Ιδιαίτερα πολιτισμένος σε λειτουργία, με χαμηλή κατανάλωση και πολύ καλές επιδόσεις, έρχεται ο νέος 1,6 TDI του νέου VW Golf.

Κινητήρας : αναβαθμισμένος και οικονομικός

150.439 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/1/2013

Στην 7η γενιά Golf, ο κινητήρας 1,6 TDI των 105 ίππων ανήκει στη νέα σειρά πετρελαιοκινητήρων με τον κωδικό EA288 της VW. Τα μοτέρ αυτά, όπως συμβαίνει και με τους βενζινοκινητήρες έχουν δεχθεί μια πλήρη αναβάθμιση, που έχει ωφελήσει εκτός από την οικονομία και την οικολογία, όλα τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του σε κραδασμούς και θόρυβο. Στην πράξη, αυτό είναι άμεσα αντιληπτό από τον οδηγό του Golf, με το χαρακτηριστικό κροτάλισμα των diesel στο ρελαντί να μην φθάνει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, ενώ και στις μετρήσεις μας, ο θόρυβος εν κινήσει είναι σημαντικά περιορισμένος για diesel μοντέλο. Από πλευράς κατανάλωσης, ο κινητήρας αποδεικνύεται στην πράξη ιδιαίτερα φειδωλός στις απαιτήσεις του (3,8 λτ./100 χλμ.), με τη βοήθεια βέβαια και του στάνταρ Συστήματος Stop/Start, το οποίο διαθέτει «βελούδινη» λειτουργία. Επίσης, εκπέμπει μόνο 99 γρ. CO2 ανά χλμ. και έτσι, δεν επιβαρύνει τον οδηγό του με την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Στις επιδόσεις, το ιδιαίτερα ελαστικό αυτό μοτέρ εμφάνισε πολύ καλά νούμερα στις μετρήσεις μας και σε αυτό συμβάλλει και το κοντό κιβώτιο των 5 σχέσεων με το οποίο συνεργάζεται. Στο ταξίδι ωστόσο, θα θέλαμε να υπήρχε και μια 6η σχέση στο κιβώτιο, η οποία θα μείωνε τις στροφές και θα αύξανε την άνεση.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του βενζινοκίνητου VW Golf 1.2 TSI


200 διαθέσιμα στοιχεία για VOLKSWAGEN  GOLF
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

 
  • elmariachi

    Μέχρι και εχτές υπήρχε αυτό το άρθρο ''Nissan Qashqai 1,5 dCi vs VW Golf 1,6 TDI BMT''. Ποιος ο λόγος νέου άρθρου πάλι για το Golf ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Μήπως επειδή έφαγε θάψιμο από τους σχολιαστές στο προηγούμενο άρθρο - συγκριτικό;;;;;;;;;; Τι θα αλλάξει την σχηματισμένη άποψη του κόσμου για το <<νέο>> Golf;;;;;;;;;;;;

      13
    • autotriti

      Απάντηση: Η ροή των θεμάτων αλλάζει συνεχώς με βάση την επικαιρότητα. Το θέμα Qashqai vs Golf υπάρχει στην ενότητα best buy. Μπορείτε να το δείτε και στη home page του site.

        5
  • Ανδρέας

    Ακομη 5άρι σασμάν βάζουν. Κριμα πού έχουν και αούτομπαν στη Γερμανια.Κάντε ένα συγκριτικό με το Honda civic 1.6 i-dtec πάρτε και ένα ζευγάρι κύαλια να το βλέπεται που θα χάνεται σε επιδόσεις και κατανάλωση.

      15
  • elmariachi

    Μίρωνας γνωρίζεις ποια είναι η σχέση της VW με την AISIN Co., LTD;;;;;;;;;;;;;;;; Στο Nissan μου το κιβώτιο είναι Renault και ο κινητήρας έχει κατασκευαστή από την Aichi Machine Industry Co., Ltd θυγατρική της Nissan. Και η Bugatti Veyron που η τιμή της είναι εκατομμύρια eura και όχι μερικές χιλιάδες φοράει κινητήρα Volkswagen. Τι θέλεις να πεις με το σχόλιο σου; Δεν έχω κατεβεί πρόσφατα από βουνό άλλα ούτε βγήκα από σπήλαιο.

      9
  • μητσος

    Ο 1.6 TDI με τα 105 άλογα κατηγορίας EURO 5 είναι πια παρελθόν...Πλέον βγαίνει ο 1.6 TDI με τα 110 άλογα κατηγορίας EURO 6....

      2
  • μητσος

    Ο 1.6 TDI με τα 105 άλογα κατηγορίας EURO 5 είναι πια παρελθόν...Πλέον βγαίνει ο 1.6 TDI με τα 110 άλογα κατηγορίας EURO 6....

      2
  • Otto

    Golf 1,6 diesel = 125 Hp/250 ροπη, Nissan Qasquai 1,6 diesel = 130 HP/132 ροπη. Καλημερα σας !

      1
  • μητσος

    Ο 1.6 TDI με τα 105 άλογα κατηγορίας EURO 5 είναι πια παρελθόν...Πλέον βγαίνει ο 1.6 TDI με τα 110 άλογα κατηγορίας EURO 6....

      1
  • Μίρωνας

    elmariachi : εχεις ανοιξει το καπο της μηχανης να δεις τη γραφει απο κατω ο κινητηρας, ποιας εταιριας ειναι και γιατι να πληρωσω ενα αμαξι με αλλης εταιριας μηχανη 2 και 3000 παραπανω ...

      1
  • elmariachi

    Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά δεν με καλύπτει.

      1
  • evans

    golf 1.6 tdi 0 100 σε 10.5 κανονικά 9.5 Nissan qaskai 0 100 σε 12.5 για να μην μιλήσω για τελικές 220 με 185 πάντα χωρίς κατασκευαστή τιμές κανόνικά 10,5 και 200.....Απλά το νέο γκολφ είναι το ποιο οικονομικό και γρήγορο 16 της αγοράς γεια σάς