mono-sto-autotriti

Collector’s item...VW Scirocco 1,4 TSI GT.

Εξωτερικά ξεχωρίζουν τα σπόιλερ, οι ζάντες, τα φώτα πίσω και, φυσικά, το σχετικό, σηματάκι «GT».

Στο ποιοτικό εσωτερικό του συλλεκτικού μοντέλου διακρίνονται τα μπάκετ με την ειδική ταπετσαρία.

Το επετειακό Scirocco παίρνει κίνηση από τον 1.400άρη Twincharger των 160 ίππων.

Το συλλεκτικό ταμπελάκι τονίζει το διαφορετικό της έκδοσης.

Collector’s item...VW Scirocco 1,4 TSI GT

Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/4/2012

Αν είστε λάτρης του Scirocco τώρα έχετε ένα ακόμα λόγο να το αποκτήσετε, αφού η εδώ αντιπροσωπεία διαθέτει τη συλλεκτική έκδοση «118» που το συνδέει με τις αγωνιστικές περγαμηνές του.

 
«Πενία τέχνας κατεργάζεται» θα μπορούσε να σκεφτεί κάποιος κακοπροαίρετος για τη «δημιουργία» της συλλεκτικής έκδοσης του Scirocco με τα διακριτικά «GT». Επειδή όμως η Ελλάδα, είναι ήδη μέσα στις 5 πιο επιτυχημένες σε όγκο πωλήσεων αγορές του μοντέλου στον κόσμο, η ελληνική VW, μέσω της Kosmocar, που το δημιούργησε, μάλλον πέτυχε ένα επιπλέον πόλο έλξης για του aficionados του Scirocco.

Μνημείο νίκης λαμπρό
Στο δια ταύτα η αφορμή για τη δημιουργία της έκδοσης «118» είναι η θεαματική πορεία του αυτοκινήτου, λίγο πριν ξεκινήσει η παραγωγή του. Στον 24ωρο αγώνα αντοχής στην πίστα του Nürburgring του 2008, το αγωνιστικό Scirocco GT24, με το νούμερο «118» στις πόρτες του, κέρδισε την 1η θέση στην κατηγορία του και την 11η θέση γενικής, επί συνόλου 219 συμμετοχών. Και όλα αυτά επετεύχθησαν στα χέρια του τετράκις Παγκόσμιου Πρωταθλητή Ράλι, Juha Kankkunen. Η έκδοση δημιουργήθηκε παρέα με τη VW AG, και θα διατεθεί σε 118 συλλεκτικά κομμάτια στην ελληνική αγορά και μόνο.

Εμφάνιση και ουσία
Ξεκινώντας από το ESP που απενεργοποιείται πλήρως και την ανάρτηση με τις σπορ ρυθμίσεις, αυτό το Scirocco, αποτελεί την πιο σπορτίφ έκδοση του μοντέλου στα 1.400 κ.εκ. Οι αλλαγές σε σχέση με ένα «καθημερινό» Scirocco 160 ίππων, εξωτερικά εστιάζονται στις ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών Lakeville με run flat ελαστικά διάστασης 235/40, στο νέο εμπρός προφυλακτήρα με ενσωματωμένο spoiler, τα πλευρικά μαρσπιέ, το νέο πίσω προφυλακτήρα με διαχύτη, τα φιμέ πίσω φωτιστικά σώματα και τα σκούρα κρύσταλλα στα πίσω πλευρικά παράθυρα και το πίσω παρμπρίζ. Αντιστοίχως στο εσωτερικό, υπάρχει πανοραμική γυάλινη οροφή, μπάκετ καθίσματα σε συνδυασμό ύφασμα GT, δέρμα, Alcantara, επενδύσεις αεραγωγών και κεντρικής κονσόλας ταμπλό σε χρώμα piano black, επένδυση οροφής σε απόχρωση μαύρο titanium, ειδική σήμανση στο ταμπλό (με αναγραφή περιορισμένης παραγωγής) και στην πίσω πόρτα, αλλά και σπορ πεντάλ αλουμινίου.

Scirocco κατά τα άλλα
Βασιζόμενη στην έκδοση με τον 1.400άρη twicharger κινητήρα TSI των 160 ίππων, και αυτό το Scirocco προσφέρει τα καθιερωμένα στον ενδιαφερόμενο. Κορυφαία απτή ποιότητα κατασκευής, στιβαρό πλαίσιο, χρηστικότητα για σπορ κουπέ, ελαφρώς αποστασιοποιημένη οδική συμπεριφορά, με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, ένεκα του φαρδιού πίσω μετατρόχειου. Οι επιδόσεις είναι καλές, με τον κινητήρα να είναι «ζωντανός» από χαμηλά, και η κατανάλωση λογική, εφόσον δεν υπάρχει πίεση. Όλο το πακέτο κοστίζει από 24.820 ευρώ, ενώ το μοντέλο διατίθεται και με κιβώτιο DSG, για 1.320 ευρώ επιπλέον. Αξίζει να σημειωθεί ότι η VW προσφέρει δωρεάν σε κάθε κάτοχο Scirocco GT ειδικό σεμινάριο που μυεί τον οδηγό στα μυστικά της γρήγορης και ασφαλούς οδήγησης, μέσω του Volkswagen Driving Academy.

Tags: VOLKSWAGEN