O γνωστός 1.400άρης Turbo Ecotec το κάνει ακόμα πιο προσιτό και οικολογικό, απογειώνοντας την αξία του.
8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

O γνωστός 1.400άρης Turbo Ecotec το κάνει ακόμα πιο προσιτό και οικολογικό, απογειώνοντας την αξία του.

Οδηγούμε το Opel Insignia 1,4 Turbo 140PS

(16/12/2011)

Στη βάση της γκάμας του δημοφιλούς Opel Insignia, τοποθετείται ο γνωστός 1.400άρης Turbo Ecotec κάνοντας το ακόμα πιο προσιτό και οικολογικό, απογειώνοντας την αξία του.

Όχι ότι το χρειαζόταν για να πουλήσει, αλλά η Opel δεν του στέρησε αυτό το δικαίωμα. Το πιο καλοπουλημένο μοντέλο της κατηγορίας του, σχεδόν από τότε που παρουσιάστηκε, εδώ και τρία χρόνια, έχει καταφέρει την πρωτιά βασιζόμενο σε ένα μία γκάμα κινητήρων που ξεκινάνε από τα 1,6 λίτρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακόμα κι έτσι, το μοντέλο κατάφερε να υποσκελίσει όχι μόνο τις καθιερωμένες αξίες της μεσαίας κατηγορίας (βλ. την premium γερμανική τριάδα) αλλά και δημοφιλή μοντέλα με μικρότερο κυβισμό (βλ. VW Passat). Αυτό απέδειξε ότι, η Opel έπαιξε και κέρδισε με ένα μοντέλο που είναι εντυπωσιακό αλλά έχει και ουσιαστική αξία. Και επειδή δεν αλλάζει εύκολα κάτι τόσο επιτυχημένο, η Opel έκανε κάτι πιο έξυπνο. Αντί για face lift, του χάρισε το μικρότερο turbo κινητήρα της, με 1,4 λίτρο και 140 ίππους.

Νέος κινητήρας και όχι μόνο
Πράγματι, η τοποθέτηση του νέου μοτέρ, αλλάζει τις ισορροπίες και καθιστά αυτή την έκδοση την αιχμή του δόρατος στη γκάμα του μεσαίου μοντέλου. Πρόκειται για το ίδιο μοτέρ που γνωρίζουμε από τα Astra και Meriva, με την ενδιάμεση ιπποδύναμη των 140 ίππων και των 200 Nm ροπής. Η ευστοχία της κίνησης έγκειται όχι μόνο στο ότι αντικαθιστά των ατμοσφαιρικό 1,8 με την ίδια ισχύ, αλλά και στο ότι έρχεται στην ελληνική αγορά, σε μία δύσκολη οικονομική συγκυρία. Πράγματι, τα πλεονεκτήματα του μοντέλου είναι πολλά σε επίπεδο κατανάλωσης, ρύπων και πάγιων εξόδων. Σε σχέση με τον 1,6 Τ (αλλά και τον 1,8), έχει 2λτ./100χλμ. μικρότερη μέση εργοστασιακή κατανάλωση και 45 γρ./χλμ. ρύπους CO2 λιγότερους (134 γρ./χλμ.), πράγμα που σημαίνει ότι πληρώνει και λιγότερα τέλη κυκλοφορίας. Όσον αφορά στις επιδόσεις, δεδομένου του υψηλού βάρους του, που ξεπερνάει τον 1,5 τόνο, και της σχετικά αραιής κλιμάκωσης του κιβωτίου, το μοτέρ είναι πολύ ανταγωνιστικό. Σε κάθε περίπτωση, η απόκριση στο γκάζι είναι παραπάνω από ικανοποιητική, ενώ μόνο στις ρεπρίζ ο οδηγός χρειάζεται να κινηθεί κατεβάζοντας ταχύτητα. Αυτό πάντως που εντυπωσιάζει είναι αφενός η ποιότητα λειτουργίας του, με το θόρυβο να είναι έως και 10 db χαμηλότερος σε σχέση με τον 1,6Τ κινητήρα και αφετέρου η γραμμικότητα του μοτέρ. Αξίζει να σημειωθεί ότι, ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με ένα πολύ αποτελεσματικό Start&Stop, με ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης, ενώ το οικολογικό προφίλ της έκδοσης ενισχύεται από την τοποθέτηση αεροδυναμικών πάνελ στο κάτω μέρος του αμαξώματος.

Με μεγαλύτερο value for money
Ο νέος κινητήρας δεν εξασφαλίζει μόνο ανταγωνιστικές επιδόσεις, αλλά κυρίως, χαμηλά πάγια έξοδα. Παράλληλα, η τιμή του νέου μοντέλου, που διαμορφώνεται κάτω από τις 20.000 ευρώ, συνδυάζεται με ένα πλήρες επίπεδο εξοπλισμού που καθιστά ακόμα πιο ισχυρή τη θέση του Insignia ως το απόλυτο best seller της κατηγορίας του.

Forward Collision Alert
Το νέο σύστημα εμπρόσθιας κάμερας Opel, που μέχρι τώρα αναγνώριζε οδικά σήματα και προειδοποιούσε για παρέκκλιση από τη λωρίδα κυκλοφορίας, προσφέρει πλέον και Ένδειξη Απόστασης Προπορευόμενου Οχήματος - Following Distance Indication που μετρά συνεχώς την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα (ένδειξη σε δευτερόλεπτα). Ενεργοποιείται αυτόματα από τα 40 χλμ./ώρα και βοηθά τον οδηγό να αποφεύγει τις οπίσθιες συγκρούσεις. Το Forward Collision Alert ενεργοποιεί μια ένδειξη στο ταμπλό και ένα ηχητικό σήμα που προειδοποιεί τον οδηγό για επικείμενη σύγκρουση με το προπορευόμενο όχημα. Επιπλέον, η προαιρετική εμπρόσθια κάμερα σε συνδυασμό με το AFL+ εκτελεί χρέη High Beam Assist.

Συγκροτημένο στο δρόμο και με νέο σύστημα διεύθυνσης
Το βασικό πλεονέκτημα του Insignia ήταν ανέκαθεν η άνεση που προσέφερε στο δρόμο και η ολοκληρωμένη οδηγική εμπειρία, που μπορούσε να αναδείξει ένα επίπεδο δυναμισμού με τη βοήθεια της ενεργής ανάρτησης Flex Ride. Στην νέα έκδοση του Insignia, η ουσία της οδικής συμπεριφοράς δεν έχει αλλάξει, ενώ τώρα υπάρχει και ένα νέο τιμόνι. Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση REPS (Rack Assist Electric Power Steering) που τοποθετείται για πρώτη φορά στο Insignia, έχει το πλεονέκτημα ότι συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2, καθώς, η υποβοήθηση ενεργοποιείται μόνον όταν χρειάζεται. Με την πληροφόρηση και το βάρος να μεταφέρουν μια σωστή αίσθηση στον οδηγό, το Insignia κινείται με σιγουριά και για τα δύσκολα φροντίζει το στάνταρ ESP.

&&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&& &&&&
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.384
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
140/4.900-6.000*
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
200/1.850-4.900*
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
10,2
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)
11,4
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.)
18,5
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)
205*
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
5,7*
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
134*
Βάρος (κιλά)
1.562
*Εργοστασιακές τιμές
Εξοπλισμός
ESP + ASR
l
Αερόσακος οδηγού/συνοδηγ.
l/l
Αερόσακοι πλευρικοί/κεφαλής
l/l
Αερόσακος γονάτων οδηγού
-
Ηλ. παράθυρα εμπρός/πίσω
l/m
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
l
Air condition
l
Ηχοσύστημα
l
Ζάντες αλουμινίου
m
Τιμή από (ευρώ)
19.900
Τιμή με απόσυρση (ευρώ)
18.940
l: στάνταρ, m: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
LEASING APRILIOS
skoda