mono-sto-autotriti

¶νεση, ασφάλεια και ποιότητα χαρακτηρίζουν όλες τις μετακινήσεις του Golf Cabriolet, είτε σε ανοιχτό είτε σε κλειστό mode.

Η ηλεκτρική οροφή του Golf είναι υψηλής ποιότητας, λειτουργεί γρήγορα και αποτελεσματικά, επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό και αθόρυβες μετακινήσεις.

Στο σύνολο του το ανοιχτό μικρομεσαίο παραμένει κυρίως Golf σε όλα του και δευτερευόντως cabriolet.

Στο εσωτερικό η ποιότητα κατασκευής είναι εφάμιλλη του κλειστού και δεν χαλάει από το στιβαρό πλαίσιο.

Δοκιμή: VW Golf Cabriolet 1,2 TSI 105PS

14.247 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/4/2012

Μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα αποχής, η VW μας συστήνει εκ νέου την cabriolet εκδοχή του Golf, για να μας θυμίσει ότι δύσκολα χαραμίζει το όνομα του αν δεν πρόκειται για απόλυτη επιτυχία.

 
Παρόλο που το Golf 6ης γενιάς βρίσκεται στη δύση της καριέρας του, η VW δε βιάστηκε να προσθέσει στη γκάμα του την ανοιχτή έκδοσή του, μετά από 9 χρόνια απουσίας από τη συγκεκριμένη κατηγορία. Στην τελευταία του εκδοχή, τη γέφυρα με το παρελθόν αποτελούν τόσο το αμάξωμα τριών όγκων, όσο και η υφασμάτινη οροφή του. Σε αντίθεση με το χαρακτηριστικό μεσαίο roll bar το οποίο, πλέον, απουσιάζει.

¶νετο με τα όλα του
Το εσωτερικό του, πλέον, λογίζεται ως 4θέσιο, αλλά η σχεδίαση της οροφής επιτρέπει εύκολη πρόσβαση ακόμα και στα πίσω καθίσματα, από όπου δε λείπει η άνεση σε πόδια και κεφάλι. Αισθητικά η εικόνα αλλά και η ποιότητα των υλικών δεν έχει αλλάξει, παραμένοντας στα υψηλά επίπεδα του κλειστού. Ο χώρος αποσκευών έχει περιοριστεί στα 250 λίτρα, αλλά μπορεί να επεκταθεί με τις αναδιπλούμενες πλάτες των πίσω καθισμάτων. Αξίζει, δε, να σημειωθεί, ότι ο όγκος του μένει αμετάβλητος σε σχέση με τη θέση της οροφής.

Ο επιμένων υφασμάτινα
Η VW επιμένει στην υφασμάτινη οροφή για την ανοιχτή έκδοση του Golf, κάνοντας σαφείς αναφορές στο παρελθόν του. Αυτή λειτουργεί ηλεκτρικά, χρειάζεται 9 δλ. για ανοίξει, ενώ μπορεί να λειτουργήσει και εν κινήσει, μέχρι τα 30 χλμ./ώρα. Την ύπαρξη κεντρικού roll – bar, που χαρακτήριζε όλες τις προηγούμενες εκδόσεις του μοντέλου, αντισταθμίζουν οι εκτινασσόμενες μπάρες πίσω από τα πίσω καθίσματα. Προς αυτή την κατεύθυνση λειτουργούν οι ενισχύσεις σε πάτωμα, πλευρικά μαρσπιέ, πίσω μετώπη και πόρτες, οι οποίες φροντίζουν για τη διατήρηση υψηλών επιπέδων ακαμψίας στο ανοιχτό αμάξωμα του γερμανικού μικρομεσαίου.

¶ξιο TSI τέκνο
Παρά του ότι αυτό το Golf αγγίζει τον 1,5 τόνο βάρους, ο 1,2 TSΙ των 105 ίππων που το κινεί δε φαίνεται να ζορίζεται επί της ουσίας να διεκπεραιώσει τις υποχρεώσεις του. Με λίγο περισσότερη πίεση στο γκάζι και με τη βοήθεια του εύχρηστου 6τάχυτου επιλογέα, οι μετακινήσεις είναι σβέλτες και αθόρυβες, ενώ η μέση κατανάλωση δεν προδίδει τις εργοστασιακές υποσχέσεις. Στο σύνολο του το ανοιχτό μικρομεσαίο παραμένει κυρίως Golf σε όλα του και δευτερευόντως cabriolet, πράγμα που σημαίνει ότι στα πλαίσια του test drive φάνηκε σαν ο αψεγάδιαστος τρόπος να ταξιδεύεις «ξεσκούφωτος».