
Κάνει 115 χλμ. αποκλειστικά ηλεκτρικά, νούμερο αρκετό για της μετακινήσεις 3-4 ημερών.
Με 204 άλογα έχει καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση (5 λίτρα).
Σε σχέση με το απλό Α3 είναι 3 εκατοστά πιο ψηλό και πάει στο χώμα.
Κοστίζει 50 χιλιάδες, όσο το χάτσμπακ Α3 Plug-in με τους 272 ίππους.
Σε σχέση με το απλό Α3 είναι 3 εκατοστά πιο ψηλό και έχει SUV χαρακτηριστικά
Η Audi διευρύνει την γκάμα του Α3 allstreet, της ειδικής έκδοσης του δημοφιλούς της χάτσμπακ με crossover χαρακτηριστικά, με μια νέα plug-in hybrid έκδοση 204 ίππων. Ουσιαστικά η διαφορά της έκδοσης αυτής είναι τα 3 εκ. μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος (1,5 από την ανάρτηση και άλλο τόσο από το συνδυασμό ελαστικών – ζαντών).
Επιπλέον, η έκδοση allstreet διαθέτει κάποια σχεδιαστικά στοιχεία που συναντάμε σε SUV, με πιο χαρακτηριστικά τις ράγες στην οροφή, τις πλαϊνές ποδιές και τα προστατευτικά πλαστικά στον προφυλαχτήρα και τους θόλους των τροχών. Τέλος, μικρές αλλαγές υπάρχουν στους προφυλακτήρες και στην γρίλια, η οποία είναι τοποθετημένη ψηλότερα, ώστε να κάνει το A3 allstreet να μοιάζει περισσότερο με τα SUV της μάρκας.
Με 204 άλογα έχει καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση (5 λίτρα)
Το A3 allstreet TFSI e χρησιμοποιεί το νέο υβριδικό σύστημα πρίζας του ομίλου VW που βασίζεται στο νέο 1,5 TSI βενζινοκινητήρα της VW, με turbo μεταβλητής γεωμετρίας, ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων για συνδυαστική απόδοση 204 ίππων (υπάρχει και έκδοση με 272 ίππους στο «απλό» Α3). Χαρακτηρίζεται για τις δυναμικές επιδόσεις (60-100 σε 3,5 δλ. και 80-120 σε 4,5 δλ.) και ταυτόχρονα καταφέρνει να είναι αρκετά οικονομικό, αφού ακόμα και χωρίς απόθεμα μπαταρίας δουλεύει σαν αυτοφορτιζόμενο υβριδικό, με μέση πραγματική κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ.. Μάλιστα, μέσα στην πόλη η κατανάλωση μπορεί να πέσει και στα 2,5 λτ./100 χλμ..

Το A3 allstreet TFSI e ακόμα και χωρίς απόθεμα μπαταρίας, δουλεύει σαν αυτοφορτιζόμενο υβριδικό, με μέση πραγματική κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ., ενώ στην πόλη πέφτει στα 2,5 λτ./100 χλμ..
Κάνει 115 χλμ. μόνο ηλεκτρικά, νούμερο αρκετό για της μετακινήσεις 3-4 ημερών
Το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του συνόλου πάντως είναι η ηλεκτρική αυτονομία που σε αστική χρήση ξεπερνά τα 115 χλμ., δηλαδή εύκολα βγαίνουν τα καθημερινά χλμ. 3-4 ημερών. Η εντυπωσιακή επίδοση οφείλεται στη μεγάλη μπαταρία με ωφέλιμη χωρητικότητα 19,7 kWh και υποστηρίζοντας μάλιστα ταχυφόρτιση έως 50 kW (όχι σύνηθες για plug-in μοντέλα).
Κοστίζει 50 χιλιάδες, όσο το χάτσμπακ Α3 PHEV με 272 ίππους και δεν πληρώνει εταιρικό φόρο
Τέλος, όσον αφορά στο κόστος αγοράς, η αρχική τιμή του είναι από 49.980 ευρώ, δηλαδή όσο κοστίζει το Α3 sportback με το δυνατό plug-in hybrid σύνολο των 272 ίππων. Πάντως λόγω της λιανικής τιμής προ φόρων κάτω των 40 χιλιάδων, αν αποκτηθεί μέσω leasing, προφέρει στο χρήστη απαλλαγή φόρου.
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του Audi A3 allstreet TFSI e 204 PS
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Οδηγοκεντρικό design με πολύ καλή ποιότητα |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Αυτονομία: Έχει γκάζια και κάνει 115+ χλμ. μόνο με ρεύμα |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Είναι allroad (μτφ. όλοι οι δρόμοι) και ευχάριστο |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |