ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Παθητική ασφάλεια
Διαβάστηκε από 38166 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/2/2012
Στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP, το νέο Panda δεν κατάφερε να πάρει την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων, όμως αυτό συνέβη γιατί το μοντέλο που δοκιμάστηκε είχε μόνο 2 αερόσακους και δεν διέθετε ESP, που πλέον παίζει ρόλο στις αξιολογήσεις του θεσμού. Στη χώρα μας, η αρχική έκδοση Pop του μοντέλου προσφέρεται με στάνταρ αερόσακους οδηγού-συνοδηγού και αερόσακους κεφαλής.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Η ιστορία του Panda
» Εσωτερικό: Μοντέρνο και νεανικό
» Χώροι: ¶νεση για 4!
» Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
» Παθητική ασφάλεια
» Κινητήρες: Βενζίνη ή πετρέλαιο;
» Συμπέρασμα
» Τεχνικά χαρακτηριστικά-εξοπλισμός
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA, FIAT PANDA,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γιατί η σιδερένια ζάντα του νέου Grande Panda φέρνει τα πάνω κάτω;

Fiat 500e: Κυκλοφορούν τα πρώτα ηλεκτρικά που «φορτίζουν» σε 5 λεπτά

Βασική, μεσαία ή full extra έκδοση εξοπλισμού σε 11 δημοφιλή μοντέλα;

Οι τιμές του νέου Fiat Grande Panda στην Ελλάδα

Πού διαφέρει το νέο Fiat Grande Panda από το γνωστό μας Fiat Panda;

Σε νέες χαμηλότερες τιμές στην Ελλάδα το Fiat 600 Hybrid

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: KGM Torres 1,5T 163 PS | SUV-άρα σε τιμή SUV

Δοκιμή: Νέο Opel Frontera Hybrid 1,2 Turbo 145 PS

Δοκιμή: Kia Stonic, αυτόματο, mild hybrid με 100 άλογα

Δοκιμή Jaecoo 7 SΗS - Value for money Plug-in υβριδικό με 347 άλογα