Η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία, ένα επίπεδο πάνω από τον καλό mainstream ανταγωνισμό, όπως και η άνεση σε όλες τις περιστάσεις.

Τα εντυπωσιακό μπροστινό μέρος της νέα A-CLass είναι η βάση ενός πολύ αεροδυναμικού συνόλου (Cd: 0,27)

Η εμπειρία στο τιμόνι της A-Class είναι αντάξια της φήμης του αστεριού. Εξαιρετική κύλιση, κορυφαία ασφάλεια, τιμόνι και πλαίσιο που σε στηρίζουν στα δύσκολα.

Το εσωτερικό σε κερδίζει με τη minimal αισθητική του και την άψογη λειτουργικότητα. Η ποιότητα συνολικά είναι πολύ καλή, με μικρά foul στο φινίρισμα.

Η θέση οδήγησης είναι σωστή, άνετη και απόλυτα ρυθμίσιμη, με καλή περιφερειακή ορατότητα.

Οι χώροι για (2 κυρίως) πίσω επιβάτες είναι πολύ άνετοι.

Ο χώρος αποσκευών των 341 λίτρων έχει σχετικά ψηλό κατώφλι φόρτωσης.

Η ικανοποίηση για την επιλογή της νέας Mercedes A-Class ξεκινάει από αυτό που βλέπεις. Η πράξη επιβεβαιώνει τις εντυπώσεις.

Δοκιμή: Mercedes A-Class A180

Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/10/2012

Η νέα A-Class είναι το εισιτήριο για τον κόσμο της Mercedes. Ένα μοντέλο που ξεκαθαρίζει με το «καλημέρα» ότι, πρόκειται για μια premium υλοποίηση σε compact συσκευασία, ενώ εισάγει και καινά, αισθητικά, δαιμόνια.

 
+ Εμφάνιση, ποιότητα, τεχνολογία
+ Ασφάλεια 
+ Επιδόσεις, οικονομία 

- Φινίρισμα πλαστικών στο εσωτερικό 
- Απόδοση φρένων 
- Χώρος αποσκευών

Με τη νέα A-class η Mercedes θέλει  να αλλάξει πελατειακό target group. Από ένα, κατά γενική ομολογία, «γυναικείο» αυτοκίνητο με MPV χαρακτηριστικά, μετακινήθηκε σε ένα πιο «mucho» - σύμφωνα με τα λόγια της Mercedes – σχήμα, που έχει αλλάξει και χρηστικό προσανατολισμό. Το πακέτο διαθέτει τη σωστή δόση τεχνολογίας, «ψαγμένη» ασφάλεια, προσεγμένη ποιότητα, νεανική οδηγική προσέγγιση και μία εμφάνιση που δε «φοβάται» να κυκλοφορήσει σε νεανικά στέκια. Δοκιμάζοντάς την, ανακαλύπτουμε πόσο αυτά «δένουν» επιτυχημένα μεταξύ τους. 

Εμφάνιση: Εντυπωσιακή, με την πρώτη ματιά
Η αλλαγή κοινού, αλλά και κατηγορίας, έφερε την A-Class κοντά σε αυτό που λέμε mainstream μικρομεσαίο, όσον αφορά στους όγκους. Έτσι το monovolume σχέδιο της προηγούμενης έγινε κλασσικό δύο όγκων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη χρηστικότητα εσωτερικά. Σχεδιαστικά ο στόχος είναι η αδιαπραγμάτευτη προσωπικότητα και αυτό έχει επιτευχθεί. 

Παρότι είναι η πιο μικρή Mercedes που κυκλοφορεί, κανείς δεν πρόκειται να την μπερδέψει με κάτι άλλο, ενώ η θέα στον εσωτερικό καθρέπτη δημιουργεί το απαραίτητο (για Mercedes) αίσθημα κατωτερότητας στον οδηγό μπροστά. Αυτό είναι δουλειά της πολύ εντυπωσιακής μάσκας και των επιθετικών εμπρόσθιων φωτιστικών. Πίσω τα πράγματα είναι λίγο πιο υποτονικά, αλλά κλείνουν ομαλά το συνολικό σχεδιασμό. 

Το προφίλ σου θυμίζει αμέσως ότι πρόκειται για το πιο αεροδυναμικό, (Cd:0,27) αμάξωμα στην κατηγορία του, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους θορύβους και την κατανάλωση. 

Εσωτερικό: Γνώριμα μοτίβα, καλή ποιότητα
Στο εσωτερικό έχει χαθεί ο «αέρας» του προηγούμενου μοντέλου, αλλά έχει ανακτηθεί η ποιοτική εικόνα που περιμένει κανείς από μία Mercedes. Τα μοτίβα είναι γνώριμα από τη νέα B-Class, με προεξέχοντα τους αεραγωγούς, την οθόνη του συστήματος infotainment, και τον πίνακα οργάνων. Τα υλικά έχουν πολύ καλή απτή ποιότητα, αλλά το φινίρισμα δεν είναι κορυφαίο, ενώ σε ορισμένα σημεία (στη κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα, στη βάση της κεντρικής κονσόλας), η συναρμογή δεν είναι άψογη. Φυσικά μια τέτοια κριτική είναι εκτός τόπου και χρόνου, αν εξεταστεί υπό το πρίσμα του μέσου όρου της κατηγορίας. Αλλά εδώ μιλάμε για την κορυφή του premium segment και τα standards είναι πολύ υψηλά. Από την άλλη, η αισθητική, σε γενικές γραμμές, είναι minimal κάτι που αποδεικνύει το υπόβαθρο της φίρμας στην κατασκευή τεχνολογικά προηγμένων κατασκευών. Όλα είναι εν τάξει, εύκολα προσβάσιμα, και με καλή αίσθηση. Το μόνο φάουλ αποτελεί η θέση (και η επιλογή) του ηλεκτρικού χειρόφρενου.

Χώροι – άνεση: Σε υψηλά επίπεδα 
Παρά την αλλαγή προσανατολισμού η A-Class δεν έπαψε να είναι άνετη, χωροταξικά, και εφάμιλλη της ευγενούς καταγωγής της σε επίπεδο οδηγικής εμπειρίας. Οι χώροι είναι κορυφαίοι, όσον αφορά στα γόνατα των πίσω επιβατών, ενώ, τόσο οι μπροστινοί, όσο και οι πίσω επιβάτες, θα νιώσουν άνετα με το εσωτερικό πλάτος, ακόμα και αν οι μετρήσεις είναι απλώς καλές. Εξίσου άνετο είναι και το περιθώριο για τα κεφάλια των επιβατών, μπρος-πίσω. Ο χώρος αποσκευών «τερματίζει» στα 341 λίτρα, άλλα είναι απόλυτα κανονικός και επεκτείνεται με την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος. 

Επαρκείς είναι και οι θέσεις για μικροαντικείμενα. Η θέση οδήγησης είναι απόλυτα ρυθμίσιμη, εργονομική και άνετη, ενώ απρόσκοπτη είναι και η περιφερειακή ορατότητα. Σε γενικές γραμμές, το εσωτερικό, σου μεταφέρει την αναμενόμενη αίσθηση θαλπωρής, ενώ είναι τακτικό και σύγχρονο σε αισθητική. 

Tags: MERCEDES