Audi A4 1,8 TFSI

Απόλυτα προοδευτικό στις αντιδράσεις του είναι το Audi A4 ακόμα και όταν ξεπεραστούν τα όρια της πρόσφυσης.

Χωρίς νεωτερισμούς, αλλά με πινελιές φρεσκάδας η εμφάνιση του πιο δυναμικού Audi A4 πλέον.

Η συνολική αίσθηση ποιότητας και πολυτέλειας είναι κορυφαία στο ανανεωμένο Audi A4. Tο ίδιο σχόλιο ισχύει για το φινίρισμα…

Nέα οθόνη στον πίνακα οργάνων, που προβάλει και συμβουλές οικονομίας

Nέο τιμόνι με χειριστήρια για το ηχοσύστημα.

Εξαιρετικός ο νέος 1,8 TFSI των 170 ίππων, που έχει βελτιώσει θεαματικά τις επιδόσεις.

Τονισμένο το μπροστινό μέρος.

Νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου.

Πιο δυναμικά τα πίσω φώτα.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Audi A4 1,8 TFSI 170PS

Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/4/2012

Χωρίς ουσιαστική αύξηση στην τιμή του, το ανανεωμένο Audi A4 έρχεται μαζί με τον φρεσκαρισμένο 1,8 TFSI κινητήρα των 170 ίππων για να διατηρήσει τα κεκτημένα στην κατηγορία των μεσαίων σεντάν γοήτρου.

 
Κινητήρας-Επιδόσεις
κατανάλωση
οδική συμπεριφορά
ποιότητα-κύρος
άνεση
φρένα


Αίσθηση τιμονιού
τιμή


Η νέα Σειρά 3 της BMW είναι προ των ελληνικών πυλών, η ανανεωμένη Mercedes C-Class κυκλοφορεί ήδη ανάμεσά μας και η απάντηση της Audi στην κατηγορία των μεσαίων σεντάν γοήτρου είναι το ανανεωμένο A4. Mε τιμές, που δεν ξεφεύγουν από αυτές του προηγούμενου, το A4 είναι αναβαθμισμένο σε κάθε επίπεδο. Εν αρχή είναι η εμφάνιση. Χωρίς σχεδιαστικούς νεωτερισμούς, πέραν της ολοκαίνουριας μάσκας, των ανασχεδιασμένων προφυλακτήρων, των ζαντών, του πίσω διαχύτη, των απολήξεων της εξάτμισης και των φώτων τεχνολογίας LED, το ανανεωμένο Audi A4 έχει τις απαραίτητες επεμβάσεις που τόνισαν τη εικόνα του αυτοκινήτου. Έτσι το σεντάν A4 απέκτησε περισσότερο δυναμισμό σε ένα σχήμα που ξέρει να επιβάλεται με τον αυστηρό του χαρακτήρα.

Παραμένει αλμυρό
To ανανεωμένο Audi A4 σεντάν στην έκδοση με τον αναβαθμισμένο 1,8 TFSI κινητήρα των 170 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο ξεκινάει από 35.900 ευρώ. Η τιμή αυτή δε διαφέρει ουσιαστικά από εκείνη του προηγούμενου μοντέλου, αλλά εξακολουθεί να είναι αλμυρή, δεδομένων και των ελληνικών ειδικών οικονομικών συνθηκών. Αυτό όμως δε μειώνει τη συνολική αξία του αυτοκινήτου, που βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας των πολυτελών μεσαίων σεντάν.

Εσωτερικό-Χώροι: Ακόμα πιο Α4
Οι αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση συμπληρώνονται από κάποιες μικρές αλλαγές στον σχεδιασμό, τον διάκοσμο και τα υλικά που απαρτίζουν το hi-tech εσωτερικό. Έτσι συναντάμε νέο τιμόνι, νέες επενδύσεις, περισσότερες χρωμιομένες λεπτομέρειες, και αναβαθμισμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας ΜΜI, που έχει πλέον πιο απλουστευμένο χειρισμό. Η συνολική αίσθηση ποιότητας και πολυτέλειας είναι κορυφαία και το ίδιο σχόλιο ισχύει για το φινίρισμα. Αν και απλούστερο στο χειρισμό το σύστημα ψυχαγωγίας θέλει να του αφιερώσεις χρόνο για να προσαρμοστείς. Φυσικά πρωταγωνιστής παραμένει η «γεμάτη» κεντρική κονσόλα με την μικρή κλίση προς τον οδηγό. Ο εξοπλισμός είναι πληρέστατος και αλίμονο με την τιμή του αυτοκινήτου να ξεκινάει από 35.900 ευρώ. H ευρυχωρία παραμένει όπως την ξέραμε σε πολύ καλά επίπεδα για την κατηγορία. Στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου τρεις ενήλικοι επιβάτες θα μεταφερθούν άνετα, αν και το εσωτερικό ύψος δεν είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία (σε καμία περίπτωση όμως δε θα προβληματίσει ακόμη και επιβάτες με ύψος άνω του μετρίου. Όσον αφορά στο χώρο αποσκευών, αυτός φτάνει στα 480 λτ. όντας παράλληλα απόλυτα εκμεταλλεύσιμος.

Κινητήρας- Επιδόσεις: «Φυσάει» ο TFSI
Tην διαφορά κάνει ο νέος 1,8 TFSI με το εξελιγμένο σύστημα ψεκασμού που αποδίδει 170 ίππους και 320 Nm ροπής. Η κατανάλωση μάλιστα στην σεντάν έκδοση ανακοινώνεται στα 5,7 λτ. /100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 134 γρ./χλμ, νούμερα κατά 19% βελτιωμένα σε σχέση με την περασμένη γενιά. Σε αυτό βοηθά και το στάνταρ πλέον σύστημα Start/Stop. Στην πράξη ο κινητήρας εντυπωσιάζει με τον πολιτισμένο του χαρακτήρα, την ελαστικότητα και το τράβηγμα από χαμηλά, τη στιγμή που ανεβάζει με ευκολία στροφές. Σαν αποτέλεσμα το ανανεωμένο Audi A4 είναι εμφανώς πιο γρήγορο τόσο από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 7,6 δλ. από 8,4), όσο και σε ρεπρίζ (60-100 χλμ./ώρα με 4/5η σε 7,2/9,1 δλ. από 7,7/10,4 δλ και 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η σε 9,2/11,6 δλ. από 11,3/14,5). Ιδιαίτερα θετικός είναι ο επιλογέας του 6τάχυτου κιβωτίου με σωστή κλιμάκωση.

Στο δρόμο: Ήσυχο, άνετο και ικανό
To πρώτο που παρατηρεί κανείς στο νέο Audi A4 είναι τα πιο χαμηλά επίπεδα θορύβου, η βελτιωμένη απορροφητικότητα της ανάρτησης στις ανωμαλίες, αλλά και το χωρίς ιδιαίτερη αίσθηση νέο ηλεκτρομηχανικό τιμόνι. Το νέο A4 πάντως μπορεί να εξοπλιστεί με το έξτρα σύστημα Audi Drive Select, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να προσαρμόσει τη λειτουργία βασικών μονάδων, όπως τιμόνι, απόκριση γκαζιού και κιβωτίου (για το S-Tronic) ανάλογα με τις προσωπικές του προτιμήσεις. Η πράξη με το ανανεωμένο Α4 έδειξε πάντως πως οι εγκάρσιες ανωμαλίες δε γίνονται αισθητές στο εσωτερικό, αφού η ανάρτηση φροντίζει να τις απορροφήσει πολύ αποτελεσματικά. Και αυτό συμβαίνει, χωρίς το αμάξωμα να εμφανίζει κλίσεις στις στροφές. Εκεί, μόνο σε συνθήκες πίεσης το A4 θα εμφανίσει μικρές τάσεις υποστροφής, οι οποίες όμως διορθώνονται με τη σύμπραξη του στάνταρ ESP (απενεργοποιείται μέσω διακόπτη). Στην ευθεία, το αυτοκίνητο καλύπτει σταθερότατα αποστάσεις με μεγάλη ταχύτητα, χωρίς να ανησυχήσει τον οδηγό. Τα φρένα με τη σειρά τους έχουν παροιμιώδη αποτελεσματικότητα, κάτι που πιστοποιήθηκε και στη μέτρησή μας, αφού για ν ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα, το A4 1,8 TFSI απαίτησε μόλις 35,5 μέτρα!

Tags: AUDI, AUDI A4