUV, τι στο καλό είναι;). Μου κάνει εντύπωση που από όλους τους σχολιαστές μόνο ένας (haval) είχε σαφώς αρνητική άποψη. Οι περισσότεροι το βρήκαν από όμορφο έως εκπληκτικό! Το περίεργο είναι ότι ενώ πίστευα ότι δεν θα πουλήσει ούτε ένα, το βλέπω να κυκλοφορεί στο δρόμο. Φαίνεται ότι η NISSAN πέτυχε με μια κραυγαλέα (και κιτς) κατασκευή αυτό που δεν πέτυχε με το Tiida (άλλο ανεκδιήγητο αυτοκίνητο). Τόσο πολύ έχει χαλάσει η αισθητική μας; ¶γνωσται αι βουλαί των καταναλωτών...
ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ SUV ΓΙΑΤΙ ΤΟ JUKE ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥ ΑΣΧΗΜΟ!!!!!
Μα τι ειναι αυτα που λέτε για τις επιδόσεις και την τετρακίνηση. Γιατι αγνοειτε το Juje Dig-T 4X4 με τα 190 άλογα του οποιου εχω την τυχη να ειμαι κατοχος. Πολυ ακριβό, δε λέω αλλά και τα 190 άλογα σε 1600cc + τετρακινηση δεν τα βρισκεις αλλού. Όσο για το look είναι υποκειμενικό και λογω επαγγελματος δε νομιζω οτι θεωρουμαι kitch.
Μα τι ειναι αυτα που λέτε για τις επιδόσεις και την τετρακίνηση. Γιατι αγνοειτε το Juje Dig-T 4X4 με τα 190 άλογα του οποιου εχω την τυχη να ειμαι κατοχος. Πολυ ακριβό, δε λέω αλλά και τα 190 άλογα σε 1600cc + τετρακινηση δεν τα βρισκεις αλλού. Όσο για το look είναι υποκειμενικό και λογω επαγγελματος δε νομιζω οτι θεωρουμαι kitch.
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΤΑ ΕΝΤΟΜΑ.... ΣΑ ΜΑΜΟΥΝΙ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ!
Ποίος λέει ότι το Juke τα κάνει όλα και συμφέρει; Συναγωνίζεται ένα μικρό όταν κοστίζει 5.000 ευρώ τουλάχιστο παραπάνω, ή ένα SUV με τετρακίνηση, όταν το ίδιο είναι δικίνητο (1.6 ατμόσφαιρα) και με χώρους μικρότερης κατηγορίας; Δε λέω όμορφο είναι, αλλά μάλλον κάνει λίγο απόλα και τίποτα τελικά.
Ο Δουκας ειναι ενα απλα κακασμημο αμαξι μεσα-οξω. Δυστυχως ομως τιμιο αλλα οποιος το επιλεξει εινα κακογουστος και φλερταρει ανετα με το κιτς. Σιγα μην αγορασουμε και το Pontiac Aztek...
ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΟ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΥΤΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ,ΟΥΤΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ,ΟΥΤΕ ΧΩΡΟΥΣ,ΟΥΤΕ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΕΧΕΙ.ΤΕΛΟΣ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ
Η nissan ακολουθει το επιτυχημενο παραδειγμα της vw σε δικη της εκδοχη.Με ενα κοινο μοτερ,πατωμα και διαφορετικη σχεδιαση να βγαινουνε νεα μοντελα.Το juke ειναι μια διφορουμενη σχεδιαστικη ταυτοτητα.Σε αλλους αρεσει,σε αλλους οχι.Εχει πιασει ενα συγχρονο παλμο αλλα μακροπροθεσμα δεν εχει μελλον αυτη η σχεδιαστικη και suv μορφη.Οποτε οτι γινει αμμεσα.Ισως πρεπει να εχει και καποιο κλασσικο αλλα νεοτεριστικο σχημα-σχεδιο σε σενταν εκδοση και επισης να εχει μια συνεχεια σε μαζικης παραγωγης οχηματα επηρεασμενα απο τα gt-r,370z,κ.τ.λ.σε μια σπορ μικρη και σενταν εκδοση οχηματων.
Εγω προσωπικα δεν μπορω να καταλαβω γιατι καποιος θα δωσει κοντα στα 20.000 για ενα μικρο αυτοκινητο που δεν εχει τετρακινηση( αν θελει τετρακινηση πρεπει να δωσει 30.000 και εκει ειναι ξεκαθαρο οτι δεν αξιζει)δεν εχει χωρους δεν εχει επιδοσεις δεν εχει πολυτελεια. Αν θελει την αποσταση απ το εδαφος με 3000 παραπανω παει σε qashqai η σε terios και γιατι οχι σε yeti που εχει και ιδια τιμη. Τωρα αν θελει κατι εντελως διαφορετικο, του αρεσει κι εμφανισιακα και δεν θελει να δωσει πολλα τοτε μαλιστα. Ισως του ταιριαζει το juke.
Με τίποτα , πίσω χωράνε μόνο γυναίκες μέχρι 60 κιλά. Κατά τα άλλα αξιόλογο