ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Παθητική ασφάλεια
Διαβάστηκε από 38308 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/2/2012
Στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP, το νέο Panda δεν κατάφερε να πάρει την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων, όμως αυτό συνέβη γιατί το μοντέλο που δοκιμάστηκε είχε μόνο 2 αερόσακους και δεν διέθετε ESP, που πλέον παίζει ρόλο στις αξιολογήσεις του θεσμού. Στη χώρα μας, η αρχική έκδοση Pop του μοντέλου προσφέρεται με στάνταρ αερόσακους οδηγού-συνοδηγού και αερόσακους κεφαλής.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Η ιστορία του Panda
» Εσωτερικό: Μοντέρνο και νεανικό
» Χώροι: ¶νεση για 4!
» Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
» Παθητική ασφάλεια
» Κινητήρες: Βενζίνη ή πετρέλαιο;
» Συμπέρασμα
» Τεχνικά χαρακτηριστικά-εξοπλισμός
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT PANDA, FIAT PANDA,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Fiat Punto: Σχεδιαστής το έφερε και πάλι στην ζωή

Γιατί η σιδερένια ζάντα του νέου Grande Panda φέρνει τα πάνω κάτω;

Fiat Panda Pickup: Νέα δυναμική στην ευρωπαϊκή αγορά σχεδιασμός, κινητήρες και τιμές

Δοκιμή: Νέο Fiat Grande Panda -Το πρώτο μικρό της Fiat μετά το Punto

Το Fiat Grande Panda Fastback δοκιμάζεται στη Σουηδία!

Fiat Grande Panda: Είναι το πιο Value for Money ανάμεσα σε 20 μικρά βενζίνης

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πρώτη Δοκιμή: Honda CR-V Plug-in με 184 PS | Καίει σαν σκούτερ

Δοκιμή: VW Golf 1,5 eTSI 150 PS DSG R-Line

Δοκιμή: Ανανεωμένο Opel Mokka | Με 136 άλογα και 19.900 ευρώ

Δοκιμή Ford Ranger PHEV: Οικονομία, εργασία και χαρά