ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμή: Renault Clio 1,5 dCi
Διαβάστηκε από 32997 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/4/2012
Ο ιδανικός συνδυασμός! Με τον 1.500αρη πετρελαιοκινητήρα των 105 ίππων, το μικρό γαλλικό μοντέλο αποκτά …φτερά, με μέση κατανάλωση μόλις 4,2 λίτρα ανά 100 χλμ.
Το «γνώριμο» Clio, μετά την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αποκτά ακόμη ένα ατού, αυτό του ντιζελοκινητήρα των 1,5 λίτρων. Πιο αναλυτικά, ο εν λόγω κινητήρας είναι διαθέσιμος σε δύο διαφορετικές εκδοχές, με 90 και 105 ίππους (στην πρώτη περίπτωση εφοδιάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων και στη δεύτερη με 6 σχέσεων). Οι τιμές του γαλλικού μοντέλου ξεκινούν από τα 13.790 ευρώ, για την 3θυρη έκδοση More των 90 ίππων (με την έκπτωση της Renault των 1.000 ευρώ). Όσον αφορά στο μοντέλο της δοκιμής μας, πρόκειται για την 5θυρη εκδοχή του Clio 1,5 dCi Dynamic των 105 ίππων. Η τιμή της τοποθετείται στα 15.990 ευρώ (με 1.000 ευρώ έκπτωση) και με το όφελος της απόσυρσης μπορεί να φτάσει στα 14.794 ευρώ, παραμένοντας «αλμυρή». Ωστόσο, ο στάνταρ εξοπλισμος βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, με την απόδοση και την κατανάλωση του κινητήρα να αφήνει τις καλύτερες δυνατές εντυπώσεις.
+ Επιδόσεις, κατανάλωση, απόδοση κινητήρα, οδική συμπεριφορά, χώροι, άνεση
- Αλμυρή τιμή
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Κινητήρας: Το «απογειώνει» χωρίς να καίει
» Καθ οδόν: Πιο ολοκληρωμένο και ευχάριστο
» Εσωτερικό: Ποιοτικό και ευρύχωρο
» Τεχνικά χαρακτηριστικά-εξοπλισμός-τιμή
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: RENAULT CLIO,

περισσότερα νέα & άρθρα »
RENAULT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Renault 5 4x4 : Το πιο. extreme ηλεκτρικό mini για off-road περιπέτειες!

Δοκιμή: Νέο Renault Symbioz E-Tech 145 PS - Υβριδικό SUV για... συμβίωση

Renault Megane E-Tech: Ανανεώνεται και αποκτά μεγαλύτερη αυτονομία

Renault: Παραιτήθηκε ο επικεφαλής, Luca de Meo - Σε ποια εταιρεία πάει;

Savane 4x4: Το σκληροτράχηλο πρωτότυπο του Renault 4

Renault Boreal: Δοκιμές στην Ευρώπη για το νέο οικογενειακό SUV

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή smart #3 με 272 ίππους και πισωκίνητο

Πόσο καλή είναι η ήπια υβριδική και ανανεωμένη Mercedes GLB 200;

Δοκιμή: Αυτόματο Kia XCeed 48V με 140 PS

Δοκιμή: VW Golf 1,5 eTSI 150 PS DSG R-Line