ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στο δρόμο: ¶νετο το Hyundai, σπορτίφ το Honda
Διαβάστηκε από 19534 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/9/2012
Η προσέγγιση που έχει επιλέξει η Hyundai για το i30 στο δρόμο, είναι ξεκάθαρα προσανατολισμένη στην άνεση. Το i30, από τα λίγα μικρομεσαία με πολλαπλούς πίσω συνδέσμους, έχει κορυφαία ποιότητα κύλισης που υποσκελίζει ακόμα και εκείνη του Golf. Η άνεση είναι κορυφαία σε όλες τις περιστάσεις, στον ανοιχτό δρόμο το ταξίδι είναι απαλλαγμένο από κάθε είδους θόρυβο, ενώ οι κλίσεις και οι πλεύσεις είναι σχεδόν ανύπαρκτες.

Η ωριμότητα των αντιδράσεων πάνω από εγκάρσιες ανωμαλίες είναι εντυπωσιακή, ενώ το σύνολο δείχνει στιβαρό. Αντιστοίχως, τα φαρδιά μεταξόνια έχουν χαρίσει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης και τα φρένα έχουν καλή αίσθηση και είναι ικανά. Από την άλλη, το τιμόνι, παρά τη ρυθμιζόμενη βαρύτητα σε τρία modes (λόγω του συστήματος Flex Steer), δεν έχει καλό feedback και δεν είναι ακριβές στον τρόπο με τον οποίο μετατρέπει σε μοίρες τις εντολές του οδηγού.

Το Honda είναι το πιο εκφραστικό στο δρόμο. Μπορεί η δύναμη του κινητήρα του, να μην το βοηθάει να αναδείξει όλες τις χάρες του, αλλά αυτές δεν κρύβονται κιόλας. Έχει ένα πολύ ακριβές και επικοινωνιακό τιμόνι (με την πιο κοντή κρεμαγιέρα από όλα), ένα εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο και ό,τι χάνει σε απόλυτη άνεση, το κερδίζει σε σφριγηλές αντιδράσεις στο δρόμο. Είναι σταθερό στην ευθεία και με καλή κύλιση (ειδικά σε σχέση με το μοντέλο που αντικατέστησε πρόσφατα), ενώ έχει και τα πιο ισχυρά φρένα. Το Peugeot είναι ακόμα ένα εξαιρετικό «γαλλικό» παράδειγμα. Είναι άνετο, χωρίς να είναι πλαδαρό, είναι άμεσο, χωρίς να γίνεται κουραστικό. Ωστόσο, δείχνει κάπως βαρύ στους χειρισμούς του και αυτό του στερεί κάποιους πόντους, συν του ότι έχει τα χειρότερα φρένα, ενώ αναπηδάει και κάπως ενοχλητικά πάνω από τα εγκάρσια σαμαράκια.

Τέλος το Golf, λίγο πριν το τέλος της καριέρας και αυτής της γενιάς του, δεν παύει να μας θυμίζει την οδηγική του συγκρότηση. Είναι άνετο, ασφαλές, δεν έχει καλό τιμόνι, έχει σωστά φρένα και γερό πλαίσιο. Απλά, δεν είναι το μόνο πλέον με κορυφαία κύλιση, ενώ δεν μπορεί να προσφέρει και οδηγικές συγκινήσεις, αντίστοιχες του Honda.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Στο δρόμο: ¶νετο το Hyundai, σπορτίφ το Honda
» Κινητήρες: Ούτε καπνός, ούτε φωτιά
» Value for money: Παραμένει υπόθεση της Hyundai
» Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: HONDA CIVIC, HYUNDAI I30 (NEO), PEUGEOT 308, VOLKSWAGEN GOLF,

περισσότερα νέα & άρθρα »
HYUNDAI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γιατί τα Hyundai Inster, Omoda 5 και Ford Explorer είναι Value for Money

Η Hyundai αποκάλυψε το νέο της υβριδικό σύστημα κίνησης

Το «καυτό» Hyundai Ioniq 6 Ν αποκαλύπτεται τον Ιούλιο!

Πόσο μεγάλο είναι πραγματικά το πορτ-μπαγκάζ του νέου Hyundai Inster;

Το τμήμα N της Hyundai δεν εγκαταλείπει τους κινητήρες βενζίνης!

Τώρα που το Hyundai Kona είναι φθηνότερο, ποια έκδοση αξίζει;

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Dacia Duster ή KGM Korando σε τετρακίνητο οικογενειακό SUV;

Plug-in υβριδικό στα ίδια λεφτά: BYD Seal U DM-i ή CUPRA Terramar;

Πολυτελή Plug-in SUV: Mercedes GLC diesel vs Range Rover Velar βενζίνη

Τι διαφορές έχει το ηλεκτρικό C-HR+ από το υβριδικό C-HR;