Tο νέο μοτέρ της σειράς ΕcoBoost της Ford έρχεται για να καταδείξει τα πλεονεκτήματα του σύγχρονου downsizing.
Νέο Ford Focus 1.0 EcoBoost
(4/9/2012)
Με 3 κυλίνδρους, 999 μόλις κ.εκ. και περισσή τεχνολογία, το νέο μοτέρ της σειράς ΕcoBoost της Ford έρχεται για να καταδείξει τα πλεονεκτήματα του σύγχρονου downsizing, ανεβάζοντας, από την άλλη, τις μετοχές του best seller της φίρμας.
Με 3 κυλίνδρους, 999 μόλις κ.εκ. και περισσή τεχνολογία, το νέο μοτέρ της σειράς ΕcoBoost της Ford έρχεται για να καταδείξει τα πλεονεκτήματα του σύγχρονου downsizing, ανεβάζοντας, από την άλλη, τις μετοχές του best seller της φίρμας. Ενσωματώνει 3 κυλίνδρους τοποθετημένους στη σειρά, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, ενώ παράλληλα διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού και μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων. Από πλευράς ισχύος, το νέο αυτό μοτέρ, με 100 και 125 ίππους, συνδυάζεται με 5άρι και με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, με τη μέση κατανάλωση να κυμαίνεται στα 4,8 λτ./100χλμ.
Ο διακριτικός δυναμισμός που διέπει το αμάξωμα του μικρομεσαίου Ford, με κυρίαρχες τις λείες επιφάνειες και τις ομαλές καμπύλες. Φυσικά, σήμα κατατεθέν της παρουσίας του μοντέλου συνεχίζουν να αποτελούν τα έντονα πίσω φωτιστικά, που προσφέρουν το κάτι το διαφορετικό στην εμφάνιση του Focus, προσδίδοντας κύρος στα στελέχη που θέλουν να εκμεταλλευτούν τις παροχές μιας αγοράς Leasing και συνδυάζοντας, παράλληλα, την κορυφαία οδηγική συμπεριφορά που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της Ford.