Το AVENUE αποτελεί πρωτοβουλία του Ι.Ο.ΑΣ. Πάνος Μυλωνάς και υποστηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το AVENUE αποτελεί πρωτοβουλία του Ι.Ο.ΑΣ. Πάνος Μυλωνάς και υποστηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Πρόγραμμα οδικής ασφάλειας AVENUE

(16/11/2011)

Η ιδιωτική πρωτοβουλία είναι σημαιοφόρος στην οδική ασφάλεια. Οι δράσεις του Ι.Ο.ΑΣ., η πρόεδρος του οποίου τιμήθηκε με το βραβείο του «Ευρωπαίου Πολίτη», το αποδεικνύουν.

Αδιαφορία και απραγία. Με αυτές τις δύο λέξεις θα μπορούσε κανείς να χαρακτηρίσει τη στάση του ελληνικού κράτους απέναντι στην έννοια της οδικής ασφάλειας. Μια έννοια που σχετίζεται άρρηκτα με ανθρώπινες ζωές και όχι με κάτι αφηρημένο. Σε όλο αυτό το σκηνικό τρόμου που καλλιεργείται το τελευταίο διάστημα σε επίπεδο οικονομίας, το ελληνικό κράτος έχει ήδη κηρύξει «παύση δραστηριοτήτων» σε κάθε ενέργεια που θα μπορούσε να σώσει έστω και λίγους συνανθρώπους μας. Η σχεδόν μηδενική συντήρηση του οδικού δικτύου και η περικοπή κονδυλίων προς τις υπηρεσίες της Τροχαίας (σύμφωνα με τα όσα μας αναφέρουν καθημερινά οι πηγές μας από την Ελληνική Αστυνομία) είναι ορισμένα από τα χαρακτηριστικά των ημερών μας. Σε όλο αυτό το σκηνικό, η χώρα μας συνεχίζει να καταλαμβάνει τις πρώτες θέσεις σε τροχαία ατυχήματα, στο σύνολο της Ευρώπης, στοιχεία που θα έπρεπε να θορυβήσουν τους αρμόδιους φορείς. Έτσι, πέρσι έχασαν τη ζωή τους 1.381 συνάνθρωποι και 1.754 τραυματίστηκαν βαριά, ενώ μέχρι και τον Οκτώβριο του 2011, ο αριθμός των νεκρών ήταν 906 και των βαριά τραυματισμένων 1.421. Παρόλο που σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2010, τα θανατηφόρα δυστυχήματα μειώθηκαν κατά 14,5%, οι θάνατοι κατά 16,2%, τα σοβαρά τροχαία συμβάντα κατά 11,2% και οι σοβαρά τραυματίες κατά 3,8%, τα επίπεδα παραμένουν εξαιρετικά υψηλά δημιουργώντας τεράστια προβλήματα σε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο. Αν και είναι πραγματικά δύσκολο να αποτιμάς σε οικονομικό επίπεδο τις ανθρώπινες ζωές, θα πρέπει να τονίσουμε ότι βάσει των στοιχείων της Παγκόσμιας Τράπεζας, το κόστος από τα τροχαία ατυχήματα ανέρχεται στο 1%-3% του ΑΕΠ κάθε κράτους. Με αυτόν τον τρόπο, η οποιαδήποτε επένδυση στον τομέα της οδικής ασφάλειας θα μπορούσε να έχει πολλαπλά οφέλη για την κοινωνία. Μέσα σΆ αυτό το πλαίσιο, όπου τα πάντα περιστρέφονται γύρω από την οικονομία -δικαίως ως ένα σημείο- και όχι γύρω από τον άνθρωπο, η ιδιωτική πρωτοβουλία και η επιμονή κάποιων ανθρώπων από μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς να συνεισφέρουν στο κοινωνικό σύνολο, μας δείχνουν ότι, μπορούμε να έχουμε ακόμη ελπίδες για αυτόν τον τόπο.

Εξαιρετικά σημαντικά τα συμπεράσματα από το πρόγραμμα Avenue που παρουσιάστηκαν στο Ζάππειο Μέγαρο.

Εξαιρετικά σημαντικά τα συμπεράσματα από το πρόγραμμα Avenue που παρουσιάστηκαν στο Ζάππειο Μέγαρο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto